wtf ..?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.news4jax.com/(...)ville-landing-leaves
Je ziet de dot gewoon over die neger gaan.
[ afbeelding ]
gekkigheidquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.news4jax.com/(...)ville-landing-leaves
Je ziet de dot gewoon over die neger gaan.
[ afbeelding ]
Ze zouden juist leraren guns moeten geven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:55 schreef JanCees het volgende:
nu gaan ze weer roepen over gun control
jammer
Dat is gewoon terecht. Een wapen bij je willen dragen is extreem primitief.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:55 schreef JanCees het volgende:
nu gaan ze weer roepen over gun control
jammer
Echte vrienden wisten dat jij dat al eens had verteld.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ze heeft ze zelf gemaakt, ze is goudsmid. Dat heb ik hier al eens vertelt.
BUT ITS A FUNDAMENTAL RIGHT TO PROTECT MY FAMILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Een wapen bij je willen dragen is extreem primitief.
Eigenlijk niet, een knots is heel primitief.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En in Europa hebben we nou nooit een wapen nodig. Ra ra ra?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BUT ITS A FUNDAMENTAL RIGHT TO PROTECT MY FAMILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen vermoorden mensen, wapens niet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En in Europa hebben we nou nooit een wapen nodig. Ra ra ra?
Behalve als je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
je veiligheid overlaten aan de overheidquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
vandaar al die aanslagen hier!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Roverheid!!1!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
je veiligheid overlaten aan de overheid
Wanneer was de laatste duidelijke aanslag in Europa met impact?quote:
en dan neemt de staat het over en sta je daar met bestek in je handen!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Toen de moeder van Onlo van de trap vielquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste duidelijke aanslag in Europa met impact?
Niet geklikt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #108
Wat gaat er de komende week gebeuren, amice?quote:
Regular lifequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat gaat er de komende week gebeuren, amice?
Vanaf woensdag weer naar school (lol).quote:
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zakenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vanaf woensdag weer naar school (lol).
En clean bulken!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zaken
Structuurgoden. We mogen weer 10,5 maanden zwoegen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo-junior gaat morgen weer. Groep 3, de baas. En dan is er eindelijk weer structuur in de dagelijkse gang van zaken
(meer kip, rijst en groente)quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Morgen even een nieuw schemaatje in elkaar flansen voor 3500kcal.
twitter:mattdpearce twitterde op zondag 26-08-2018 om 21:11:56New: The Jacksonville gunman was a gamer in the Madden tournament who lost, and he killed himself after opening fire, another competitor tells me. https://t.co/6ftAr6vrd3 reageer retweet
(150 gram kip ipv 125 gram)quote:
Diehard.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ook meer havermout.
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rockquote:
doe gewoon dirty bulk gekquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rock
Wat houdt 'clean' in?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rock
weet ik hetquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij waardeloze olie in je motor gooit denk je dat ie dan goed zal draaien?
neequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende maand GOMAD, doe je ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |