Iets doet mij vermoeden dat GGMM het vorige topic heeft geopendquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon meteen een tikkie er achteraan danquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Ligt er aan aan wie. En lang leve Tikkie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Lenny en ik zitten zoals gewoonlijk weer op één lijn.
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
KOEKOEKquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
SOWquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Triggeredquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Exact dit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kwam voor de sneer van onlo, maar ik blijf voor die van jojoor
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Bij mij is onlo de winnaar van deze korte fittie.
Raar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valt
Dan snap je er echt he-le-maal niks van.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
nondejuquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er wordt veel gekomen op die feestjes, en je krijgt er een cadeau in plaats van dat je er een mee moet nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
Handmaids Tale is een vrouwenserie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Kijkt hier toevallig iemand Killing Eve? Ik twijfel of ik meteen aan die serie begin of eerst Handmaids Tale seizoen 2 ga kijken...
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha madquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei, joh! Seizoen 1 was fenomenaal.
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
Is goed buitendam.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
...jeetje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.
Enig Hans!quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Deze SC is uit-ste-kend in de omgang met vrouwen.
ufcx is ook youtube maar jij doelt op ksi v logan paul zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister was wel dat Youtuberboksevent, geen idee won
Ja, mijn neefje wilde dat zien kostte 8 euro voor live stream :’)quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ufcx is ook youtube maar jij doelt op ksi v logan paul zeker?
was gelijkspel
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zit te genieten van AZ - VItas.
Augurken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.
Heb al wel filetlapjes er uit gehaald.
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.
Heb al wel filetlapjes er uit gehaald.
Hier gaat strakjes cevapcici gegeten worden met zilvervliesrijst en sperziebonen. Pittig tomatensausje erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.
pasta carbonaraquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.
:’)quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, mijn neefje wilde dat zien kostte 8 euro voor live stream :’)
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
De kringverjaardag was uitmuntend.
Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
De kringverjaardag was uitmuntend.
Dat doe ik overmorgenquote:
Pijnlijk ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.
Sorry, ik was verzonken in mijn boze DM-rant over goednieuwsshows van Feyenoord en AZ vlak na Europese uitschakeling. Dan komt deze sneer wat harder uit de hoek dan normaal.quote:
EN toen ik het zei.. negeerde je mequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze isquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
EN toen ik het zei.. negeerde je me
Je moet er van houden! Veel kookplezier!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Ik wil deze wedstrijd het liefste zo snel mogelijk vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Maar Onlo wil in jou gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Zat hij toen ook in je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Onlo en ik hebben het wel eens leuker met elkaar gehad.
*Twente/Ajax/PSVquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Waarom zou ze onzeker worden van Charlotte?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
Niemand die zich ergens onzeker over hoeft te voelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
Ja dan haak je meteen af hequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vergeet Heracles.
Oh nee laat dat na dit weekend maar zitten.
Dom gedrag verdient een sneer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
En hoe, ze neemt aardig wat plek inquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niemand die zich ergens onzeker over hoeft te voelen.. zij heeft zich hier gewoon gevestigd
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe, ze neemt aardig wat plek in
:’) please..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Elan het volgende:
Die Charlotte heeft zich omhoog geneukt bij Danny, anders ben je nooit na een paar k al modje.
Je moeder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als welk dier identificeer jij je?
wakkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Perry het vogelbekdier.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
snap ik welquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Onlo is een beetje onzeker over zijn gewicht lijkt het
kutnijd (lol)quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
In de reet geneukt worden door Turken lijkt je wel wat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Geit lijkt me wel wet, beetje mekkeren, beetje blèren, beetje gras eten, beetje chillen
prima toch, niks mis mee
Wel wet ja?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Geit lijkt me wel wet, beetje mekkeren, beetje blèren, beetje gras eten, beetje chillen
prima toch, niks mis mee
Die neuken elk dier wel, kamelen zullen ook wel niet veilig zijn daarquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de reet geneukt worden door Turken lijkt je wel wat?
wet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
prima toch, niks mis mee
Allemaal bezet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je geen dikke vriendin over die nog single is voor hem?
Ga een uurtje eerder van huis.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, de scholen beginnen weer.
Zal wel weer kkdruk zijn op de weg morgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, ik ga eerder naar m'n werk de mogelijkheid laten liggen om kinderen te spotten![]()
Hahahahahahahahaha
De basisscholen beginnen eerder, ik heb vooral last van de middelbare schoolgangers nu.quote:
Nou en? Daar zitten ook jongetjes van 11 bij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De basisscholen beginnen eerder, ik heb vooral last van de middelbare schoolgangers nu.
Dus dit grapje is niet feitelijk juist.
Ga je toch een uurtje later naar je werk?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de was gedaan in plaats van gisteren.
Hopen dat het morgen droog is.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga je toch een uurtje later naar je werk?
drogerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de was gedaan in plaats van gisteren.
Hopen dat het morgen droog is.
Je hebt geen droger?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja goed idee, ik koop even een droger.
Bedankt JanCees!
Mietje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Worden jouw handdoeken niet keihard daardoor? Altijd als ik ze droog buiten de droger voelt het aan als schuurpapier
wasverzachterquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Worden jouw handdoeken niet keihard daardoor? Altijd als ik ze droog buiten de droger voelt het aan als schuurpapier
Volgende week.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef onlogisch het volgende:
In het oosten al weer naar school jojo? Hier begint het feest morgen weer. Zuiden waren ze al een week bezig begreep ik.
quote:
Mag jouw zoontje straks naar je bevalling kijken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Hoor van veel ouders dat ze blij zijn dat de scholen weer zijn begonnen.
En is de SC ook uitgenodigd?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag jouw zoontje straks naar je bevalling kijken?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee dat trauma bespaar ik hem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja.quote:
Hacheequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo, warme sloffen aan.. fleece trui, rode kool is klaar, nu hachee maken
Hoe is het met Rebekka?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hachee komt er meestal zo uit als dat het erin is gegaan.
Die zit naast me aan het bureau, ringetjes op te poetsen met zilverpoets. En dat meurt naar rotte eieren.quote:
Kan ze dat niet ergens anders doen dan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die zit naast me aan het bureau, ringetjes op te poetsen met zilverpoets. En dat meurt naar rotte eieren.
Zeg het haar Drizzt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ze dat niet ergens anders doen dan.
Waarschijnlijk is ze gewoon een piercer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Al die ringetjes heeft ze natuurlijk van Bb. gekregen, de lieve romanticus.
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Al die ringetjes heeft ze natuurlijk van Bb. gekregen, de lieve romanticus.
Tief jij eens even een eindje op. Je volgt het maar in kpd, of gewoon nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk al je tieten gepost? Geen zin om alles terug te scrollen. Link?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Tief jij eens even een eindje op. Je volgt het maar in kpd, of gewoon niet
Oej.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.
wtf ..?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.news4jax.com/(...)ville-landing-leaves
Je ziet de dot gewoon over die neger gaan.
[ afbeelding ]
gekkigheidquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.news4jax.com/(...)ville-landing-leaves
Je ziet de dot gewoon over die neger gaan.
[ afbeelding ]
Ze zouden juist leraren guns moeten geven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:55 schreef JanCees het volgende:
nu gaan ze weer roepen over gun control
jammer
Dat is gewoon terecht. Een wapen bij je willen dragen is extreem primitief.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:55 schreef JanCees het volgende:
nu gaan ze weer roepen over gun control
jammer
Echte vrienden wisten dat jij dat al eens had verteld.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.
BUT ITS A FUNDAMENTAL RIGHT TO PROTECT MY FAMILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Een wapen bij je willen dragen is extreem primitief.
Eigenlijk niet, een knots is heel primitief.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En in Europa hebben we nou nooit een wapen nodig. Ra ra ra?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BUT ITS A FUNDAMENTAL RIGHT TO PROTECT MY FAMILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen vermoorden mensen, wapens niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En in Europa hebben we nou nooit een wapen nodig. Ra ra ra?
Behalve als je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
je veiligheid overlaten aan de overheidquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
vandaar al die aanslagen hier!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Roverheid!!1!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
je veiligheid overlaten aan de overheid
Wanneer was de laatste duidelijke aanslag in Europa met impact?quote:
en dan neemt de staat het over en sta je daar met bestek in je handen!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Toen de moeder van Onlo van de trap vielquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste duidelijke aanslag in Europa met impact?
Niet geklikt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #108
Wat gaat er de komende week gebeuren, amice?quote:
Regular lifequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat gaat er de komende week gebeuren, amice?
Vanaf woensdag weer naar school (lol).quote:
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zakenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vanaf woensdag weer naar school (lol).
En clean bulken!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zaken
Structuurgoden. We mogen weer 10,5 maanden zwoegen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zaken
(meer kip, rijst en groente)quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Morgen even een nieuw schemaatje in elkaar flansen voor 3500kcal.
twitter:mattdpearce twitterde op zondag 26-08-2018 om 21:11:56New: The Jacksonville gunman was a gamer in the Madden tournament who lost, and he killed himself after opening fire, another competitor tells me. https://t.co/6ftAr6vrd3 reageer retweet
(150 gram kip ipv 125 gram)quote:
Diehard.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ook meer havermout.
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rockquote:
doe gewoon dirty bulk gekquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rock
Wat houdt 'clean' in?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rock
weet ik hetquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij waardeloze olie in je motor gooit denk je dat ie dan goed zal draaien?
neequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende maand GOMAD, doe je ook mee?
Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.quote:
Gewoon OMAD doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.
6 of 7 keer per dag.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.
Ik vertrouw op je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar ik vind het zooooo verrot.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee joh, heb je ook COD op PS? Kunnen we samen rampagen
Bedankt makker. Ik wens je veel plezier bij Sevilla zometeen. Ik ga het niet mee maken. Vroeg naar bedquote:
Zit gewoon auto aim op he, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar ik vind het zooooo verrot.
Daar zijn verschillende theorieën over.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gezond noch handig voor de gains.
want?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je dit wetenschappelijk onderbouwen??quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ik wens je veel plezier bij Sevilla zometeen. Ik ga het niet mee maken. Vroeg naar bed
Uiteraard, ik kan helaas niet alles van Betis zien maar hier ben ik bij!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.
Dan zal ik er zijn amicequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.
Ik vermoed omdat je lichaam makkelijker energie kan halen en verdelen over meerdere kleinere maaltijden dan in 1 keer een grote portie.quote:
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je lichaam makkelijker energie kan halen en verdelen over meerdere kleinere maaltijden dan in 1 keer een grote portie.
niet meer max 600kcal per maaltijd?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.quote:
Ja rond 600, als je meer doet dan wordt dat opgeslagen als vetquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet meer max 600kcal per maaltijd?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.
Deal.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.
GODVERquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
misschien moet je minder vreten smerig varkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Volgnede week ook maar eens binnenwandelen bij de basic fit ik ben schandalig dik geworden
volgende week begint mijn uni gymlidmaatschap weer. Lekker hele week zwemmenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Volgnede week ook maar eens binnenwandelen bij de basic fit ik ben schandalig dik geworden
welke uni zit je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgende week begint mijn uni gymlidmaatschap weer. Lekker hele week zwemmen
KuTquote:
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moet je minder vreten smerig varken
alleen binnenwandelen? Misschien moet je ook sportenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Echt ja?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.
Sow jesisquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mwuah roepen maar wel 5 biertjes wegtikkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.
beter wodka met cola lightquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |