quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sta niet meer echt open voor samenwonen, denk dat LAT het verst is dat ik nog zal gaan.Ik had mijn ouders niet als back-up hoor. Compleet eigen resources.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ook niet eeuwig je ouders als back-up aanhouden.
Die worden ook een dagje ouder en staan daar helemaal niet op te wachten.
Samenwonen zie ik ook niet snel gebeuren. Misschien als ik helemaal head over heels verliefd ben, ooit, misschien.With the stars as her umbrella
Kinderen wacht ik nog maar even meequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het goed voelt, ik woonde met mijn ex(echtgenote) ook binnen een half jaar samen, zij trok wel bij mij in toen, en vrij snel daarna werden we ouders van een Baardaap, kort daarna waren er nog twee onderweg en toen zijn we tussendoor maar gaan trouwen.
Ik beweerde ook niet dat jij....da's het laatste dat ik van jou zou verwachten, ik bedoelde in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had mijn ouders niet als back-up hoor. Compleet eigen resources.
Samenwonen zie ik ook niet snel gebeuren. Misschien als ik helemaal head over heels verliefd ben, ooit, misschien.
Jij met je editsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet dat jij....da's het laatste dat ik van jou zou verwachten, ik bedoelde in het algemeen.
Het was bij ons ook niet nieuw, het was een soort van hereniging, we kenden elkaar toen al ruim 15 jaar, maar na school elkaar uit het oog verloren en uiteindelijk troffen we elkaar weer, en het klikte nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kinderen wacht ik nog maar even mee
Gewoon je op gezette tijden terug kunnen trekken in je eigen domein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
En idd, onafhankelijk zijn is wel zo fijn. Niet je hand op hoeven te houden bij een ander
En wat voor revanchequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was bij ons ook niet nieuw, het was een soort van hereniging, we kenden elkaar toen al ruim 15 jaar, maar na school elkaar uit het oog verloren en uiteindelijk troffen we elkaar weer, en het klikte nog steeds.
We hadden als prille tieners al eens 'verkering' gehad.
Haar vader had mij ooit vakkundig de deur uit gewerkt, maar ik nam een revanche.
Dat is hij nooit te boven gekomen, de man haatte mij vanuit diep in zijn hart.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hij nooit te boven gekomen, de man haatte mij vanuit diep in zijn hart.
Toen Baardaap geboren was zei hij: Het is precies Mo.![]()
![]()
Waarop mijn moeder boos werd....
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:53 schreef Giertje het volgende:
voor mij de hoofdreden om samen te wonen is om de kosten te delen
maar goed voorlopig vind ik het wel best zo alleen
kan doen wat ik wil
Hij is jaren geleden overleden, maar het komt bij mijn moeder nog af en toe naar boven.quote:
Gewoon weekend en de woensdag 'delen', en de rest van de dagen lekker vrijaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemandquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.
Ja, dat is balen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemand
tuurlijk kan ik wel bij vrienden of ouders terecht maar das toch anders
Ik vind juist het schemaloze wel prettigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon weekend en de woensdag 'delen', en de rest van de dagen lekker vrijaf.
Dat ligt natuurlijk niet muurvast, je kan er op elk moment van afwijken, liefst met een klein beetje overleg, maar wel zonder veel gedoe, gewoon relaxt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind juist het schemaloze wel prettig
Ja datquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemand
tuurlijk kan ik wel bij vrienden of ouders terecht maar das toch anders
Ja relaxed is wel een voorwaarde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet muurvast, je kan er op elk moment van afwijken, liefst met een klein beetje overleg, maar wel zonder veel gedoe, gewoon relaxt.
Theoretisch zou het mogelijk moeten zijn.
Ik loop de hele dag tegen die poezen aan te breuzelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Of dat je niet altijd hoeft te koken. Of gewoon omdat gezellig.
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Of dat je niet altijd hoeft te koken. Of gewoon omdat gezellig.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag tegen die poezen aan te breuzelen.
Handig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moet
Ik kan nergens eten, of beter, ik heb er geen zin in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |