Iets doet mij vermoeden dat GGMM het vorige topic heeft geopendquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon meteen een tikkie er achteraan danquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Ligt er aan aan wie. En lang leve Tikkie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan geld uitlenen.
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Lenny en ik zitten zoals gewoonlijk weer op één lijn.
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het een flinke staalkabel is.
KOEKOEKquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
SOWquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo smerig dat wij twee kapsalons naar binnen werken als een vies goor dik vuil zwijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Triggeredquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Exact dit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik kwam voor de sneer van onlo, maar ik blijf voor die van jojoor
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Bij mij is onlo de winnaar van deze korte fittie.
Raar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet geheel objectief omdat jij op mannen valt
Dan snap je er echt he-le-maal niks van.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb dan een verjaardag, anders kwam ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 15:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een barebackparty organiseren, kom je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |