Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
De kringverjaardag was uitmuntend.
Dat doe ik overmorgenquote:
Pijnlijk ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.
Sorry, ik was verzonken in mijn boze DM-rant over goednieuwsshows van Feyenoord en AZ vlak na Europese uitschakeling. Dan komt deze sneer wat harder uit de hoek dan normaal.quote:
EN toen ik het zei.. negeerde je mequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze isquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
EN toen ik het zei.. negeerde je me
Je moet er van houden! Veel kookplezier!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Ik wil deze wedstrijd het liefste zo snel mogelijk vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Maar Onlo wil in jou gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Zat hij toen ook in je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Onlo en ik hebben het wel eens leuker met elkaar gehad.
*Twente/Ajax/PSVquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Waarom zou ze onzeker worden van Charlotte?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |