abonnement Unibet Coolblue
pi_181458217
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181458256
Zoeken jullie nog mannen in dit topic? :s)
pi_181465054
Welkom hazzard.

Ik zit bij de f1. Dus eettechnisch een niet zo'n goede dag.
pi_181465291
Leuk f_r, geniet ervan!
pi_181468082
Vandaag +1.5 kilo, hoe :D
Wel gedronken en gevreten, maar dan nog :') Dat is 4000 kcal geweest, max
pi_181468095
Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan. Ben nu op verlof thuis...
Naja... donderdagochtend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181468595
Gister een verschrikkelijke hongerlapdag gehad. Voor mijn doen echt veel gegeten (gok tegen de 3000kcal). En een hele bak ijs. Goed, was wel Oppo (salted caramel :9 :9 ) dus dat tikte nu ook weer niet echt aan qua kcals, maar toch :o
pi_181469629
Veel plezier ferrari! Spa. O+

Bendeweekend. Vanmiddag nog even kijken op een festival in de buurt, dus het zal er niet veel beter op worden. :')

Maar volgens het meetding in de sportschool gaat het verder nog goed ondanks de rommelige weekends, dus we gaan gewoon braaf door. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181469695
^O^ leuk stekje! Wij gaan het vanaf de bank bekijken ;)
pi_181469737
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister een verschrikkelijke hongerlapdag gehad. Voor mijn doen echt veel gegeten (gok tegen de 3000kcal). En een hele bak ijs. Goed, was wel Oppo (salted caramel :9 :9 ) dus dat tikte nu ook weer niet echt aan qua kcals, maar toch :o
Ja zo'n bak Oppo scheelt nog best wel met die 340.Eiwitshake is bijna 2x zoveel (500ml halfvolle melk + 2 scheppen whey).

Denk dat ik zelf zo tegen de 2600 aan zit gisteren wat reuze meevalt eigenlijk. Had meer verwacht.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181469753
quote:
Nice!

Hier ook vanaf de bank kijken vandaag. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181469852
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja zo'n bak Oppo scheelt nog best wel met die 340.Eiwitshake is bijna 2x zoveel (500ml halfvolle melk + 2 scheppen whey).

Denk dat ik zelf zo tegen de 2600 aan zit gisteren wat reuze meevalt eigenlijk. Had meer verwacht.
Als ik een shake maak doe ik dat met water en 1schep en is het 110ckal, dus hier gaat die vlieger niet op :P ;)
Maar idd, goede uitvinding dat Oppo, vond het lekkerder dan Breyers denk ik..
pi_181469979
quote:
Gaaf
Veel plezier *O*
pi_181470498
Veel plezier Ferrari!
Dat is vlak na eau rouge waar je zit toch?
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik een shake maak doe ik dat met water en 1schep en is het 110ckal, dus hier gaat die vlieger niet op :P ;)
Maar idd, goede uitvinding dat Oppo, vond het lekkerder dan Breyers denk ik..
Heb het nog nooit met water geprobeerd :D is dat wel lekker?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181470542
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb het nog nooit met water geprobeerd :D is dat wel lekker?
Niet echt, als je het mij zou vragen. Doe mij maar melk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181470563
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb het nog nooit met water geprobeerd :D is dat wel lekker?
Ik vind het prima te doen :Y Beetje afhankelijk van het smaakje en in 4 slokken is het op. Mijn doel is met zo min mogelijk kcal zo veel mogelijk eiwitten in 1x binnen te krijgen, anders zou ik er ook wel wat meer werk van maken denk ik.
pi_181470733
Snap ik, en bij 1600kcal is een shake van 640kcal400 niet echt te doen natuurlijk.
Heb helemaal verkeerd zitten rekenen, had het aantal kcal's voor een liter melk 8)7

Als het resultaat van over een maand tegenvalt misschien ook maar eens met water gaan proberen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181470769
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Snap ik, en bij 1600kcal is een shake van 640kcal niet echt te doen natuurlijk.

Als het resultaat van over een maand tegenvalt misschien ook maar eens met water gaan proberen.
Ja precies, ik gebruik de kcal verder liever voor dingen met vezels, vitaminen en 'natuurlijke' eiwitten etc. 110- 200 (reepje is soms iets meer) is goed te doen in mijn dagtotaal, meer dan 300 vind ik echt zonde.
pi_181470902
Whey kan je ook lekker in pannenkoeken verwerken als je een shake met water vies vindt.

50 gram havermout (gemalen)
15 gram whey
150 ml water
Mixen tot beslag, daarna bakken in wat kokosolie op laag vuur.
Omdraaien zodra de bovenkant gestold is.
225 kcal ofzo, zonder de olie.

Krijg je een lekker zoete pannenkoek, eet ze vaak als dessert.
Je kunt ze afgekoeld ook makkelijk meenemen.
pi_181471026
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:20 schreef littlemindy het volgende:
Whey kan je ook lekker in pannenkoeken verwerken als je een shake met water vies vindt.

50 gram havermout (gemalen)
15 gram whey
150 ml water
Mixen tot beslag, daarna bakken in wat kokosolie op laag vuur.
Omdraaien zodra de bovenkant gestold is.
225 kcal ofzo, zonder de olie.

Krijg je een lekker zoete pannenkoek, eet ze vaak als dessert.
Je kunt ze afgekoeld ook makkelijk meenemen.
Ga ik morgen eens proberen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181471057
Klinkt wel ook idd ^O^
pi_181471091
Succes :) Kcal moet zijn 245, whey is voor 15 gram 60, geen 40 8)7
pi_181471123
Lekker als ontbijtje met wat met kaneel gebakken peer er bij lijkt me zo :9 :9
pi_181471481
Zijn die ook goed te bewaren, littlemindy? Stel ik zou op maandag een stapel maken, kan ik het dan op vrijdag nog eten?

Doe nu op trainingsdagen tegen 16u nog altijd 2bth + fruit maar wil eigenlijk ook wel eens iets anders.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181473300
Zo, ik haak ook weer aan na een paar flinke klotedagen die perfect getimed waren met B&J bonus. 3 potten. En de rest :') Shit happens, was wel lekker. Nu weer vol goede moed verder, vanochtend al met veel tegenzin naar de sportschool gegaan, voelde nadien wel beter.

O rijstwafels met lightjam (beetje vulling voor sport)
B/S half uur fietsen, 1.5u sporten
O2 proteinekwark met muesli, lijnzaad, chia, zoetstof
L mini mozzarella met tomaatjes en basilicum
T 2 babybel
D ik denk iets van noodles met ei en groente, appel
  Licht Ontvlambaar zondag 26 augustus 2018 @ 15:45:10 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181473388
Ik vond Breyers Mint Chip wel lekker, cookie en chocola liggen nu op testpanel te wachten in de vriezer. Het past eigenlijk niet in mijn principes, maar ach...

F_R, sjiek! Hier ook kijken vanaf de bank :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_181473538
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vond Breyers Mint Chip wel lekker, cookie en chocola liggen nu op testpanel te wachten in de vriezer. Het past eigenlijk niet in mijn principes, maar ach...

Ik vond ze allemaal lekker tot nu toe. Maar de Oppo salted caramel steeg met stip op 1! Breyers heeft een beetje een soyamelk achtig bijsmaakje wat ik bij Oppo niet ontwaarde. Dat smaakte meer naar gewoon volvet ijs.
pi_181475755
Ik drink bijna nooit een pure shake. Meestal verwerk ik het in andere gerechten (pannenkoeken, cake) of drink ik het als (groene) smoothie
pi_181476454
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vond Breyers Mint Chip wel lekker, cookie en chocola liggen nu op testpanel te wachten in de vriezer. Het past eigenlijk niet in mijn principes, maar ach...

F_R, sjiek! Hier ook kijken vanaf de bank :)
Mint chip is lekker _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181476589
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:20 schreef littlemindy het volgende:
Whey kan je ook lekker in pannenkoeken verwerken als je een shake met water vies vindt.

50 gram havermout (gemalen)
15 gram whey
150 ml water
Mixen tot beslag, daarna bakken in wat kokosolie op laag vuur.
Omdraaien zodra de bovenkant gestold is.
225 kcal ofzo, zonder de olie.

Krijg je een lekker zoete pannenkoek, eet ze vaak als dessert.
Je kunt ze afgekoeld ook makkelijk meenemen.
Die klinken goed. Ga ik ook eens proberen. Nu ik weer echt aan het tracken ben, merk ik dat ik toch vrij weinig eiwitten eet.

Iemand nog andere ideeën voor eiwitrijkspul? Liefst vegetarisch.
pi_181477423
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Zijn die ook goed te bewaren, littlemindy? Stel ik zou op maandag een stapel maken, kan ik het dan op vrijdag nog eten?
4 dagen bewaren heb ik nooit geprobeerd :P Wel voor de volgende 2 dagen, heb ze toen goed af laten koelen en in vershoudfolie verpakt. Die waren nog prima eetbaar, alhoewel natuurlijk wat minder lekker dan net gebakken met een krokant korstje.
Veiligheidstechnisch kan het neem ik aan wel, er zit geen ei in ofzo. Misschien zijn ze ook wel in te vriezen, maar dat heb ik nooit geprobeerd.
pi_181477533
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die klinken goed. Ga ik ook eens proberen. Nu ik weer echt aan het tracken ben, merk ik dat ik toch vrij weinig eiwitten eet.

Iemand nog andere ideeën voor eiwitrijkspul? Liefst vegetarisch.
Peulvruchten. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181478644
Zo, qua eten een betere dag dan gisteren tot nu toe. Qua energie net zo duf en slaperig. Ben gewoon zo moe :O geen idee waarvan.

Lijssie:
O: 2 waldkorncrackers met kipfilet, dikke avocado en cottage cheese
L: 2 waldkorncrackers met rauwe ham en cottage cheese
D: wortelsoep met kikkererwten en griekse yoghurt

Straks nog wat van de yoghurt met walnoten en honing en dan zit ik prachtig op doelkcals.
pi_181479867
*Moe boks* In slaap gevallen op de bank en dus geen eten in huis behalve noodles.

Denk dat ik maar voor sushi ga :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181480286
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Peulvruchten. :Y
Doe ik ook wel, maar is de rest van mijn gezin niet dol op...
pi_181480460
O: brood met appelstroop
T: thee, appel, framboos, mango
S: 3,5 km hardlopen
L: brood met vega smeerworst, ham, kipfilet, sandwichspread, komkommer
T: handje chips, worteltjes, augurk
D: kip madras met extra groenten, maiskolf en rijst, kwark met vla
T: appel
pi_181480595
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:34 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die klinken goed. Ga ik ook eens proberen. Nu ik weer echt aan het tracken ben, merk ik dat ik toch vrij weinig eiwitten eet.

Iemand nog andere ideeën voor eiwitrijkspul? Liefst vegetarisch.
Kaas. Mozerella enzo :)
Verder ochtends / overdag bak kwark dan heb je al 40+ gram eiwitten.
pi_181480669
Vraagje;

In het begin van mijn dieet ging alles helemaal prima. Wilde ongeveer 500 kcal per dag beneden het onderhoud zitten om dan een halve kilo per week af te vallen. Hield dit gewoon goed vol en bleef er gemiddeld dus ook 500 kcal onder zitten en was helemaal tevreden. Afvallen ging langzaam, maar steady. Afgelopen anderhalve week wat meer stress aan mijn hoofd en merk nu dat ik echt het hele eetschema verwaarloos, maar op een manier waarbij ik juist veel te weinig kcal binnenkrijg elke dag. Heb door alle stress echt weinig eetlust momenteel en zou ook echt moeite gaan kosten om meer te eten. Denk dat ik nu gemiddeld zo ongeveer 1200 kcal per dag onder het onderhoud zit.

Ik hoef niet speciaal spiermassa te behouden of iets dergelijks dus daarvoor hoef ik het niet te doen, maar ben bang dat dit wellicht toch iets te snel gaat? Zouden jullie dit gewoon accepteren als je zo'n periode hebt en het lekker zo laten gaan (onder het mom van "je krijgt vanzelf wel weer trek") of toch heel bewust proberen meer bij te gaan eten en eventueel voor opties te kiezen waar meer kcal inzitten?
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:09:10 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181480740
Ligt eraan. Als je snel veel afvalt kan je makkelijker vel overhouden (afhankelijk van hoe zwaar je bent enzo).
En hoelang zo'n periode doorgaat. Is 't een weekje of een maand is er niets aan de hand (buiten t feit dat je niet zolang stress wilt).
Merk je het lichamelijk, dan zal je we wel wat aan moeten doen lijkt me zo.
pi_181480871
Waarom denk je niet speciaal spiermassa te hoeven/willen behouden? Dat is niet alleen voorbehouden aan spierbundels ofzo, ook als gewone sterveling met een ‘doorsnee’ lichaam kun je spiermassa verliezen en daar wordt de vorm van je lichaam, gezondheid, weerbaarheid, kracht etc niet per se beter van.

Dus genoeg eten zou ik wel aanraden, alsmede (misschien nog we belangrijker) om dan iig de goede dingen te eten zodat je macro’s in evenwicht zijn (met name genoeg eiwitten in dit geval).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181481002
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:09 schreef Cue_ het volgende:
Ligt eraan. Als je snel veel afvalt kan je makkelijker vel overhouden (afhankelijk van hoe zwaar je bent enzo).
En hoelang zo'n periode doorgaat. Is 't een weekje of een maand is er niets aan de hand (buiten t feit dat je niet zolang stress wilt).
Merk je het lichamelijk, dan zal je we wel wat aan moeten doen lijkt me zo.
Dat eerste zal niet zo'n probleem gaan. Was 92k bij 1.84m en ben inmiddels ~86k.
Lichamelijk ook nergens last van. Vond alleen 2.000 kcal per dag als man zijnde al niet veel, maar zit nu ongeveer op 1.300-1.400. Zal voor korte termijn niet veel kwaad kunnen, maar lijkt me op iets langere termijn toch niet al te best.

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Waarom denk je niet speciaal spiermassa te hoeven/willen behouden? Dat is niet alleen voorbehouden aan spierbundels ofzo, ook als gewone sterveling met een ‘doorsnee’ lichaam kun je spiermassa verliezen en daar wordt de vorm van je lichaam, gezondheid, weerbaarheid, kracht etc niet per se beter van.

Dus genoeg eten zou ik wel aanraden, alsmede (misschien nog we belangrijker) om dan iig de goede dingen te eten zodat je macro’s in evenwicht zijn (met name genoeg eiwitten in dit geval).
Ook hierom dus inderdaad. Spiermassa behouden is geen doel op zich, maar ik wil dus ook niet langzaam mijn lichaam de vernieling in helpen. Dan nog liever met veel tegenzin wat calorierijke shakes naar binnen werken denk ik. Sowieso ben ik slecht in die macro's bijhouden en rekening houden met eiwitten. Zal het op dat vlak toch iets serieuzer aan moeten pakken ben ik bang.
pi_181481072
En het vergroten van spiermassa t.o. vet is dat je verbranding daardoor omhoog gaat waardoor afvallen op den duur gemakkelijker gaat en een balans beter behaald kan worden later. Hoef je niet per se voor te trainen of zo, maar idd wel zorgen dat je je spieren niet opvreet en de boel een beetje op peil houdt. ^O^
pi_181481247
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
En het vergroten van spiermassa t.o. vet is dat je verbranding daardoor omhoog gaat waardoor afvallen op den duur gemakkelijker gaat en een balans beter behaald kan worden later. Hoef je niet per se voor te trainen of zo, maar idd wel zorgen dat je je spieren niet opvreet en de boel een beetje op peil houdt. ^O^
Goede inderdaad! Toch maar écht wat moeite voor doen dan. Denk dat ik in ieder geval qua eiwitten dan toch echt nog iets moet toevoegen. Wat is ongeveer de richtlijn als je geen krachtsport of iets dergelijks doet? 1-1,2 gram per kilo? Wat neer zou komen op 86 - 105 gram eiwitten per dag.
pi_181481362
Oh men ik stuiter van de suiker volgens mij.
pi_181481470
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:26 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Goede inderdaad! Toch maar écht wat moeite voor doen dan. Denk dat ik in ieder geval qua eiwitten dan toch echt nog iets moet toevoegen. Wat is ongeveer de richtlijn als je geen krachtsport of iets dergelijks doet? 1-1,2 gram per kilo? Wat neer zou komen op 86 - 105 gram eiwitten per dag.
Qua percentages wordt vaak dit aangehouden ongeveer: kh 50%, vet 30% en eiwit 20%, voor spier-opbouw fase en meer verzadigd gevoel hanteer ik zelf grofweg kh 40%, vet 30% en eiwit 30%.
pi_181481508
Ik wil gezondere eetgewoontes aanleren en na de vakantie eigenlijk wel mijn strakke buik terug, dus ik ga dit volgen! :W
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:38:00 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181483411
Nog steeds serieuze rugpijn, sinds donderdag, ibu’s halen niet veel uit. Beweging dus zo goed als zero, want lopen doet zeer. ;(

Gelukkig had ik voor dinsdag al een afspraak bij McFysio afspraak staan voor mijn achillespezen. Mag hij eerst even aan mijn rug zitten. ;)

En dan weer in het gareel, nu voel ik me zielig. :@ #kutexcuus
***
  maandag 27 augustus 2018 @ 07:03:26 #49
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181489946
59.3

Vandaag diëtiste.

Ik heb in Zuid Afrika goed gegeten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181490206
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:42 schreef Holyme het volgende:
Zo, ik haak ook weer aan na een paar flinke klotedagen die perfect getimed waren met B&J bonus. 3 potten.
Ik had er 2. :7 Wel de 'lighten up', maar toch :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181490214
Ritme terugvinden na LL is lastig. Want moe en dingen en moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181490328
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:06 schreef Hazzard het volgende:
Vraagje;

In het begin van mijn dieet ging alles helemaal prima. Wilde ongeveer 500 kcal per dag beneden het onderhoud zitten om dan een halve kilo per week af te vallen. Hield dit gewoon goed vol en bleef er gemiddeld dus ook 500 kcal onder zitten en was helemaal tevreden. Afvallen ging langzaam, maar steady. Afgelopen anderhalve week wat meer stress aan mijn hoofd en merk nu dat ik echt het hele eetschema verwaarloos, maar op een manier waarbij ik juist veel te weinig kcal binnenkrijg elke dag. Heb door alle stress echt weinig eetlust momenteel en zou ook echt moeite gaan kosten om meer te eten. Denk dat ik nu gemiddeld zo ongeveer 1200 kcal per dag onder het onderhoud zit.

Ik hoef niet speciaal spiermassa te behouden of iets dergelijks dus daarvoor hoef ik het niet te doen, maar ben bang dat dit wellicht toch iets te snel gaat? Zouden jullie dit gewoon accepteren als je zo'n periode hebt en het lekker zo laten gaan (onder het mom van "je krijgt vanzelf wel weer trek") of toch heel bewust proberen meer bij te gaan eten en eventueel voor opties te kiezen waar meer kcal inzitten?
Iedereen moet spiermassa behouden, je wilt alleen of voornamelijk vet verliezen anders word je wel lichter maar zie je er niet slanker uit..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_181490521
Ik probeerde weer een beetje normaal te eten gisteren maar mocht dat met een koliek bekopen. ;(

Dus terug naar het hongerdieet... vind het niet tof, ik heb soberso geen eetlust ofzo, maar het is gewoon niet goed om 800-1200 kcal per dag te eten met mijn grote lijf.
Kwak
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:17:43 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181491102
Wat een gedonder zeg... -O- Heeft het met het volume te maken, dus hoeveel je eet? Of zou het nog uit kunnen maken wat je eet?
***
pi_181491202
Vanochtend vergeten te wegen

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met kaas
T: 3 sultanas
D: curry met naan
S: uur danstraining
T: bak kwark met hagelslag
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:57:53 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181491764
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik probeerde weer een beetje normaal te eten gisteren maar mocht dat met een koliek bekopen. ;(

Dus terug naar het hongerdieet... vind het niet tof, ik heb soberso geen eetlust ofzo, maar het is gewoon niet goed om 800-1200 kcal per dag te eten met mijn grote lijf.
Is zoiets als Nutridrink een optie?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:59:02 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181491787
Geen volledig ontbijt mee en niets tussen de middag... wordt een lange dag zo :X
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:01:03 #58
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181491824
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:26 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Goede inderdaad! Toch maar écht wat moeite voor doen dan. Denk dat ik in ieder geval qua eiwitten dan toch echt nog iets moet toevoegen. Wat is ongeveer de richtlijn als je geen krachtsport of iets dergelijks doet? 1-1,2 gram per kilo? Wat neer zou komen op 86 - 105 gram eiwitten per dag.
Als je heel dik bent is dat geen 1-1,2 gram per kilo btw
pi_181491953
Eiwitten gaan toch officieel om vetvrije kg's?

* IJsdraakje gaat op onderzoek uit

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik probeerde weer een beetje normaal te eten gisteren maar mocht dat met een koliek bekopen. ;(

Dus terug naar het hongerdieet... vind het niet tof, ik heb soberso geen eetlust ofzo, maar het is gewoon niet goed om 800-1200 kcal per dag te eten met mijn grote lijf.
Wat een gekloot zeg. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:06:37 #60
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181493179
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik probeerde weer een beetje normaal te eten gisteren maar mocht dat met een koliek bekopen. ;(

Dus terug naar het hongerdieet... vind het niet tof, ik heb soberso geen eetlust ofzo, maar het is gewoon niet goed om 800-1200 kcal per dag te eten met mijn grote lijf.
Beterschappies.

Ik tikte toch weer 60 kg aan :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:11:51 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_181493319
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Vandaag +1.5 kilo, hoe :D
Wel gedronken en gevreten, maar dan nog :') Dat is 4000 kcal geweest, max
voor iemand die er al een tijdje mee bezig is heb je naar mijn idee toch behoorlijk weinig notie van hoe het werkt.
Ik wil het best nog een keer uitleggen hoor, maar komt het aan?
disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:16:55 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_181493438
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik probeerde weer een beetje normaal te eten gisteren maar mocht dat met een koliek bekopen. ;(

Dus terug naar het hongerdieet... vind het niet tof, ik heb soberso geen eetlust ofzo, maar het is gewoon niet goed om 800-1200 kcal per dag te eten met mijn grote lijf.
wat kut zeg. Maar ligt het ook niet aan het soort eten?
disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:18:03 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_181493468
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

Beterschappies.

Ik tikte toch weer 60 kg aan :{
en 3 uur geleden was het nog 59.3 :D of heb je na je eten nog eens gewogen met kleren aan ofzo?
disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:23:04 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_181493562
Zo, bijleesje weer gedaan.
Het plan was: een braaf weekend met veel beweging, water en groenten.

Het werd uiteraard toch weer bier, bbq, snoep en hamburgers. :')

Mooie +1,8 op de weegschaal maar heb daarna nog 2 keer flink gekakt dus de hoop is dat het morgen al wat beter is :')

Lijst:
O: Yoghurt, banaan, bessen, frambozen, muesli
T: Mineola
L: spinazie, komkommer, gerookte forel
T: Cherrytomaten
D: Boerenkoolstamp uit de vriezer :')
B: Hopelijk hardlopen, en de usual 16k fietsen :)
disclaimer
pi_181493870
Weer thuis *O* Korte opname *O*

Vanaf morgen eet ik weer normaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181493964
Ik was 60.8 vanmorgen. Verwacht een dikke + morgen.
pi_181493976
Vandaag voor het eerst in 4 weken of zo weer echt naar de sportschool geweest (was er zondag voor yoga, maar dat is toch net wat anders). Zal het wel flink voelen morgen.

Planning voor vandaag:
O: yoghurt (kwark was op) met mango en pruim
T: proteineyoghurt van AH (best te eten, wel veel suiker ook)
L: eierwrap met zalm
T: ? denk een wrap met zure room en ham of zo, weet nog niet. Eet pas vrij laat vanavond
D: ? ga met vrienden naar de Parade, en we eten daar, dus zal wel veel kcal zijn.

B: 5 km fietsen om kinderen weg te brengen + 13 naar Parade op en neer
S: rondje sportschool, (338 kcal)
pi_181493981
Welkom thuis cots
pi_181494471
Dank je :)
en geen gram aangekomen :) dus toch wat goed gedaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:22:34 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_181495036
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je :)
en geen gram aangekomen :) dus toch wat goed gedaan
Hoe gaat het nu met jou? En krijg je goede hulp nu? :*
disclaimer
pi_181495079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? En krijg je goede hulp nu? :*
Het gaat wel goed nu :) wel veel therapie, maar dat is oké, nodig. Ik ben blij dat ik weer thuis ben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:53:40 #72
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181495683
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en 3 uur geleden was het nog 59.3 :D of heb je na je eten nog eens gewogen met kleren aan ofzo?
Ik word bij de dietiste altijd met keren gewogen.

In mijne pure weeg ik 59.3
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:00:32 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_181495849
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik word bij de dietiste altijd met keren gewogen.

In mijne pure weeg ik 59.3
dan is het toch niet zo gek dat je dan zwaarder bent? :D
disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:04:13 #74
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181495949
Net ff lekker geluncht en me daarna gewogen. Tik ik gewoon +0,6 kg aan he :{
pi_181495987
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:04 schreef hugecooll het volgende:
Net ff lekker geluncht en me daarna gewogen. Tik ik gewoon +0,6 kg aan he :{
Moet je ook niet doen hugo, das zelfkastijding

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2018 13:06:30 ]
pi_181497683
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gedonder zeg... -O- Heeft het met het volume te maken, dus hoeveel je eet? Of zou het nog uit kunnen maken wat je eet?
Het kan aan alles liggen. De arts die ik sprak in t zkh zei dat zij bijv wel frikandellen kon verdragen maar geen boerenkool :') Ik verdenk nu:

-portiegrootte (al is mijn maag dus enorm gekrompen en eet ik al kleinere porties)
-vlees ;( of pittige kruiden ;(
-pasta

Ik eet vooral veel toast, soms een chocolaatje of een paar zoutjes (niet heel gezond, maar om de kcal iets te boosten, valt wel goed), kalkoenfilet of ham op brood, s avonds aardappel nog niet geprobeerd, ga ik van de week doen. Wraps gingen matig, rijst ok. Rauwkost gaat ook maar zit ik heeeeel snel vol van. Vis (gewoon in boter gebakken met een bloem/melk laagje als korst) ging heel goed.
Kwak
pi_181497764
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat kut zeg. Maar ligt het ook niet aan het soort eten?
Ja, en de porties. Ik probeerde gisteren een gewone niet vette avondmaaltijd te eten (een pitta met kipfiletstukjes en groente, geen saus) en echt geen grote portie. No go. Teh painz.

@Lienekien nutridrink krijg ik vlgs mij echt niet weg. Alles wat vloeibaar en niet helder is is een no go voor mij (voedselfobieen).

Maar goed mensen, ik moet ook niet te dramatisch doen, het zal ook mettertijd wel verbeteren, deed het in juni ook!
Kwak
pi_181498246
@Kwak: als ik het me juist herinner zijn koolsoorten bij vrij veel mensen triggers, dus daar sluit de boerenkool wel goed bij aan. :P Wat ik verder van m'n derpfamilie weet: het soort vet waarin dingen bereid zijn (zonnebloemolie kan wel, olijfolie weer niet) en inderdaad hoe gekruid iets is. Hoeft niet eens pittig te zijn, trouwens. En sommige groente kunnen weer wel zodra ze ontveld zijn. Paprika bijvoorbeeld (of is dat officieel een vrucht? Ik heb er eigenlijk geen idee van. :')), of komkommer zonder zaadlijst en schil.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181498398
Ik heb geen problemen met mijn galblaas. Maar wel met mijn maag,slokdarm en darmen.
No go's voor mij:
Vet eten
Rauwe groente
Pittig eten
Veel kruiden
Te veel zuivel
Sowieso normale porties in 1x
Een bolletje ijs gaat net.
McDonalds ed gaat echt niet.
pi_181498952
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
@Kwak: als ik het me juist herinner zijn koolsoorten bij vrij veel mensen triggers, dus daar sluit de boerenkool wel goed bij aan. :P Wat ik verder van m'n derpfamilie weet: het soort vet waarin dingen bereid zijn (zonnebloemolie kan wel, olijfolie weer niet) en inderdaad hoe gekruid iets is. Hoeft niet eens pittig te zijn, trouwens. En sommige groente kunnen weer wel zodra ze ontveld zijn. Paprika bijvoorbeeld (of is dat officieel een vrucht? Ik heb er eigenlijk geen idee van. :')), of komkommer zonder zaadlijst en schil.
Thanks voor de tips.

Ik meende te hebben gehoord dat het ook nogal per persoon verschilt. Maar met dit soort dingen houd ik rekening ja.

Paprika en komkommer eet ik wel, gaat goed. Hele zomer ook gegeten en geen centje pijn.
Kwak
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:56:22 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181501254
Nou, weer terug van de fysio.
Weet een week in 't tape en afspraak bij de dokter voor de zekerheid omdat het niet zo snel gaat als zou verwachten.
Kijken of hij evt stappen wil zetten om foto's te gaan maken bv.
Of dat ik echt meer dan normaal rust moet gaan houden en dus echt als een kluizenaar moet gaan leven.
pi_181503188
Lekker actief dagje vandaag. Vanochtend sporten, vanmiddag naar mijn nieuwe werk vast wat dingen mee pakken. Super leuk. En net nog ff lekker een rondje met de man en hond O+ bijkletsen.

Lijssie:
O: kwark, banaan, muesli
S: sportschool (ruim 1,5 uur, waarvan een half uur verkletst met oud-collega _O- )
T: eiwitshake
L: 2 walnootbroodjes van de lidl met gerookte zalm en couburgerham met cottagecheese
D: simpele nasi
B: rondje met de hond
pi_181503399
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had er 2. :7 Wel de 'lighten up', maar toch :')
Wat is dat, light B&J? :o En moeilijk in ritme boks. Vandaag wel iets teveel, maar al met al redelijk netjes. Shitte is dat ik alles op mijn buik opsla na zo'n dagen, die is normaal slank en plat, nu op standje 5 maanden :')

Beterschap Cue en Kwak en BE, en wie ik nog vergeet :P

Klinkt als een toffe dag Sunny!
pi_181504615
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:39 schreef Holyme het volgende:

[..]

Wat is dat, light B&J? :o En moeilijk in ritme boks. Vandaag wel iets teveel, maar al met al redelijk netjes. Shitte is dat ik alles op mijn buik opsla na zo'n dagen, die is normaal slank en plat, nu op standje 5 maanden :')

Beterschap Cue en Kwak en BE, en wie ik nog vergeet :P

Klinkt als een toffe dag Sunny!
minder kcal. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181508128
Bak kwark werd een speciaal biertje.
1600kcal in en 3000kcal uit, dus dat kon er wel af.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 05:44:23 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181511057
Ja, best te eten, die Oppo Salted Caramel. Maar ik heb de volgende ochtend nog steeds zo’n typische nasmaak in mijn mond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181512075
Gewicht is stabiel. Tijd voor een woosh. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181512089
+1,5 _O- ach ja.. Zal wel weer verdwijnen..
pi_181513174
Na een flinke portie zelfmedelijden. een barbecue en een verjaardag was het een grote verrassing toen de weegschaal vanmorgen twee kilo minder aangaf als vrijdag :D

Ik zie het als een grootse prestatie van mijn lichaam. Misschien moet ik wel vaker grenzeloos eten :P
pi_181513341
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: kikkererwtensalade met avocadodressing
T: komkommer
D: Tom ka kai
T: bak kwark met hagelslag


Twijfel nog over sporten. Heb nogal spierpijn van de training gisteren :D en mag morgen weer.
pi_181513376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:57 schreef DrSauvignon het volgende:
Na een flinke portie zelfmedelijden. een barbecue en een verjaardag was het een grote verrassing toen de weegschaal vanmorgen twee kilo minder aangaf als vrijdag :D

Ik zie het als een grootse prestatie van mijn lichaam. Misschien moet ik wel vaker grenzeloos eten :P
Per ongeluk gerefeed? _O- (Disclaimer: het schijnt een echt ding te zijn, afvallen na even wat meer eten, maar het hoe en wat precies heb ik geen idee van)

Hier is m'n vochtpiek na het weekend weer foetsie, dus weer braaf rond de 77,5. Prima wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181513928
Ik wil sporten maar ik heb de kop nog vol narigheid zitten en ik word duizelig/misselijk/naar als ik buk. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:42:15 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181514016
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil sporten
ik ook ;(
pi_181514040
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik ook ;(
Zullen we het verdriet verdrinken? ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:52:23 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181514222
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Zullen we het verdriet verdrinken? ;(
Zolang ik mag liggen op een bank met m´n poot omhoog, zal de fysio dat vast niet erg vinden :')
pi_181514240
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang ik mag liggen op een bank met m´n poot omhoog, zal de fysio dat vast niet erg vinden :')
;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:53:23 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181514251
Maar vanavond gaat me dat niet lukken (hele avond hoogliggen)
Zaterdag heb ik een bbq (denk dat ik dan misschien wel redelijk kan zitten, maar weet het niet zeker), dus vooral staan.

Volgende week heb ik drie biljartwedstrijden (1 potje spelen elke avond)

Dus rust... grumbl :(
pi_181514278
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar vanavond gaat me dat niet lukken (hele avond hoogliggen)
Zaterdag heb ik een bbq (denk dat ik dan misschien wel redelijk kan zitten, maar weet het niet zeker), dus vooral staan.

Volgende week heb ik drie biljartwedstrijden (1 potje spelen elke avond)

Dus rust... grumbl :(
Meh, geen Proefeet voor jou dus?

En verdriet verdrinken kan ook nu he? Het is bijna 11 uur al. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:55:44 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181514301
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Meh, geen Proefeet voor jou dus?

En verdriet verdrinken kan ook nu he? Het is bijna 11 uur al. :+
Neuh, maar daar ga ik sowieso al niet echt heen. veels te duur.

Klopt, maar iets met werk ;)
Ik ga vanavond aan de wijn en ballonnetjes :+ Dus dat komt nog wel goed.
pi_181515035
Lijven zijn raar hoor. Ik sta nu bijv. even stil op mijn gemiddeld 1100 kcal. (Ik bouw het wel rustig op hoor! Met normaal voedsel en niet met drankjes of repen).
Kwak
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:56:33 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_181515592
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
Lijven zijn raar hoor. Ik sta nu bijv. even stil op mijn gemiddeld 1100 kcal. (Ik bouw het wel rustig op hoor! Met normaal voedsel en niet met drankjes of repen).
maar je was daarvoor toch weer 4 kilo lichter in 4 dagen ofzo? Balanceert vast wel weer uit :Y
Ik hoop dat iedereen zich gauw weer happy voelt! :*
disclaimer
pi_181516005
Ja, hoeveel is het nou :? :+

  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:17:24 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_181516019
Huh?? Wat is het?
disclaimer
pi_181516033
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Huh?? Wat is het?
Portiezakjes nootjes/gedroogd fruit. Waarbij een portie dus niet overeen komt met de inhoud van een portiezakje. :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:24:58 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_181516151
Dus :')
disclaimer
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:30:29 #106
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181516244
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Portiezakjes nootjes/gedroogd fruit. Waarbij een portie dus niet overeen komt met de inhoud van een portiezakje. :')
Wat handig :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181516261
Net zoals dat er op de verpakking van 2 verse kipburgers staat dat het 2.5 porties zijn. Hoe zien ze dat voor zich dan..
pi_181516274
Volksverlakkerij! :s)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:32:35 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181516277
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Net zoals dat er op de verpakking van 2 krokante knipschnitzels staat dat het 3 porties zijn. Maak er dan ook 3 stuks van grapjassen..
Wut.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181516296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wut.

:')
Had m net aangepast want zag dat ze het bij de krokante kipschnitzels inmiddels wel hebben aangepast. Maar bij de verse kipburgers dus nog steeds raar haha.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:36:53 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_181516345
Daarom kijk ik nooit naar de voedingswaarde per portie. Portie is een véél te vrij interpretabel begrip.

Ooit een portie m&m's afgewogen in een bakje? In een handje zit meer dan in een portie.

Oh, en candybars bevatten ook altijd 2 porties per verpakking. Bijt de halve snickers af en leg de rest terug in de kast :?
disclaimer
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:39:21 #112
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181516386
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom kijk ik nooit naar de voedingswaarde per portie. Portie is een véél te vrij interpretabel begrip.

Ooit een portie m&m's afgewogen in een bakje? In een handje zit meer dan in een portie.

Oh, en candybars bevatten ook altijd 2 porties per verpakking. Bijt de halve snickers af en leg de rest terug in de kast :?
Chocoladekruidnoten, dan is een portie ineens ook heel erg weinig.

Zat net bij de kapper, weet je weer precies waarom je op dieet bent :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:40:12 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181516396
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom kijk ik nooit naar de voedingswaarde per portie. Portie is een véél te vrij interpretabel begrip.

Ooit een portie m&m's afgewogen in een bakje? In een handje zit meer dan in een portie.

Oh, en candybars bevatten ook altijd 2 porties per verpakking. Bijt de halve snickers af en leg de rest terug in de kast :?
Bij een Twix ofzo pik ik dat nog, 2 porties _O- , maar de rest is inderdaad kolder. Hier ook altijd gewicht, meestal pak ik gewoon de helft van hoeveel het avondeten is (bijvoorbeeld).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181516545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar je was daarvoor toch weer 4 kilo lichter in 4 dagen ofzo? Balanceert vast wel weer uit :Y
Ik hoop dat iedereen zich gauw weer happy voelt! :*
In een week idd :') daarom, het vindt zijn weg wel.
Kwak
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:52:17 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_181516572
Ik ben ook benieuwd wanneer mijn 2 bonuskilo's weer optiefen.

Ik reken maar vast op een weigh-in van 75 kilo op 15 september :')
disclaimer
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:05:16 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181516794
Fysio says ‘spit’. :o Ik voelde me op slag stokoud. -O-
Maar wandelen en in beweging blijven is goed, zitten niet. Dat had ik al ondervonden. :+

Dus...

En... vandaag so far een goede dag. Het is dan ook al 13 uur. :’) hashtagsmallsteps :o
***
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:17:06 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181517028
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fysio says ‘spit’. :o Ik voelde me op slag stokoud. -O-
Maar wandelen en in beweging blijven is goed, zitten niet. Dat had ik al ondervonden. :+

Dus...

En... vandaag so far een goede dag. Het is dan ook al 13 uur. :’) hashtagsmallsteps :o
Oi, da's prut! Maar zou dus beter moeten gaan met beweging? En goed bezig met je kleine stappies 8-)

Dat van dat oud voelen snap ik wel, ik kwakkel al een beetje sinds begin dit jaar met allemaal irritante klachtjes :') Ik vermoed nu zelf reflux ofzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181517049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Net zoals dat er op de verpakking van 2 verse kipburgers staat dat het 2.5 porties zijn. Hoe zien ze dat voor zich dan..
_O- briljant :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181517066
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom kijk ik nooit naar de voedingswaarde per portie. Portie is een véél te vrij interpretabel begrip.

Ooit een portie m&m's afgewogen in een bakje? In een handje zit meer dan in een portie.

Oh, en candybars bevatten ook altijd 2 porties per verpakking. Bijt de halve snickers af en leg de rest terug in de kast :?
Op de grote blikken monster staat dat je niet meer dan 250 ml per dag moet drinken. Dus eh, de helft en de rest in de koelkast?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:26:49 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181517226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oi, da's prut! Maar zou dus beter moeten gaan met beweging? En goed bezig met je kleine stappies 8-)

Dat van dat oud voelen snap ik wel, ik kwakkel al een beetje sinds begin dit jaar met allemaal irritante klachtjes :') Ik vermoed nu zelf reflux ofzo.
Ja, soepel houden. Vrijdag weer fysio.
En ik sta nu maar met mijn puzzel oek bij het aanrecht...

Reflux lijkt me echt heel naar :{ ben je al bij de huisarts geweest?
***
pi_181517331
Spit lijkt me best pijnlijk. Nooit gehad, maar ken wel mensen die lagen te kermen van de pijn -O-

Hier vooral rugpijn van het lange zitten :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:39:28 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181517472
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, soepel houden. Vrijdag weer fysio.
En ik sta nu maar met mijn puzzel oek bij het aanrecht...

Reflux lijkt me echt heel naar :{ ben je al bij de huisarts geweest?
Oi, lijkt me ook lastig, je hebt dus steeds last als je zit? Ik bedoel, in beweging blijven is uiteraard goed, maar pijnvrij kunnen zitten is ook wel handig :X

En ja, 2x sinds begin dit jaar, al heb ik nog niet gevraagd of het soort reflux zou kunnen wezen.

Klaagspoiler :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:04:33 #123
22592 crew  Ole
pi_181517979
Bam! Sinds 2 weken horecawerk. Hele dag in beweging. Laatste keer nog rond 81. Net 78.6!!! w/ *O* *O* *O* Éindelijk in de 70!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:14:09 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_181519412
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fysio says ‘spit’. :o Ik voelde me op slag stokoud. -O-
Maar wandelen en in beweging blijven is goed, zitten niet. Dat had ik al ondervonden. :+

Dus...

En... vandaag so far een goede dag. Het is dan ook al 13 uur. :’) hashtagsmallsteps :o
Ik had spit op mijn 30e, kan de jongste overkomen! Goed je oefeningen doen en blijven bewegen, dan komt het goed. Sterkte! :*
disclaimer
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:15:05 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_181519433
Gefeliciteerd ole! Leuke mijlpalen!
disclaimer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:17:33 #126
22592 crew  Ole
pi_181519499
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd ole! Leuke mijlpalen!
Zeker wel! Ben nu dik (! :T ) tevreden. Onder 70 zou leuk zijn, maar hoeft niet per se. Mag nig best klein beetje kont en benen overhouden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181520052
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:04 schreef Ole het volgende:
Bam! Sinds 2 weken horecawerk. Hele dag in beweging. Laatste keer nog rond 81. Net 78.6!!! w/ *O* *O* *O* Éindelijk in de 70!!!
*O* Leuk om een baan te hebben waarbij je moet bewegen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181520555
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:04 schreef Ole het volgende:
Bam! Sinds 2 weken horecawerk. Hele dag in beweging. Laatste keer nog rond 81. Net 78.6!!! w/ *O* *O* *O* Éindelijk in de 70!!!
Wat goed *O* slankie
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:06:50 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181520660
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 14:04 schreef Ole het volgende:
Bam! Sinds 2 weken horecawerk. Hele dag in beweging. Laatste keer nog rond 81. Net 78.6!!! w/ *O* *O* *O* Éindelijk in de 70!!!
Good busy! *O* Horecawerk lijkt me best zwaar, maar het is wel tof dat je niet de hele tijd op je achterste zit zoals yours truly :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181521342
BE: oh, bah, daar zou ik me ook oud van voelen.

Ole: mooi!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:36:25 #131
22592 crew  Ole
pi_181521434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* Leuk om een baan te hebben waarbij je moet bewegen *)
Ik hoef niet meer naar de sportschool voorlopig :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat goed *O* slankie
Tnx! Nooit meer verwacht dat ik dit zou halen 3 jaar geleden..
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Good busy! *O* Horecawerk lijkt me best zwaar, maar het is wel tof dat je niet de hele tijd op je achterste zit zoals yours truly :D
Het is fysiek zwaar, maar begint te wennen. Vooral goede schoenen zijn belangrijk heb ik gemerkt! voordeel is even dat klaar ook klaar is, en ik geen werk mee naar huis neem. Letterlijk en figuurlijk (kom uit onderwijs)
Ben hiernaast bezig als zzp-er individuele studiebegeleiding, maar dat ligt tot september een beetje stil.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:37:57 #132
22592 crew  Ole
pi_181521472
tn
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:32 schreef Bleie het volgende:
BE: oh, bah, daar zou ik me ook oud van voelen.

Ole: mooi!
tnx! Had dit werk fysiek niet aangekund met 140 kilo. En ook niet in de bedrijfskleding gepast :% oO<
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:39:06 #133
22592 crew  Ole
pi_181521495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oi, da's prut! Maar zou dus beter moeten gaan met beweging? En goed bezig met je kleine stappies 8-)

Dat van dat oud voelen snap ik wel, ik kwakkel al een beetje sinds begin dit jaar met allemaal irritante klachtjes :') Ik vermoed nu zelf reflux ofzo.
Aan de huisarts maagbeschermer vragen!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:57:32 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181528193
Lekker bezig Ole! Fijn dat je echt ook enorme voordelen dus hebt aan je veranderende lichaam. :Y

* Brighteyes zit klaar voor een aflevering Sopranos en om snaaitrek voor te zijn staat er een schaaltje worteltjes naast me.

Lijstje v vandaag:
O: shake
T: appel
L: restje no-carb curry, stukje camembert, stuk leverworst
T: leverworst, camembert
T: kwark m walnoten en honing
D: broccoli stamppot (m mosterd en geraspte kaas, 5 mini-gehaktballetjes
T: worteltjes
***
pi_181528412
Na al het lezen over Oppo vandaag ook maar eens een pot meegenomen, salted caramel, en dat valt inderdaad niet tegen! Best heel romig!

Lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen met leverkaas
L: Broodje carpaccio in de stad
T: Kiwi + aardbeien
D: Curry met kip, bloemkool (en uit/tomaat) wat naan en 4 miniloempiaatjes
T: 1 bolletje Oppo
B: 6300 stappen (begint weer ergens op te lijken)

Vanaf morgen weer eens ontbijten met kwark.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:50:00 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181532244
Sporten ging gelukkig lekker vandaag, zo fijn O+

Lijstje werd dit:
O: yoghurt
L: twee speltbolletjes, een met zalmsalade en een met eiersalade
T: meloensalade
D: tom kha kai soepje met kaiserbroodje
S: Zumba

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:39 schreef Ole het volgende:

[..]

Aan de huisarts maagbeschermer vragen!!!!
Oei, ervaring mee? :o Ik weet nog niet echt zeker of het is wat ik denk, maar zal er zeker naar informeren, thanks :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:54:01 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181532428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Het is fysiek zwaar, maar begint te wennen. Vooral goede schoenen zijn belangrijk heb ik gemerkt! voordeel is even dat klaar ook klaar is, en ik geen werk mee naar huis neem. Letterlijk en figuurlijk (kom uit onderwijs)
Ben hiernaast bezig als zzp-er individuele studiebegeleiding, maar dat ligt tot september een beetje stil.
Dat van de schoenen geloof ik :D Heb ooit in een boekhandel gewerkt, daar stond/liep ik ook de hele dag eigenlijk, best vermoeiend en dat was dan minder hektisch dan ik me de horeca voorstel. Leuk dat je via dat ZZPen toch ook nog met je onderwijsachtergrond bezig blijft!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181533056
Ai, Cue en BE, dat is niet fijn. Hopelijk wordt het snel beter. En Kwakz0r, rustig aan blijven doen, meer kun je nu niet doen.

Ik loop (in het onderwijs) toch heel wat af.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:27:09 #139
22592 crew  Ole
pi_181533439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:13 schreef Hupje het volgende:
Ai, Cue en BE, dat is niet fijn. Hopelijk wordt het snel beter. En Kwakz0r, rustig aan blijven doen, meer kun je nu niet doen.

Ik loop (in het onderwijs) toch heel wat af.
deed ik ook in het onderwijs. Had ik na 8 lesuren achter elkaar ook last. Maar daar kon ik toch net iets vaker eventjes gaan zitten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181538617
Gisterenavond werd ongepland iets te gezellig, met te veel drank :D
Vandaag maar balanslijstje.


Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
L: salade van kikkererwten, komkommer, paprika en mango met avocadodressing
D: Tom ka kai
S: 2 uur danstraining
pi_181541534
O. 3 crackers kaas
L. 2 boterhammen pindakaas
T. Cracker
D. Quiche
T. 2 appels
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181541577
Ik ga voor een nieuwe weegschaal denk ik. Hij gaf gisteren 60.6 aan geloof er niks van.

Gisteren oa 3 bonbons op, 2 merci's
Een chocolade koekje en oppo ijs.
Wel gesport maar verwacht niet sat dat elkaar helemaal opheft.
pi_181541600
Ole wat dapper zo'n carriereswitch

Cue wanneer moet je naar de ha voor je enkel
Be auw spit beterschap
Cots hoe gaat het nu thuis?
pi_181541610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ole wat dapper zo'n carriereswitch

Cue wanneer moet je naar de ha voor je enkel
Be auw spit beterschap
Cots hoe gaat het nu thuis?
Goed! Het is weer even erg wennen, maar bijzonder prettig :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:56:08 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181541692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ole wat dapper zo'n carriereswitch

Cue wanneer moet je naar de ha voor je enkel
Be auw spit beterschap
Cots hoe gaat het nu thuis?
Donderdagochtend mag ik erlangs.
pi_181541701
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Donderdagochtend mag ik erlangs.
Succes morgen
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:56:42 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181541707
Tnx!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:57:34 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_181541725
Dus je verwacht dat je een kilo aankomt van een paar chocolaatjes?
disclaimer
pi_181542974
Lijs:
O: tosti hamkaas
S: 5 sets van 3 zware sumo deadlifts en 'Big Annie'. Ik had een chocoladekoekje. :+
T: shake
L: kikkererwtenbietenburger met avocado
D: kip kerrie met aardappels en boontjes
T: druiven en/of pruimen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181543176
Goed voornemen om te ontbijten met kwark, blauwe bessen en iets van choco goodies is geslaagd 8-)

Het was alleen 12.30u :')
pi_181543362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Goed voornemen om te ontbijten met kwark, blauwe bessen en iets van choco goodies is geslaagd 8-)

Het was alleen 12.30u :')
:D

Nouja het is een begin
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:10:55 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181548054
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Goed voornemen om te ontbijten met kwark, blauwe bessen en iets van choco goodies is geslaagd 8-)

Het was alleen 12.30u :')
Amateur :{w
Ik ga zo ontbijten met yoghurt muesli en banaan.. om 17.00

:P

Verder lees ik mee maar heeft lijstjes posten niet zo veel zin.. Ik eet nu een stuk meer , want ik merkte dat ik helemaal slap werd als ik niet genoeg at..

Ik hoop op een gelijkblijvende weegschaal zondag/maandag
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:00:42 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181556786
Lijstje van vandaag:

O: shake, paar stukjes appel
T: niks, was koffiedrinken en kwam er niet van
L: omelet van drie eitjes, 100gr gerookte kipfilet en een handje geraspte kaas en nog iets, maar ik kan me niet herinneren wat. :? :@
T: stuk kaas
T: hap van een cakeje, heb de rest uitgespuugd, was het zo niet waard :X
D: wit bolletje met gegrilde hamburger, uitjes en wat mayo en een gegrilde hamburger (zonder broodje) met wat gorgonzola en gegrilde paprika
T: kwark met walnoten en honing
***
pi_181557045
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Amateur :{w
Ik ga zo ontbijten met yoghurt muesli en banaan.. om 17.00

:P

Verder lees ik mee maar heeft lijstjes posten niet zo veel zin.. Ik eet nu een stuk meer , want ik merkte dat ik helemaal slap werd als ik niet genoeg at..

Ik hoop op een gelijkblijvende weegschaal zondag/maandag
Haha, baas boven baas :+
pi_181557235
Ik at uiteindelijk:

O/L: kwark, blauwe bessen, choco goodies
B: 2,5km wandelen
L2: beschuit leverkaas en beschuit muisjes, worteltjes
D: Chinees (1 bordje)
T: 4 blokjes pure chocolade
pi_181557309
Goed, lekker gegeten vanaaf :9 En keurig lijstje ook nog.

O: 4 maiswafels met smeerkaas
L: 2 volkoren bammetjes met kipfilet, rauwe ham en cottage cheese
S: rondje sportschool
D: empanada's met champignons en lenteui
T: proteīne bites bij de thee
pi_181557728
Kennelijk doen we het thuis goed met groente en fruit. Sinds het gewone leven weer is gestart, is steeds het fruit en de rauwkost op de dag voor de weekboodschappen gedaan worden :')

Woensdag is normaal de moeilijkste beweegdag, vandaag viel wel mee. Vanochtend hoefde ik niet te werken dus heb ik opgeruimd in de garage en ik haalde het om vanavond te gaan zwemmen.
Lijstje erbij:
O: brood met pindakaas
T: tosti van volkorenbrood met kaas, ham en ketchup
L: brood met smeerkaas en kipfilet
T: appel
D: kip madras
S: 1550m zwemmen
T: kwark met mangovla en muesli
pi_181557749
@ Sun: Marley Spoon? :D Hadden jullie ook zo’n mini slakropje in vergelijking met de foto?
pi_181557774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Marley Spoon? :D Hadden jullie ook zo’n mini slakropje in vergelijking met de foto?
haha ja die was inimini _O- maar wel heel lekker :9
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:30:51 #160
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181558101
Lijstje:
O: banaan, muesli, yoghurt
T: zelfgemaakt koekje (door de peuters gemaakt)
L: 2x wortelwrap met kaas, rucola en runderrollade peper als een tosti tussen de gril gegooid. Lekker
D: kruidige samosabowl met bonen en met quinoa ipv rijst (foutje van Marley Spoon)
T: aardbeien festini
  woensdag 29 augustus 2018 @ 23:11:45 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181561930
bwuh.. was ik van de week zeeziek in combinatie met chocolade ( :r )
nu at ik vandaag weer een klein stukje chocolade..

ik vrees dat de liefde over is.. -O- -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 30 augustus 2018 @ 07:10:21 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181566173
Oh! Ik geloof dat ik dat niet eens echt heel erg zou vinden. :@
Maar ik vind dan vast wel een alternatief. -O-
***
pi_181566544
Ik heb met best wat eten associatie met overgeven, helaas niet met chocolade of snoep.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:16:57 #164
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181567218
-1.9 kg *O*
pi_181567254
Sinds een maand hou ik mijn gewicht bij in een nieuwe app (libra). En er is nu in 1 maand 2 kilo af :)
Nu volhouden.
pi_181567519
Ik stond warempel stil ten opzichte van gisteren. :o (Da's mal, want meestal schommel ik wel een beetje.)

Maar ik klaag niet, want leuk getal. :9 Wel een beetje jammer dat het vandaag buiten de deur eten wordt en ik niet met de makkelijkste eter op pad ga. Denk niet dat dat de sub77 gaat helpen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181567582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stond warempel stil ten opzichte van gisteren. :o (Da's mal, want meestal schommel ik wel een beetje.)


Raar gevoel dan he.
Ik had dat pas een keer 3 dagen achter elkaar, heel vreemd.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:42:02 #168
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181567629
*Meldt zich*

35M SW:80.7 CW:75.7 GW:70

In het voorjaar heb ik met volleybal tweemaal een voet verzwikt (eenmaal met een lelijk knappend geluid, maar niks gescheurd gelukkig). Of het komt door gewichtstoename in de loop der jaren weet ik niet, maar het lijkt me wel een goed moment om er eens wat aan te gaan doen. 9 juli gestart en nu 5 kilo kwijt.

Mijn aanpak is vooral kleinere porties eten. Overdag drie boterhammen, meerdere stukken fruit/snoeptomaatjes/paprikaatjes en 's avonds een maaltijd met niet teveel koolhydraten. Salades begin ik ook steeds meer te waarderen. Lekker wat rode ui, knoflook en pijnboompitten grillen, stuk kippendij of makreel en een zakje AH salade :9~

Verder heb ik thuisfitness opgepakt. Beetje het standaard werk, opdrukken, optrekken etc. Sinds kort met de app 'workout voor thuis'. Moet nog even kijken of ik dat elke dag ga volhouden. Met opdrukken ben ik iig van 3 keer max naar 20 keer gegaan. Fijn dat op mijn leeftijd je het nog steeds goed terugziet in spiergroei :-p Hardlopen deed ik zo nu en dan wel, maar 1 voet werkt nog steeds niet mee en ik wil niks forceren. Volleyballen doe ik wekelijks twee uur en ik fiets 5 km per dag.

Enfin, ik hoop eind van het jaar op 70 kg te zitten. Dat lijkt me genoeg voor mijn lengte icm wat zware bouw.

Einde bericht ;)
pi_181567936
Welkom Hi_flyer!

Het klinkt als een prima doel (ik gok niet veel langer dan 1.80?). :Y Voor m'n gevoel klinkt het wel een beetje als een wat lage inname. Heb je het al eens in een calorieënteller gegooid? Hoeft niet zeker niet dagelijks, maar het geeft wel een mooie indicatie of je gezond bezig bent. :Y

Bij dat dagelijks trainen, heb je dan iedere dag dezelfde spieren die je traint, of wisselt de app het af? Als het iedere dag dezelfde spieren zijn, zou ik er een dagje rust tussen plannen (voor die spieren althans, andere spiergroepen of iets als rustige cardio kan altijd wel).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:05:08 #170
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181568126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Welkom Hi_flyer!

Het klinkt als een prima doel (ik gok niet veel langer dan 1.80?). :Y Voor m'n gevoel klinkt het wel een beetje als een wat lage inname. Heb je het al eens in een calorieënteller gegooid? Hoeft niet zeker niet dagelijks, maar het geeft wel een mooie indicatie of je gezond bezig bent. :Y

Bij dat dagelijks trainen, heb je dan iedere dag dezelfde spieren die je traint, of wisselt de app het af? Als het iedere dag dezelfde spieren zijn, zou ik er een dagje rust tussen plannen (voor die spieren althans, andere spiergroepen of iets als rustige cardio kan altijd wel).
Ben maar 1.77 :-) Ik breng zelf wat afwisseling aan in spiergroepen om te herstellen. Calorie-inname is wellicht wat aan de lage kant, maar ik laat ook niks staan als iemand wat aanbiedt (taart, toastjes, chips). Het moet wel leuk blijven tenslotte :7

Vijf kg maakt toch al een flink verschil met bijvoorbeeld traplopen of springen tijdens volleybal. Dat geeft een bak voldoening en zelfvertrouwen om door te gaan.
pi_181568514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:05 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ben maar 1.77 :-) Ik breng zelf wat afwisseling aan in spiergroepen om te herstellen. Calorie-inname is wellicht wat aan de lage kant, maar ik laat ook niks staan als iemand wat aanbiedt (taart, toastjes, chips). Het moet wel leuk blijven tenslotte :7

Vijf kg maakt toch al een flink verschil met bijvoorbeeld traplopen of springen tijdens volleybal. Dat geeft een bak voldoening en zelfvertrouwen om door te gaan.
Let er wel op dat het niet serieus te laag wordt, gaat waarschijnlijk lang goed, maar het zou zonde zijn als je echt teveel stofjes mist. :Y

En tof is dat ja, dat merken van "verrek, m'n lijf kán dit". *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181569186
Zijn hier trouwens meer mensen met de PCOS-struggle?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181569268
Ik heb heel veel struggles maar die heb ik niet. :7

Lijs:
O: 2 crackers met gekookte worst
S: half uur EMOM ;(
T: Shake
L: tonijnsalade met restje
D: geitenkaasquiche :9
T: druiven
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569296
Geen PCOS hier.

quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb heel veel struggles maar die heb ik niet. :7

Lijs:
O: 2 crackers met gekookte worst
S: half uur EMOM ;(
T: Shake
L: tonijnsalade met restje
D: geitenkaasquiche :9
T: druiven
Wat moet je EMOMen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181569308
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen PCOS hier.

[..]

Wat moet je EMOMen?
Chelsea:
Every minute on the minute for 30 minutes perform:
5 pull-ups
10 push-ups
15 squats
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569313
Ah, het is bij mij op mijn twaalfde vastgesteld, maar heeft ook een linkje met aankomen etc. zodoende
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181569342
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Chelsea:
Every minute on the minute for 30 minutes perform:
5 pull-ups
10 push-ups
15 squats
RIP aan de nabestaanden
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181569382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden
Ja. ;(

Gisteren ook al 70 kg sumodeadlift gedaan + 160 sit-up en 320x touwtje springen.

WANNEER WORD IK NOU DUN EN STERK DAN
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 11:21:39 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181569423
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Chelsea:
Every minute on the minute for 30 minutes perform:
5 pull-ups
10 push-ups
15 squats
Die is wel leuk :)
pi_181569437
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die is wel leuk :)
Leuk maar kut. Zoals vrij veel WOD's :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569463
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. ;(

Gisteren ook al 70 kg sumodeadlift gedaan + 160 sit-up en 320x touwtje springen.

WANNEER WORD IK NOU DUN EN STERK DAN
Dat sterk gaat volgens mij best aardig anders. :9

Dun weet ik niet, al te lang geen pics gezien. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181569500
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn hier trouwens meer mensen met de PCOS-struggle?
Ja.
pi_181569540
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat sterk gaat volgens mij best aardig anders. :9

Dun weet ik niet, al te lang geen pics gezien. :9
Laatste, oncharmante, foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569557
Ik weet overigen niet zo goed of je op mijn arm nou definitie ziet, of dat ik gewoon smerig ben. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569564
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Laatste, oncharmante super leuke, foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo even verbeterd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181569778
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet overigen niet zo goed of je op mijn arm nou definitie ziet, of dat ik gewoon smerig ben. :')
Dat laatste sowieso natuurlijk :P

Maar das wel definitie hoor!
pi_181569804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso natuurlijk :P

Maar das wel definitie hoor!
Hey zeg, ik had de dag hiervoor nog gedoucht!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569850
Het eerste wat ik denk als ik die foto zie Lonaa is dat je er uit ziet als iemand met wie je heel veel plezier kunt hebben!

o: banaan
t: Iemand had van die albert heijn koekjes meegenomen. Die hele grote. Ik heb een kwart chocolade op en een kwart macademia met witte chocolade. Maar geen weegschaal dus maar gegokt op 200 kcal maar t zou gerust meer kunnen zijn. Die koekjes zijn echt associaal dik en gevuld
l: Twee boterhammen met hüttenkäse (peper, zout), gegrilde courgette en spinazie, een blikje nocco
d: zilvervliesrijst, groente en tofu
t: fruit
pi_181569895
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Laatste, oncharmante, foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij ei foto's O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181569903
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hey zeg, ik had de dag hiervoor nog gedoucht!
Kansloos :P
pi_181569912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:42 schreef DrSauvignon het volgende:
Het eerste wat ik denk als ik die foto zie Lonaa is dat je er uit ziet als iemand met wie je heel veel plezier kunt hebben!
Waarheid :Y O+
  donderdag 30 augustus 2018 @ 11:47:06 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181570000
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Leuk maar kut. Zoals vrij veel WOD's :')
Ik vind de meeste WODS niet leuk :')
pi_181570244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn hier trouwens meer mensen met de PCOS-struggle?
Wat is dat?
pi_181570351
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is dat?
Polycysteus ovariumsyndroom. Niet zo leuk om last van te hebben.

https://www.freya.nl/kind(...)arium-syndroom-pcos/
pi_181570398
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Polycysteus ovariumsyndroom. Niet zo leuk om last van te hebben.

https://www.freya.nl/kind(...)arium-syndroom-pcos/
Is er een link met overgewicht?
pi_181570410
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Polycysteus ovariumsyndroom. Niet zo leuk om last van te hebben.

https://www.freya.nl/kind(...)arium-syndroom-pcos/
Ah dat is best serieus
  donderdag 30 augustus 2018 @ 12:05:00 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_181570468
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:02 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Is er een link met overgewicht?
zoals je kunt lezen.
disclaimer
pi_181571064
Lijstje
O: 2 speltboterhammen met komijnenkaas
L: panini kip
T: 3 sultanas
D: honingkip met Chinese kool en noedles
T: toasted maple stout :9
pi_181571091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zoals je kunt lezen.
Ja. Lees het hier ook:
https://www.mednet.nl/nie(...)rouwen-met-pcos.html

“Dikke vrouwen met PolyCysteus Ovarium Syndroom (PCOS) hebben meer kans op het ontstaan van diabetes type II en hart en vaat-ziekten. “
pi_181571525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:46 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ja. Lees het hier ook:
https://www.mednet.nl/nie(...)rouwen-met-pcos.html

“Dikke vrouwen met PolyCysteus Ovarium Syndroom (PCOS) hebben meer kans op het ontstaan van diabetes type II en hart en vaat-ziekten. “
Hier, het hele pretpakket:

- geen of onregelmatige menstruaties
- overbeharing op gezicht, buik en rug
-haarverlies bovenop je hoofd
-(ernstige) acne
-overgewicht
-verminderde vruchtbaarheid
-veel kleine eiblaasjes (12 of meer) in de eierstokken (de zogenaamde ‘kralenkrans’; dit is zichtbaar op een echo)

En dan een verhoogd risico op hart en vaatziekten, diabetes, baarmoederkanker en alle eventuele psychische bijkomende klachten. En de behandeling om zwanger te kunnen worden zijn ook een aanrader :N
pi_181572186
Oh, complimenten! O+ Lief!

Overigens niet Chelsea gedaan. Ik bleek de enige in de 12 uur les, en die werd gegeven door onze kerel die eigenlijk heel goed is in weightlifting. En gezien ik 8 september een wedstrijd til...had ik PT training :7

Was gaaf. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181572276
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:34 schreef Lonaa het volgende:
Oh, complimenten! O+ Lief!

Overigens niet Chelsea gedaan. Ik bleek de enige in de 12 uur les, en die werd gegeven door onze kerel die eigenlijk heel goed is in weightlifting. En gezien ik 8 september een wedstrijd til...had ik PT training :7

Was gaaf. :7
Nice!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181572334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nice!
Ja! Strijdkreet bedacht voor de wedstrijd. :7

Waardevolle tips ook. Mijn clean & jerk blijkt best oke. Mijn snatch kan uh nog wel wat verbetering gebruiken. Maar die vind ik ook eng. :') :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181572578
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! Strijdkreet bedacht voor de wedstrijd. :7

Waardevolle tips ook. Mijn clean & jerk blijkt best oke. Mijn snatch kan uh nog wel wat verbetering gebruiken. Maar die vind ik ook eng. :') :')
Die is ook wel intimiderend, je zal het op je kop laten vallen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181572625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die is ook wel intimiderend, je zal het op je kop laten vallen. :')
Ja. :')

En ik kan het ook wel gewoon tillen, dat is het probleem niet. :') Annoying.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181576433
Bij mijn snatch denk ik altijd dat je “mijn flamoes/vagijn/vajayjay/hoohah” bedoelt :') maar ik gok van niet.
Kwak
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:44:06 #207
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181579409
Vandaag gesolliciteerd en aangenomen *O*
pi_181580836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:44 schreef Ceviche het volgende:
Vandaag gesolliciteerd en aangenomen *O*
Gefeliciteerd!
pi_181580930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:44 schreef Ceviche het volgende:
Vandaag gesolliciteerd en aangenomen *O*
Gefeliciteerd
pi_181581166
Gefeli!!! (8> *O*
Kwak
pi_181582170
Feli! *O*

Ik ben nog 1 dag officieel werkeloos :s) :D
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:26:20 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181582743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mijn snatch denk ik altijd dat je “mijn flamoes/vagijn/vajayjay/hoohah” bedoelt :') maar ik gok van niet.
:D

Feli Ceviche!
***
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:31:46 #213
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181584508
Dank jullie wel :) ik ben van plan om in de winter te gaan lopen, geloof dat het ongeveer 25 minuten lopen is. Is toch mooie dagelijkse beweging :Y
pi_181590497
we hadden nog zoveel spinazie dat ik het gisteravond allemaal in een smoothie heb geperst. Ruim een pond met banaan en sinaasappelsap. Ik zit nog vol.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:43:28 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181590760
Gefeliciteerd met het goede banennieuws. *O*

Hier een mijlpaal, lichter dan d'n vent. *O* (Toegegeven, vooral omdat hij wat zwaarder was, niet omdat ik zoveel lichter was. Maar ik doe het ervoor. *D )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181590762
Gefeliciteerd Ceviche, en veel plezier maandag Sunny! (of vandaag al?)

Had een aantal dagen veel gedoe, met als bijkomend effect minder goed eten. Toen ook nog last van mijn lijf met sporten, 1 training zelfs afgebroken omdat mijn lijf 'fuck it' zei en ik bekant zat te huilen. En een foute ontdekking bij de bakker waar ik elke ochtend langs kom, een puddingbroodje (ik hou van die pudding) waarbij het broodje een croissant is. Nom!
Hier meeschrijven was een van het eerste wat even minder hoog op het prioriteitenlijstje stond met alle werkissues, maar ik ga weer een aanhaakpoging doen :)

O Optimel kers met muesli, chia, lijnzaad
T Dubbele cappucinno
Ennn verder geen idee, zo richting Rotterdam. Maar het begon iig goed vandaag :P
pi_181590764
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gefeliciteerd met het goede banennieuws. *O*

Hier een mijlpaal, lichter dan d'n vent. *O* (Toegegeven, vooral omdat hij wat zwaarder was, niet omdat ik zoveel lichter was. Maar ik doe het ervoor. *D )
Ha! Dat zijn de mooie :7
pi_181591341
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: havermout/banaan/ei pannenkoekjes met rood fruit
D: bonenschotel met chorizo
T: vrienden komen langs dus vast nog een handje chips en een paar biertjes (even kijken wat er nog in de kcal past)
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:02:40 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181591822
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:31 schreef Ceviche het volgende:
Dank jullie wel :) ik ben van plan om in de winter te gaan lopen, geloof dat het ongeveer 25 minuten lopen is. Is toch mooie dagelijkse beweging :Y
Felicitadooos! *O* Ik heb dat ook wel gedaan idd, met een audioboek op m'n oren :D Ik moet alleen zoveel eerder weg ervoor (het is ongeveer 25 min fietsen of een uur lopen) dat ik het eigenlijk vrijwel niet meer doe _O- 25 minuten is wel fijn denk ik zo :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:26:49 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181592422
Zo, nieuwe batterij in de weegschaal dus ik kon (en durfde) er weer op. Voel gelukkig niet enorm tegen.

Ik vroeg nog aan manlief: nieuwe batterij of nieuwe weegschaal?
:@ :D We willen grasg een Aria weegschaal, maar het voelt zo stom als de weegschaal het nog gewoon doet...
***
pi_181592650
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuwe batterij in de weegschaal dus ik kon (en durfde) er weer op. Voel gelukkig niet enorm tegen.

Ik vroeg nog aan manlief: nieuwe batterij of nieuwe weegschaal?
:@ :D We willen grasg een Aria weegschaal, maar het voelt zo stom als de weegschaal het nog gewoon doet...
Nou, als je moet wachten tot een weegschaal stuk gaat... Ik ben dan meer van 'als jij daar blij van wordt, is het eerder stom om het níet te doen' :P Helaas denk ik zo ook wel eens over eten :')
pi_181592715
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuwe batterij in de weegschaal dus ik kon (en durfde) er weer op. Voel gelukkig niet enorm tegen.

Ik vroeg nog aan manlief: nieuwe batterij of nieuwe weegschaal?
:@ :D We willen grasg een Aria weegschaal, maar het voelt zo stom als de weegschaal het nog gewoon doet...
Gewoon doen joh
Als je moet wachten tot ie stuk gaat kan je soms lang wachten

/spuit11
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:43:52 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181592722
Dat is ook zo hoor, maar we hadden net gezegd even wat rustiger aan te doen met 'zomaar' uitgaven. ;)
Maar ons kennende duurt het niet zo heel lang. :D
***
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:44:09 #224
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181592727
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:39 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nou, als je moet wachten tot een weegschaal stuk gaat... Ik ben dan meer van 'als jij daar blij van wordt, is het eerder stom om het níet te doen' :P Helaas denk ik zo ook wel eens over eten :')
Check. :Y

Als het kan, uiteraard.

Ik heb trek. Brood was op vanmorgen, stomme Joop. }:| Nog wel genoeg brood voor de lunch gelukkig, dus die haal ik maar wat naar voren straks. Op beschuit trek ik het toch niet echt. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181593354
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuwe batterij in de weegschaal dus ik kon (en durfde) er weer op. Voel gelukkig niet enorm tegen.

Ik vroeg nog aan manlief: nieuwe batterij of nieuwe weegschaal?
:@ :D We willen grasg een Aria weegschaal, maar het voelt zo stom als de weegschaal het nog gewoon doet...
ik heb een tijdlang een analoge en een digitale naast elkaar gehad omdat mijn analoge "liever" is :P maar gewoon doen
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:45:22 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181594011
Wat is het voordeel van een Aria weegschaal? Als het tof is en je kunt het lijen, lekker doen toch :7

Hier uiterst productieve ochtend - mijn werk-pc deed niet wat ie moest doen dus ik ging restarten en toen dacht Windows: "JOH ik heb nog updates! INCOMING" :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:53:17 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181594192
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat is het voordeel van een Aria weegschaal? Als het tof is en je kunt het lijen, lekker doen toch :7

Hier uiterst productieve ochtend - mijn werk-pc deed niet wat ie moest doen dus ik ging restarten en toen dacht Windows: "JOH ik heb nog updates! INCOMING" :')
Dat laatste. Té herkenbaar. _O-

En automagische sync met Fitbit dacht ik, de Aria. In m'n Fitbit-app wordt het ding steeds genoemd iig. _O- Als d'n vent er niet tegen was, had ik er waarschijnlijk wel een gehaald uiteindelijk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181595192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat laatste. Té herkenbaar. _O-

En automagische sync met Fitbit dacht ik, de Aria. In m'n Fitbit-app wordt het ding steeds genoemd iig. _O-
Klopt :Y
pi_181607390
:o 70kg, nice Lonaa!

Hier ging sporten kut vandaag, dus na uurtje gestopt en lekker zonnebank gepakt.

Wat is trouwens het nut van je weegschaal syncen met je fitbit :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181608747
Dat je het niet met de hand hoeft in te voeren?? denk ik..

Vandaag uitgetest: enkele reis van huis naar werk, voordeur tot in mijn kamer levert zo 3000 stappen op ^O^ 2x lopen naar en van station. Dus per dag sowieso 6000 stappen en dan moet ik op de campus ook regelmatig van hot naar haar. Dus ondanks de overstap naar kantoorbaan ga ik er in beweging dik op vooruit _O-
pi_181609110
Vandaag een waardeloze dag. Veel gemopper en veel te veel koekjes.
Heb ik mijn goede voornemen toch 11 dagen volgehouden :')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:20:30 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181610933
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:23 schreef Hupje het volgende:
Vandaag een waardeloze dag. Veel gemopper en veel te veel koekjes.
Heb ik mijn goede voornemen toch 11 dagen volgehouden :')
Gewoon morgen weer op de goede voet verder gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181615488
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:23 schreef Hupje het volgende:
Vandaag een waardeloze dag. Veel gemopper en veel te veel koekjes.
Heb ik mijn goede voornemen toch 11 dagen volgehouden :')
Wat je in 11 goede dagen opbouwt verpest je echt niet met 1 slechte dag.
Vandaag weer schouders er onder!
  zaterdag 1 september 2018 @ 08:52:42 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181615902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat je het niet met de hand hoeft in te voeren?? denk ik..

Dat inderdaad, gewoon omdat het kan. :@
Ik had eerst moeite met het idee van een weegschaal met internet-toegang :+ maar nu wil ik het. En ik heb daar geen rationele verklaring voor. :@

Hier start van dag 4 met ‘normaal doen’. *O* Al 3 dagen niet gesnoept en niets in mijn mond gestopt wat ik niet gepland had.
Gisteren na de band bewust meteen naar bed gegaan ipv bankhangen wat altijd uit mond in snaaien. :s)
***
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 september 2018 @ 10:50:01 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181617146
Ik heb ‘m, levert wel frustraties op als het WiFi ineens uit de lucht is :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_181617227
Ik zie de meerwaarde geloof ik niet.

Verder deze week gelijk gebleven in gewicht. Beetje frustrerend. Ik heb volgens MFP elke dag rond de 1700 kcal gegeten, en verbruik volgens mn fitbit rond de 2000. Dan zou er toch iets af moeten gaan?
pi_181617833
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:56 schreef Bleie het volgende:
Ik zie de meerwaarde geloof ik niet.

Verder deze week gelijk gebleven in gewicht. Beetje frustrerend. Ik heb volgens MFP elke dag rond de 1700 kcal gegeten, en verbruik volgens mn fitbit rond de 2000. Dan zou er toch iets af moeten gaan?
Theoretisch: ja. In de praktijk komt het ook wel voor dat je, ondanks dagelijks tekort, prima constant kan blijven in gewicht. Enige advies wat ik je kan geven is doorzetten, mijn eigen ervaring ermee is dat het prima een maand hetzelfde kan blijven en dan ineens *plof*, een zooi gewicht eraf (ook wel whoosh). :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181618027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:38 schreef V1z0R het volgende:
:o 70kg, nice Lonaa!

Hier ging sporten kut vandaag, dus na uurtje gestopt en lekker zonnebank gepakt.

Wat is trouwens het nut van je weegschaal syncen met je fitbit :?
Tja wat is het nut van gadgets überhaupt?
Vaak is het gewoon voor de leuk.
  zaterdag 1 september 2018 @ 11:58:57 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181618137
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ‘m, levert wel frustraties op als het WiFi ineens uit de lucht is :')
:D
***
  zaterdag 1 september 2018 @ 12:18:52 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181618449
Straks bbq bij de crossfitbox.
Geen idee of ik er zin in heb :')
pi_181620171
ik had gister de eerste preek! dat ik moest stoppen met afvallen omdat ik anders te mager zou worden. Gemeld dat ik toch een normaal BMI als streven had.
Dat was nadat iemand me tips kwam vragen en ik terloops melde op 2/3e van het totaal te verliezen kilo's zat.


gek lijstje vandaag voor mijn doen.


o: smoothie met banaan, abrikoos, mango en framboos. En spirulina dus hij was echt heel erg groen. Schijnt te helpen bij een laag ijzergehalte. Ik ben benieuwd maar het kan vast geen kwaad.
l: left over courgettepannenkoekjes. Waren van de week al niet lekker. Nu ook niet echt. Met een beetje mayolijn om de boel op te leuken.
d: zoete aardappelfriet met truffelmayo, een vegaschnitzel en groente.
t: een biertje en een handje chips
pi_181620250
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren bammen met ham, 30+ kaas en augurk
L: 2 broodjes bapao (járen niet meer gegeten.. )
D: uit eten dus geen idee nog.
Zal wel te veel zijn alles bij elkaar maar morgen ochtend weer sporten en braaf doen. Kan makkelijk *O*
  zaterdag 1 september 2018 @ 15:10:40 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181621560
Lijstje
O: shake
T: 2 spelt & chia crackers m kaas
L: omelet v 3 eieren met wat ham en geraspte kaas
T: banaan
T: bak graasgroente in de bios
D: pizza
T: kaasjes :@ :9
***
pi_181625200
Ik heb vanmorgen voor het eerst in maanden iets uit de kast gehaald met lange mouwen. Maar nu loop ik dus al de hele dag in een enorm oversized ding en heb ik het gevoel dat ik in zwangerschapskleding loop :X (het is stiekem ook wel leuk hoor, alleen besef ik dat ik kleren moet gaan kopen voor de winter)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181625334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst in maanden iets uit de kast gehaald met lange mouwen. Maar nu loop ik dus al de hele dag in een enorm oversized ding en heb ik het gevoel dat ik in zwangerschapskleding loop :X (het is stiekem ook wel leuk hoor, alleen besef ik dat ik kleren moet gaan kopen voor de winter)
*O* Super bezig geweest dus deze zomer!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 1 september 2018 @ 18:27:06 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181625624
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst in maanden iets uit de kast gehaald met lange mouwen. Maar nu loop ik dus al de hele dag in een enorm oversized ding en heb ik het gevoel dat ik in zwangerschapskleding loop :X (het is stiekem ook wel leuk hoor, alleen besef ik dat ik kleren moet gaan kopen voor de winter)
Naaimachine.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181625680
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Naaimachine.
Of gewoon zwanger worden
pi_181626489
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:27 schreef Lienekien het volgende:

Naaimachine.
:Y daarvoor ben ik ook begonnen met naaien *O* Maar dat gaat me met dit shirt niet lukken hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181626493
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:29 schreef MCH het volgende:

Of gewoon zwanger worden
Beetje drastisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181626645
Ik heb trouwens hetzelfde "probleem" van XL naar L gegaan. Hopelijk bij de volgende shopping een M
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181626964
Ik ben van l naar s gegaan. Heel veel dingen zijn veel te groot of staan gewoon niet meer.
pi_181627268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van l naar s gegaan. Heel veel dingen zijn veel te groot of staan gewoon niet meer.
Baas boven baas ;)
Dan moet ej echt shoppen inderdaad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181627728
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Baas boven baas ;)
Dan moet ej echt shoppen inderdaad
Dat is niet erg. Maar van sommige dingen vind ik het echt zonde. Tijd voor een cursus naaien.
pi_181627806
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is niet erg. Maar van sommige dingen vind ik het echt zonde. Tijd voor een cursus naaien.
Gewoon proberen op oude kleding, die je niet mooi vindt, en als het goed lukt op de goede kleding :) Zo heb ik het ook geleerd

(en daarna heb ik maar de kostuums voor een toneelstuk genaaid, om nog handiger te worden)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181627989
Nog even een avondwandeling gemaakt.
Veel dieren gezien :D
pi_181628014
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een avondwandeling gemaakt.
Veel dieren gezien :D
Wat gaaf O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181628178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gewoon proberen op oude kleding, die je niet mooi vindt, en als het goed lukt op de goede kleding :) Zo heb ik het ook geleerd

(en daarna heb ik maar de kostuums voor een toneelstuk genaaid, om nog handiger te worden)
Dan moet ik eerst mijn naaimachine snappen :@
pi_181628293
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst mijn naaimachine snappen :@
Daar is youtube voor uitgevonden ;) Die legt alles uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181630098
Ik heb ook een warm vest aan en had van de week een jasje aan.. en nog koud op de Uni in de collegezaal waar we zaten :X brr
pi_181637033
Gisteren had ik een dag uit. En vanavond ook nog naar een pannenkoekenrestaurant :'). Dat wordt een balans-week...

Gisteren:
O: brood met halvarine en vlokken
T: -
L: waldkorn broodje met roomkaas, zalm en rucola
T: stuk vlaai
D: courgettesoep, salade met gambas en een paar frietjes, dame blanche, cola

Vandaag:
O: brood met jam
T: fruit
L: brood
T: wortel, paprika, komkommer
D: pannenkoek
T: -
  Redactie Sport zondag 2 september 2018 @ 09:53:03 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181637195
Voor de vakantie: 64,7 kg
Na de vakantie: 65,7 kg

Nailed it :7

En nu weer vrolijk verder *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181638505
De afgelopen week was een beetje raar, door een logeerpartij (niet veel, maar wel raar). Dus nu weer normaal

O. boterham pindakaas
L. Tosti
T. Appel
D. Lasange
T. Appel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181656665
Een beetje een vreemde week hier met twee barbecues en een keer friet eten wat niet in de planning lag... Resultaat: + 1 kg. Nu maar weer even de teugels wat aantrekken en weer normaal gaan eten.
pi_181656700
Plan voor deze dag:
O: 2 boterhammen pindakaas. Glas melk
T: appel
L: 2 boterhammen stroop
T: appel
D: lasange. Glas melk
T: glas melk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181656839
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
De afgelopen week was een beetje raar, door een logeerpartij (niet veel, maar wel raar). Dus nu weer normaal

O. boterham pindakaas
L. Tosti
T. Appel
D. Lasange
T. Appel
Is Buda blijven logeren :o
  maandag 3 september 2018 @ 07:48:03 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181656863
Vanavond naar huis.. morgen wegen.. :@
Ik ben benieuwd!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181657301
Vanochtend 58,7, is -0,6 t.o.v. gisteren, maar zaterdagavond hadden we een verjaardag (waar ik me erg heb ingehouden, scheelt dat we nog anderhalf uur terug moesten rijden).

Vandaag kinderen (eindelijk) weer naar school, dus weer meer ritme, en een uur vroeger ontbijten. Geen tijd om te sporten vandaag, maar ik heb voor woensdag maar weer eens even een afspraak gemaakt op de sportschool, om even een stok achter de deur te hebben. Moet er echt weer inkomen.
pi_181657321
Ik heb me geloof ik gewoon weer dik gegeten de laatste tijd/dagen. Misschien ga ik daar nu mee stoppen. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 09:00:16 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181657328
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb me geloof ik gewoon weer dik gegeten de laatste tijd/dagen. Misschien ga ik daar nu mee stoppen. :+
Heb ik ook gedaan.. 79.5 ofzo vandaag. Dusja.. gaat lekker de goede kant op :+
pi_181657337
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 09:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan.. 79.5 ofzo vandaag. Dusja.. gaat lekker de goede kant op :+
Misschien zo ook even op de weegschaal, als motivatie. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181657344
Mijn bonusuitdaging: Morgen een feest, vanaf woensdag tot zondag alleen thuis. Zaterdag wedstrijd tillen. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181657382
+1,2 na 3 dagen nergens op letten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 09:31:16 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181657718
-0,3 kg tov gisteren. 65.4 kg.

Lijstje heeft niet zoveel zin, ik had een verjaardag. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181657828
ik doe mee met Lonaa. Ik heb wel ergens op gelet en dat is hoe ik zoveel mogelijk lekkere dingen kan eten in zo weinig mogelijk tijd. Ik ben best wel stom bezig en ondanks dat ik heus wel weet hoe het komt krijg ik er even geen grip op. Zelfsabotage - ik kan het!

Maar mijn bankrekening sputtert deze maand vanwege een grote uitgave dus moet ik zuinig aan doen en dat geeft me weer een mooie stok achter de deur om geen extra troep te kopen.
  maandag 3 september 2018 @ 09:43:20 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181657843
Matig weekend gehad met veel te veel onzin. :') De weegschaal viel me op zich nog mee, wel nog steeds onder de 78. :')

Helaas deze week een verjaardag op de avond met m'n favoriete sportlesje, hopelijk kom ik eraan toe om een rondje te gaan hardlopen. Gelukkig heb ik mezelf een doel gegeven, want ik heb met een paar afgesproken om volgend jaar de dam tot dam te gaan lopen. _O- (Ik loop nu een redelijke 5km, dus ik heb nog wel wat te trainen richting de 10 mijl. :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181658002
Weekend kon slechter, maar ook zeker beter :D

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met kaas
T: 3 sultanas
D: pasta met avocadosaus
S: 2 uur danstraining
pi_181659732
Ook hier nieuwe week, nieuwe kansen. Vorige week twee dagen dat het kut ging qua sporten en zaterdag niet eens echt m'n best gedaan. Eten had ook netter gemogen...
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:41 schreef DrSauvignon het volgende:
ik doe mee met Lonaa. Ik heb wel ergens op gelet en dat is hoe ik zoveel mogelijk lekkere dingen kan eten in zo weinig mogelijk tijd. Ik ben best wel stom bezig en ondanks dat ik heus wel weet hoe het komt krijg ik er even geen grip op. Zelfsabotage - ik kan het!

Maar mijn bankrekening sputtert deze maand vanwege een grote uitgave dus moet ik zuinig aan doen en dat geeft me weer een mooie stok achter de deur om geen extra troep te kopen.
Hmmm, bij mij is gezond doen juist vaak duurder dan wanneer ik meuk haal.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181659769
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb me geloof ik gewoon weer dik gegeten de laatste tijd/dagen. Misschien ga ik daar nu mee stoppen. :+
same :Y nu weer rap normaal doen.
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 3 september 2018 @ 11:47:14 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181659828
Informatie over de enkel, na wat gebel en gedoe.
Er is wel iets van beschadiging op de foto's te zien, soort van inzakking. Maar doordat het al ruim 5 weken geleden is, zullen ze er wss niet heel veel meer aan doen (gips ofzo).
Zal moeten wachten tot m'n eigen huisarts terug is (maandag) en dan met hem in overleg wat er verder gaat gebeuren.
Zijzelf zou wss een orthopedisch chirurg adviseren ( :o :X )
Dus.. afwachten...
pi_181659841
Hier ook weer oppakken :) Verjaardag van mn vriend en feestje gehad. Nu flink verkouden met keelpijn dus eten is toch kut :P
pi_181659982
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:42 schreef V1z0R het volgende:
Ook hier nieuwe week, nieuwe kansen. Vorige week twee dagen dat het kut ging qua sporten en zaterdag niet eens echt m'n best gedaan. Eten had ook netter gemogen...

[..]

Hmmm, bij mij is gezond doen juist vaak duurder dan wanneer ik meuk haal.
ja, ongezond eten is vaak wel goedkoper.
Maar het is meer nadenken over de planning en een weeklijstje maken. Minder verspilling dus goedkoper. En geen avocado's en luxe producten. En geen gekke recepten waarvoor ik weer rare ingrediënten moet halen. Gewoon even basic :)
pi_181660131
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Informatie over de enkel, na wat gebel en gedoe.
Er is wel iets van beschadiging op de foto's te zien, soort van inzakking. Maar doordat het al ruim 5 weken geleden is, zullen ze er wss niet heel veel meer aan doen (gips ofzo).
Zal moeten wachten tot m'n eigen huisarts terug is (maandag) en dan met hem in overleg wat er verder gaat gebeuren.
Zijzelf zou wss een orthopedisch chirurg adviseren ( :o :X )
Dus.. afwachten...
Dit klinkt als mijn verhaal van een aantal jaar geleden. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181660146
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:54 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

ja, ongezond eten is vaak wel goedkoper.
Maar het is meer nadenken over de planning en een weeklijstje maken. Minder verspilling dus goedkoper. En geen avocado's en luxe producten. En geen gekke recepten waarvoor ik weer rare ingrediënten moet halen. Gewoon even basic :)
4 pizza's, 5 euro.

:7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 12:06:08 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181660241
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 12:01 schreef Lonaa het volgende:

Dit klinkt als mijn verhaal van een aantal jaar geleden. :X
En hoe is dat afgelopen?
pi_181660322
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 12:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En hoe is dat afgelopen?
Ik ben destijd van een stoeprandje gedonderd en toen is er is stuk gegaan in mn enkel. De huisarts vond het niet zo intressant. 'Ja, je doet er maar een steunverband omheen als je dat wil'.

Heb 8 maand op krukken gelopen en toen bleek na een jaar (via andere huisarts) dat ze daar operatief wat aan hadden moeten doen, maar daar was het te laat voor. Nu ben ik voor altijd stuk. :7
Zwakke plek, scheef, alles. Dus. Daardoor overal blessuregevoelig.

Bewijs van scheef:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 12:11:47 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181660366
..... gezellig ....
pi_181660387
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 12:11 schreef Cue_ het volgende:
..... gezellig ....
Ja, jij vroeg het. :+

Ik schrik altijd wel van mn eigen sta-foto's. :')
Maar goed, linkerenkel stuk, linkerknie stuk, linkerbeen 2 cm langer dan rechter. I'm just fucked. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 12:28:15 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181660658
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 12:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, jij vroeg het. :+

Ik schrik altijd wel van mn eigen sta-foto's. :')
Maar goed, linkerenkel stuk, linkerknie stuk, linkerbeen 2 cm langer dan rechter. I'm just fucked. :')
Ik weet het :P
Toen ik enkel (hihi) al las van 8 maanden op krukken, schrok ik al.

Maar klote zeg!
pi_181660737
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 12:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet het :P
Toen ik enkel (hihi) al las van 8 maanden op krukken, schrok ik al.

Maar klote zeg!
Mja. Ik zou je dan vooral aanraden wel naar een orthopedisch chirurg te gaan :P
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 12:36:14 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181660797
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Mja. Ik zou je dan vooral aanraden wel naar een orthopedisch chirurg te gaan :P
Ben ik ook zeker van plan nu :+
Al ben ik er bang voor aangezien het x weken geleden is gebeurd (Zoals deze assistent of dokter al zei aan de telefoon), maargoed. we zullen het wel zien.. nu maar weer wachten en niets doen :+
pi_181660821
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2018 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker van plan nu :+
Al ben ik er bang voor aangezien het x weken geleden is gebeurd (Zoals deze assistent of dokter al zei aan de telefoon), maargoed. we zullen het wel zien.. nu maar weer wachten en niets doen :+
5 weken is wel anders dan 12 maand. :Y

Ik had gewild, achteraf, dat ik zowel met knie als enkel eerder had lopen zeiken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 september 2018 @ 12:45:00 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181660987
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 12:37 schreef Lonaa het volgende:
5 weken is wel anders dan 12 maand. :Y

Ik had gewild, achteraf, dat ik zowel met knie als enkel eerder had lopen zeiken. :')
Kan ik begrijpen ja :Y

We hebben het hier al over, dat ze misshcien maar gewoon opnieuw moeten breken en dan maar gipsen ofzo :+
(moet er niet aan denken, maar dat is een tweede )
pi_181661166
:o Succes met de enkel, en die foto ziet er pijnlijk uit Lonaa :o

Meh zo geen zin om te sporten met keelpijn vanavond. Maar moet toch 8-)

O: Thee met honing, kon niet goed eten
L: Pompoensoep met broodje filet americain
D: Pompoensoep met spicy tosti :9
S: Liften, misschien nog fietsen als ik me okay voel :)
Ergens nog een appeltje of twee tussendoor :)
pi_181661339
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:55 schreef emmyemmy2 het volgende:
:o Succes met de enkel, en die foto ziet er pijnlijk uit Lonaa :o

Meh zo geen zin om te sporten met keelpijn vanavond. Maar moet toch 8-)

O: Thee met honing, kon niet goed eten
L: Pompoensoep met broodje filet americain
D: Pompoensoep met spicy tosti :9
S: Liften, misschien nog fietsen als ik me okay voel :)
Ergens nog een appeltje of twee tussendoor :)
Ha? Echt? Is het niet meer hoor. :)

Staat inmiddels 8 jaar zo ofzo. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 17:06:33 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181665950
Mijn lijstje vandaag:

O: sojayoghurt met lijnzaad, amandelen en blauwe bessen
L: twee volkoren sneeën met hummus en spinaziespread, 100gram tabouleh salade uit Frankrijk
S: 4km hardlopen
T: banaan
T: appel
D: pasta, saus, groenten, vgehakt

Morgen weer aan het werk na 3 weken vrij. Ben benieuwd hoe dat weer gaat. Ik ben stagiaire maar als er op min dagen vervanging nodig is voor een collega komt er niemand in de plaats en word ik de derde assistente. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181666265
Mijn lijstje van vandaag:
O sneetje meergranenbrood met grillham en komkommer
T peer, druiven
L 2 sneetjes meergranenbrood met grillham en komkommer
T appel, druiven
D lasagne met prei, gerookte zalm, zalm en bechamelsaus
T vanillekwark met granola, haverzemelen en bosbessen
B 33 km fietsen

Verder ook al een paar dagen flink verkouden met keelpijn (zoals meerderen hier zie ik) dus niet veel zin gehad in sporten en vanavond nog een ouderavond... ik hoop dat mijn stem het gaat houden...
pi_181668716
mijn lijstje
o: banaan
l: twee boterhammen met hummus met jalapeno
t: een perzik en twee blokjes chocolade en op werk drie van die biggetjes van Katja
d: een tortilla met spinazie, een eitje en halloumi
t: een salade met feta, spinazie, pepermunt, hennepzaad en galiameloen
pi_181669093
Deze week +0.4 kg. Ik heb dinsdag wel ongezond en te veel gegeten, maar had minimaal stabiel verwacht. Rest van de week gewoon prima gegeten, dus dacht dat heft elkaar wel op. Deze week even 'streng' zijn. Volgende week ga ik 2x uiteten dus dan zal er niets af gaan. Dus deze week even extra mijn best doen.
pi_181669706
Balen, Cue, dat het nog niet beter gaat.
Mijn pols blijft ook altijd mijn zwakke plek na een lullig incidentje.

O: brood met pindakaas
T: pruim
L: brood met kipfilet, ham, smeerkaas, vega smeerworst
T: paprika, wortel
D: ovenschotel, kwark met mangovla
T: meloen
pi_181670941
Een uur gedaan over naar de sportschool lopen ipv 15 minuten. Vergat 2 keer iets :')

Extra beweging :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')