Niemand die zich ergens onzeker over hoeft te voelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
Ja dan haak je meteen af hequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vergeet Heracles.
Oh nee laat dat na dit weekend maar zitten.
Dom gedrag verdient een sneer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
En hoe, ze neemt aardig wat plek inquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niemand die zich ergens onzeker over hoeft te voelen.. zij heeft zich hier gewoon gevestigd
quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe, ze neemt aardig wat plek in
:’) please..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Elan het volgende:
Die Charlotte heeft zich omhoog geneukt bij Danny, anders ben je nooit na een paar k al modje.
Je moeder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als welk dier identificeer jij je?
wakkerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Perry het vogelbekdier.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
snap ik welquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Onlo is een beetje onzeker over zijn gewicht lijkt het
kutnijd (lol)quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
In de reet geneukt worden door Turken lijkt je wel wat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Geit lijkt me wel wet, beetje mekkeren, beetje blèren, beetje gras eten, beetje chillen
prima toch, niks mis mee
Wel wet ja?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Geit lijkt me wel wet, beetje mekkeren, beetje blèren, beetje gras eten, beetje chillen
prima toch, niks mis mee
Die neuken elk dier wel, kamelen zullen ook wel niet veilig zijn daarquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de reet geneukt worden door Turken lijkt je wel wat?
wet?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
prima toch, niks mis mee
Allemaal bezet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je geen dikke vriendin over die nog single is voor hem?
Ga een uurtje eerder van huis.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, de scholen beginnen weer.
Zal wel weer kkdruk zijn op de weg morgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, ik ga eerder naar m'n werk de mogelijkheid laten liggen om kinderen te spotten![]()
Hahahahahahahahaha
De basisscholen beginnen eerder, ik heb vooral last van de middelbare schoolgangers nu.quote:
Nou en? Daar zitten ook jongetjes van 11 bij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De basisscholen beginnen eerder, ik heb vooral last van de middelbare schoolgangers nu.
Dus dit grapje is niet feitelijk juist.
Ga je toch een uurtje later naar je werk?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de was gedaan in plaats van gisteren.
Hopen dat het morgen droog is.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga je toch een uurtje later naar je werk?
drogerquote:Op zondag 26 augustus 2018 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de was gedaan in plaats van gisteren.
Hopen dat het morgen droog is.
Je hebt geen droger?quote:Op zondag 26 augustus 2018 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja goed idee, ik koop even een droger.
Bedankt JanCees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |