Ben ook een prima luisteraar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin als zij belde dan zat ik kalm 3 uur aan de lijn dan deed ik mijn mobiel op handsfree zetten en aan de lader en zij praatte gewoon door
Beterrrquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Weer wat vreten mogen testen. Beenham (als in broodbeleg) grillworst en appeltaart![]()
![]()
en ik krijg er ook nog geld voor ook.
zij had altijd wel wat te vertellen wat ze mee had gemaakt en ik kreeg het dan tot in de kleinste details te horenquote:
Slaap je er echt beter op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik vond het echt leuk om daar te werken
lang leve wikipedia als ik niks te doen had
[..]
nou ik slaap er beter op
en nou ja het gaat tegen mijn regel in om niet te drinken doordeweeks
uhuh als ik aangeschoten ben slaap ik veel sneller inquote:
Ik wacht vol spanning afquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beterrr![]()
Wanneer ga je naar Praag?
Tofheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
3 oktober vertrek ik, 6 oktober kom ik terug
Ik ga alleen idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Je ging in je eentje, toch? Of een leuke groep gevonden?
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?quote:
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]dat is dan wel weer jammer
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
en een paar vrienden van me waren op tv gekomen
plaatsvervangende schaamte
Wat een variatie in ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
Ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...
Heb mijn complete studietijd het imago van wasted zatlap gehad
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsen
whehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig joh![]()
Toen
Ja die is waterig, houd ik wel vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een variatie in rituals
Die Banyu heb ik ook gesnuffeld. Best oké.
Maar Happy Buddha blijft favoriet.
Ja, te suf somsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Molo het volgende:
Karma boven alles. Wat wel grappig is, gezien de naam
Zo, nu stukkie fietsen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Giertje het volgende:
wij hadden ooit kookles en ik was knetterstoned heb iemand anders mijn eten laten afmaken want ik kon het niet meer
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Giertje het volgende:
wij hadden ooit kookles en ik was knetterstoned heb iemand anders mijn eten laten afmaken want ik kon het niet meer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben één keer knetterstoned geweest en toen heb ik een glas omgevallen champagne opgezopen uit het tapijt
En één keer was ik toch aardig heen en toen heb ik iemand voor schut gezet toen hij het over zijn prostaat orgasmes had. Never mind.
Vond jij iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.
mja het opeten ervan ging als een treinquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.
Nee, serieus, de lerares was altijd vol lof, en ik had ook een hoog cijfer.quote:
Okokok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, serieus, de lerares was altijd vol lof, en ik had ook een hoog cijfer.
Ik kookte altijd met dezelfde klasgenoot, we moesten dat per twee doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja het opeten ervan ging als een treindat wou wel
indos kunnen meestal wel belachelijk lekker koken jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kookte altijd met dezelfde klasgenoot, we moesten dat per twee doen.
Maar ik was samen met hem aan de opleiding begonnen, we kenden elkaar al vanaf jochie, en hij was net als ik geīnteresseerd in koken, dus we waren een perfect team.
En dat hij een Indo is kwam ook goed van pas.
Als je het op school zelf moet maken en eten dan zorg je wel dat het ook lekker wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
indos kunnen meestal wel belachelijk lekker koken ja
ik was gemiddeld in kookles op middelbaar ik kon het wel maar het sprong er niet echt uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het op school zelf moet maken en eten dan zorg je wel dat het ook lekker wordt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik keek even op balkon, broertje zwaaideik zwaaide terug
en dat was wel weer voldoende voor deze week.
dat herinnert me ik moet die van mij deze week effe bellen om te vragen hoe het met em gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik keek even op balkon, broertje zwaaideik zwaaide terug
en dat was wel weer voldoende voor deze week.
Hij was net als ik vroeger met moeder al in de weer in de keuken, en we hadden altijd een duidelijke taakverdeling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was gemiddeld in kookles op middelbaar ik kon het wel maar het sprong er niet echt uit
het was verder wel eetbaar
Ik zag hem gisteren ook al even kort bij moeder.....moet wel een beetje draaglijk blijven.quote:
dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was net als ik vroeger met moeder al in de weer in de keuken, en we hadden altijd een duidelijke taakverdeling.
We kregen een menu, dan was het spullen verzamelen, en daarna even vastleggen wie welk onderdeel voor zijn rekening nam.
Niet te gekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren ook al even kort bij moeder.....moet wel een beetje draaglijk blijven.
We hadden ook vaak tussenuren, en we woonden allebei dichtbij school, dan gingen we snel naar een van ons huis, maakten daar iets te eten, uitsmijters en tosti's en zo, dan snel een bong erachteraan en weer terug naar school.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |