Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.quote:
Gewoon OMAD doenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.
6 of 7 keer per dag.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe vaak eet je dan per dag. Collega van me staat dan echt om 06:00 op om zijn eerste ontbijt te kunnen nemen. Maar die zat dan ook op 4500 ofzo per dag.
Ik vertrouw op je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Clean bulken is lastiger dan je in eerste instantie zou denken. Ik ga voor 1 cheatdag per maand. Net zoals The Rock
Ja heb ik, maar ik vind het zooooo verrot.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee joh, heb je ook COD op PS? Kunnen we samen rampagen
Bedankt makker. Ik wens je veel plezier bij Sevilla zometeen. Ik ga het niet mee maken. Vroeg naar bedquote:
Zit gewoon auto aim op he, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar ik vind het zooooo verrot.
Daar zijn verschillende theorieën over.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gezond noch handig voor de gains.
want?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je dit wetenschappelijk onderbouwen??quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ik wens je veel plezier bij Sevilla zometeen. Ik ga het niet mee maken. Vroeg naar bed
Uiteraard, ik kan helaas niet alles van Betis zien maar hier ben ik bij!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.
Dan zal ik er zijn amicequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En volgende week alweer de derby van Sevilla om 20:45. Ik verwacht je dan als kijker samen met DP.
Ik vermoed omdat je lichaam makkelijker energie kan halen en verdelen over meerdere kleinere maaltijden dan in 1 keer een grote portie.quote:
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je lichaam makkelijker energie kan halen en verdelen over meerdere kleinere maaltijden dan in 1 keer een grote portie.
niet meer max 600kcal per maaltijd?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.quote:
Ja rond 600, als je meer doet dan wordt dat opgeslagen als vetquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet meer max 600kcal per maaltijd?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.
Deal.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee trainers die ik hoog heb zitten, twee leuke elftallen, een derby. Als dat saai wordt, schrijf ik met de hand honderd regels dat GGMM een homofiele pedofiel is.
GODVERquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
misschien moet je minder vreten smerig varkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Volgnede week ook maar eens binnenwandelen bij de basic fit ik ben schandalig dik geworden
volgende week begint mijn uni gymlidmaatschap weer. Lekker hele week zwemmenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Volgnede week ook maar eens binnenwandelen bij de basic fit ik ben schandalig dik geworden
welke uni zit je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgende week begint mijn uni gymlidmaatschap weer. Lekker hele week zwemmen
KuTquote:
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moet je minder vreten smerig varken
alleen binnenwandelen? Misschien moet je ook sportenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Echt ja?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat schijnt dus niet zo te zijn, volgens verschillende onderzoeken.
Sow jesisquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mwuah roepen maar wel 5 biertjes wegtikkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.
beter wodka met cola lightquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, meer dat ik in de 2 maanden zomervakantie 6vd7 dagen gewerkt heb, maar op werk kregen we meestal gewoon simpel snel voedsel en dan na werk een stuk of 5 biertjes wegtikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |