quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
nondejuquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
Er wordt veel gekomen op die feestjes, en je krijgt er een cadeau in plaats van dat je er een mee moet nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ik
Handmaids Tale is een vrouwenserie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Kijkt hier toevallig iemand Killing Eve? Ik twijfel of ik meteen aan die serie begin of eerst Handmaids Tale seizoen 2 ga kijken...
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
haha madquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met je hé. Gisteren al wat missers voor 12.00 uur en nu moet je terugvallen op een sneer van nota bene Jojo.
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei, joh! Seizoen 1 was fenomenaal.
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
Is goed buitendam.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een aflevering kijken, want jouw beeld van die serie klopt echt niet.
...jeetje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je lult je er niet meer onderuit, flikker.
Enig Hans!quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan zul je Desperate Housewives ook wel geweldig vinden.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Deze SC is uit-ste-kend in de omgang met vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |