"Die heb je zonder de broek ook wel"quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik in deze broek een dikke kont?
Schei toch eens uit mens, je hebt een heerlijke kontlaat het eens tot je doordringen!
Die neem ik ook af en toe, lekker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel met beenham met honing-mosterd saus.![]()
En mijn nieuwste vondst: mini rösti uit de airfryer
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Die heb je zonder de broek ook wel"
Was dat zo’n “kijk mij eens sexy mijn haar achterover gooien hoofd achterover move” die vrouwen vaak doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit op het station op het bankje te wachten en ik gooide even mijn hoofd achterover, op het zelfde moment dat de man achter mij ook zijn hoofd naar achteren boog *kloink*
Hahaha nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was dat zo’n “kijk mij eens sexy mijn haar achterover gooien hoofd achterover move” die vrouwen vaak doen?
een van de redenen waarom ik vroeger tmf keek en natuurlijk fabiennequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, leuke vent vind ik dat ook
En Miljuschka vind ik ook een heel mooie vrouw.
Mooie contactmaker, welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee, zo ben ik niet![]()
Ik gooide mijn hoofd naar achteren sls een lompe koe die snakt naar een warme stal en vers hooi. Ik kon het nog net onderdrukken om er zo’n geluid bij te maken
Vijfgroentenpannetje, paprika, grove ui, aardappel en tomaat bakken in wat kruidenboter en knoflook, wat husselen met veldsla en azijn, klaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wist ik maar wat ik eventueel zou willen/kunnen eten...gaat de laatste tijd weer miserabel.
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van de redenen waarom ik vroeger tmf keek en natuurlijk fabienne
Rafelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie contactmaker, wel![]()
Ik kom er net achter dat kater weer eens aan de verkeerde kant van de klauw van moederlief zat. Zal waarschijnlijk een verse rafel op zijn oor worden
Ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.
Vond daar ook weinig aan, ze heeft zo'n lang hoofd ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.
Peuterenquote:
Ik vond TMF geweldig in het begin maar ik was dan ook 15 oid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond daar ook weinig aan, ze heeft zo'n lang hoofd ook.![]()
Maar TMF was sws niet mijn ding, de hele vroege MTV vond ik nog leuk, maar dat ontaarde uiteindelijk ook in een baggerzender.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiii, wat heb je mooie haren, kom je hier vaker?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Courgette-persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ontzettend mutserig zeikwijf
Da's toch die dwaas die onlangs met Johan Derksen in de clinch lag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]dat is dan wel weer jammer
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
en een paar vrienden van me waren op tv gekomen
plaatsvervangende schaamte
Oh ja beschamend dat welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]dat is dan wel weer jammer
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
en een paar vrienden van me waren op tv gekomen
plaatsvervangende schaamte
geen idee volg al die gare bners niet meer zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's toch die dwaas die onlangs met Johan Derksen in de clinch lag?
Zou ik niet van onder de indruk zijn.
afgelopen serious request was ie hier samen met charly lownoise aan het draaien dat was dan wel weer coolquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja beschamend dat wel![]()
Mijn hemel, ik vond dat eerst een knappe vent.
Maar uiteindelijk was en bleef hij Mental Theo.
Niet aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:28 schreef Giertje het volgende:
en vroeger mijn de telefoonrekening van mijn ouders oppompen op the box
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nee ga weg eng stoffig figuur dat je er bent, hier heb je een veeg"
Ik zag die filmpjes van die fittie laatst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee volg al die gare bners niet meer zo
mijn zusje heeft er voor gezorgd dat wij thuis een 06 blokkade kregenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder had me ooit een vrijbrief gegeven om The Box te bellen. Met vriendinnetje dat thuis was en ķķk nummers bestelde, lekker de DJ uithangen. Dat hield op toen de telefoonrekening kwam
Kan me er niets bij voorstellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
afgelopen serious request was ie hier samen met charly lownoise aan het draaien dat was dan wel weer cool
oow oke nou ja ze vechten het maar fijn uit dan het zal mij de reet roestenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag die filmpjes van die fittie laatst.
ik vond dat echt een ADHD mannetjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan me er niets bij voorstellen![]()
Jeroen Post vond ik ook zo’n kwal trouwens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje heeft er voor gezorgd dat wij thuis een 06 blokkade kregen
Sprak met consumptie ook, denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond dat echt een ADHD mannetje
ik bel sowieso amper heb er een hekel aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Toen ik nog thuis woonde belde ik nooit 06 want dat was nog geen ding toen
zo af en toe moet dat kunnen ik twijfel of ik nog een flesje drank ga halen voor vanavondquote:
Hahaha dat is wel weer leuk toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bel sowieso amper heb er een hekel aan
wat ironisch is want jaren later kreeg ik werk als receptionist en moest ik de hele dag bellen
Waarom wel/niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo af en toe moet dat kunnen ik twijfel of ik nog een flesje drank ga halen voor vanavond
oow ja ik vond het echt leuk om daar te werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel weer leuk toch?![]()
Ik werkte ooot bij een bedrijf dat koffieautomaten en frisdrankzooi installeert en onderhoudt. Vrijwel alleen maar mannen, monteurs, die ik de hele dag moest bellen. Dat was wel leuk 😅
nou ik slaap er beter opquote:
Wat hebbie gekocht?quote:
mijn beste vriendin als zij belde dan zat ik kalm 3 uur aan de lijn dan deed ik mijn mobiel op handsfree zetten en aan de lader en zij praatte gewoon doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bel wel, zolang ik de rekening maar niet krijg, en af en toe de gelegenheid krijg een bong te roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |