Mietje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Worden jouw handdoeken niet keihard daardoor? Altijd als ik ze droog buiten de droger voelt het aan als schuurpapier
wasverzachterquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Worden jouw handdoeken niet keihard daardoor? Altijd als ik ze droog buiten de droger voelt het aan als schuurpapier
Volgende week.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:20 schreef onlogisch het volgende:
In het oosten al weer naar school jojo? Hier begint het feest morgen weer. Zuiden waren ze al een week bezig begreep ik.
quote:
Mag jouw zoontje straks naar je bevalling kijken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Hoor van veel ouders dat ze blij zijn dat de scholen weer zijn begonnen.
En is de SC ook uitgenodigd?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag jouw zoontje straks naar je bevalling kijken?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee dat trauma bespaar ik hem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja.quote:
Hacheequote:Op zondag 26 augustus 2018 19:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo, warme sloffen aan.. fleece trui, rode kool is klaar, nu hachee maken
Hoe is het met Rebekka?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hachee komt er meestal zo uit als dat het erin is gegaan.
Die zit naast me aan het bureau, ringetjes op te poetsen met zilverpoets. En dat meurt naar rotte eieren.quote:
Kan ze dat niet ergens anders doen dan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die zit naast me aan het bureau, ringetjes op te poetsen met zilverpoets. En dat meurt naar rotte eieren.
Zeg het haar Drizzt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ze dat niet ergens anders doen dan.
Waarschijnlijk is ze gewoon een piercer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Al die ringetjes heeft ze natuurlijk van Bb. gekregen, de lieve romanticus.
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Al die ringetjes heeft ze natuurlijk van Bb. gekregen, de lieve romanticus.
Tief jij eens even een eindje op. Je volgt het maar in kpd, of gewoon nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk al je tieten gepost? Geen zin om alles terug te scrollen. Link?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Tief jij eens even een eindje op. Je volgt het maar in kpd, of gewoon niet
Oej.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |