Ben ook een prima luisteraar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin als zij belde dan zat ik kalm 3 uur aan de lijn dan deed ik mijn mobiel op handsfree zetten en aan de lader en zij praatte gewoon door
Beterrrquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Weer wat vreten mogen testen. Beenham (als in broodbeleg) grillworst en appeltaart![]()
![]()
en ik krijg er ook nog geld voor ook.
zij had altijd wel wat te vertellen wat ze mee had gemaakt en ik kreeg het dan tot in de kleinste details te horenquote:
Slaap je er echt beter op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik vond het echt leuk om daar te werken
lang leve wikipedia als ik niks te doen had
[..]
nou ik slaap er beter op
en nou ja het gaat tegen mijn regel in om niet te drinken doordeweeks
uhuh als ik aangeschoten ben slaap ik veel sneller inquote:
Ik wacht vol spanning afquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beterrr![]()
Wanneer ga je naar Praag?
Tofheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
3 oktober vertrek ik, 6 oktober kom ik terug
Ik ga alleen idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Je ging in je eentje, toch? Of een leuke groep gevonden?
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?quote:
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]dat is dan wel weer jammer
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
en een paar vrienden van me waren op tv gekomen
plaatsvervangende schaamte
Wat een variatie in ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
Ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...
Heb mijn complete studietijd het imago van wasted zatlap gehad
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsen
whehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig joh![]()
Toen
Ja die is waterig, houd ik wel vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een variatie in rituals
Die Banyu heb ik ook gesnuffeld. Best oké.
Maar Happy Buddha blijft favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |