mja we hebben het em wel eens gezegd toen maar hij wou het gewoon niet horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt ze ook zo moeilijk waarschuwen, want als je dat doet vatten ze dat ook nog verkeerd op, dus je ziet het maar met lede ogen aan.
Maat van mij is al twee keer gescheiden na twee, 'bijzondere', huwelijken.
Zijn eerste vrouw had een hekel aan mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hun eigen levenservaring laten opdoen
mja dat zou ik ook wel doen als uberhaupt ooit nog een relatie krijgquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat die meid van Baardaap een leuke meid is, en voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Woning staat ook mooi op zijn naam, zij is welkom als medehuurder maar hij is hoofdbewoner, dat advies heb ik hem meegegeven.
Wat hebben haar ouders haar meegegeven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat die meid van Baardaap een leuke meid is, en voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Woning staat ook mooi op zijn naam, zij is welkom als medehuurder maar hij is hoofdbewoner, dat advies heb ik hem meegegeven.
Je bent ook wel een bemoeizuchtig besje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn eerste vrouw had een hekel aan mij.
Mocht het spaak lopen, hij zal haar niet stante pede buitenzetten, andersom heb je die garantie niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat zou ik ook wel doen als uberhaupt ooit nog een relatie krijg
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hun eigen levenservaring laten opdoen
Neuh, bij hem niet, ik hield altijd mijn mond, moest er wel vaak om lachen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bemoeizuchtig besje.
De beste manier om iets te leren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebben
En een enkeling zal het nooit leren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebben
nee ik ken de nodige verhalen welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het spaak lopen, hij zal haar niet stante pede buitenzetten, andersom heb je die garantie niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat hebben haar ouders haar meegegeven?
Als hij de volledige huur betaalt heb ik niks gezegd trouwens.
True, true.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De beste manier om iets te leren!
Na twee maanden samenwonen? Kán.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuke story:
Mijn neef had een tijdje geleden een nieuwe vriendin, hij geeft na twee mndn zijn flat die hij al 10 jaar had op, trekt bij haar in, wordt twee mndn later buiten gezet en 'woont' nu bij zijn moeder in de kelder.![]()
Die kerel is ook een echte uilebal, maar goed, ik kan er niet mee zitten, hij zou in principe oud en wijs genoeg moeten zijn.
Dan LAT je toch eerst eens een tijdje om af te tasten, dan ga je toch niet meteen drastisch aan de gang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Na twee maanden samenwonen? Kán.
Maar meteen je huis opgeven 😬
Die zou ik mooi aanhouden zolang het kan.
Ik vond een half jaar al aan de korte kantquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuke story:
Mijn neef had een tijdje geleden een nieuwe vriendin, hij geeft na twee mndn zijn flat die hij al 10 jaar had op, trekt bij haar in, wordt twee mndn later buiten gezet en 'woont' nu bij zijn moeder in de kelder.![]()
Die kerel is ook een echte uilebal, maar goed, ik kan er niet mee zitten, hij zou in principe oud en wijs genoeg moeten zijn.
Ik ben wel eens drastisch gaan samenwonen, maar ik had ook een back-up.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan LAT je toch eerst eens een tijdje om af te tasten, dan ga je toch niet meteen drastisch aan de gang.
Als het goed voelt, ik woonde met mijn ex(echtgenote) ook binnen een half jaar samen, zij trok wel bij mij in toen, en vrij snel daarna werden we ouders van een Baardaap, kort daarna waren er nog twee onderweg en toen zijn we tussendoor maar gaan trouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond een half jaar al aan de korte kant
De situatie klinkt niet ideaal neequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:33 schreef Giertje het volgende:
ik heb toen ik bij mijn ouders woonde mijn toenmalige vriendin bij me laten wonen
nooit meer pure oorlogsvoering was het we zaten teveel bij elkaar in een te kleine ruimte
vriendje van mijn zusje woonde ook nog eens bij ons infeest
Ik sta niet meer echt open voor samenwonen, denk dat LAT het verst is dat ik nog zal gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel eens drastisch gaan samenwonen, maar ik had ook een back-up.
Niets zo vervelend als afhankelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ook niet eeuwig je ouders als back-up aanhouden.
Die worden ook een dagje ouder en staan daar helemaal niet op te wachten.
Hoe liep dat verhaal eigenlijk af?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |