Iets doet mij vermoeden dat GGMM het vorige topic heeft geopendquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon meteen een tikkie er achteraan danquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Ligt er aan aan wie. En lang leve Tikkie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Lenny en ik zitten zoals gewoonlijk weer op één lijn.
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
KOEKOEKquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
SOWquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Triggeredquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Exact dit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kwam voor de sneer van onlo, maar ik blijf voor die van jojoor
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Bij mij is onlo de winnaar van deze korte fittie.
Raar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valt
Dan snap je er echt he-le-maal niks van.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
nondejuquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er wordt veel gekomen op die feestjes, en je krijgt er een cadeau in plaats van dat je er een mee moet nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
Handmaids Tale is een vrouwenserie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Kijkt hier toevallig iemand Killing Eve? Ik twijfel of ik meteen aan die serie begin of eerst Handmaids Tale seizoen 2 ga kijken...
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha madquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei, joh! Seizoen 1 was fenomenaal.
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
Is goed buitendam.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
...jeetje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.
Enig Hans!quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Deze SC is uit-ste-kend in de omgang met vrouwen.
ufcx is ook youtube maar jij doelt op ksi v logan paul zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister was wel dat Youtuberboksevent, geen idee won
Ja, mijn neefje wilde dat zien kostte 8 euro voor live stream :’)quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ufcx is ook youtube maar jij doelt op ksi v logan paul zeker?
was gelijkspel
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zit te genieten van AZ - VItas.
Augurken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.
Heb al wel filetlapjes er uit gehaald.
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit te bedenken wat ik ga eten, Drizzt.
Heb al wel filetlapjes er uit gehaald.
Hier gaat strakjes cevapcici gegeten worden met zilvervliesrijst en sperziebonen. Pittig tomatensausje erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.
pasta carbonaraquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe aardappels met spinazie en karbonade.
:’)quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, mijn neefje wilde dat zien kostte 8 euro voor live stream :’)
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
De kringverjaardag was uitmuntend.
Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
De kringverjaardag was uitmuntend.
Dat doe ik overmorgenquote:
Pijnlijk ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb er al met mijn vaste DM-maatjes over gesproken. Ondanks dat ik slechts twee goals heb gezien, voorzie ik weer een zelffelicitatie/goednieuwsshow volgende week wanneer Ajax misschien puntverlies lijdt bij Vitesse en Feyenoord met 5-0 van NAC wint.
Sorry, ik was verzonken in mijn boze DM-rant over goednieuwsshows van Feyenoord en AZ vlak na Europese uitschakeling. Dan komt deze sneer wat harder uit de hoek dan normaal.quote:
EN toen ik het zei.. negeerde je mequote:Op zondag 26 augustus 2018 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een waar spektakelstuk gemist. Feyenoord was genieten.
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze isquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
EN toen ik het zei.. negeerde je me
Je moet er van houden! Veel kookplezier!quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:43 schreef Charlotte3 het volgende:
voor vandaag en morgen
[ afbeelding ]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Ik wil deze wedstrijd het liefste zo snel mogelijk vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Maar Onlo wil in jou gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godallemaggie.. wat is dit nou. Ik wil met jou op de wedstrijd ingaan en dan krijg ik dit..
Zat hij toen ook in je?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Onlo en ik hebben het wel eens leuker met elkaar gehad.
*Twente/Ajax/PSVquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, doorgaans hebben die geen verstand van voetbal. Zie Jojo (Twente/Ajax) ze is er altijd nog niet over uit voor wie ze is
Waarom zou ze onzeker worden van Charlotte?quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Jojo voelt zich met de komst van Anneloos en Charlotte wat onzeker over haar positie. Ik vermoed dat haar gesneer richting mij daar een direct gevolg van is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |