SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie in de url van het plaatje dat het om ene Janny van der Heijden gaat. Ik ken haar niet. Doet me denken aan Loretta Schrijver.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie in de url van het plaatje dat het om ene Janny van der Heijden gaat. Ik ken haar niet. Doet me denken aan Loretta Schrijver.
Oh daar ga je al...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wereldberoemd van "heel holland bakt" en "de nieuwe lekkerbek"
sowieso is omroep max mijn leverancier voor kneuterige feelgood tvquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat lijkt mij best een gezellig mens.
Gezellig keuvelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is omroep max mijn leverancier voor kneuterige feelgood tv
je bent sinds kort in het bezit van een fitbit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vannacht 08 uur en 1 minuut in bed gelegen en een groot gedeelte van de tijd geslapen. Dat is me al jaren niet meer gebeurd
Nee, sinds jaren gebruik ik de Sleep Cycle app.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent sinds kort in het bezit van een fitbit?
Maar nu de vraag...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, sinds jaren gebruik ik de Sleep Cycle app.
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar nu de vraag...
Voel je je ook uitgerust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |