Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Oppassen Knut, zijn veel kapers op de loer als het om geld gaat
Jazekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?
Extra emotesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat krijgen die mensen voor hun 5 euro?
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Kijken naar mensen die gamen is echt een extreem kansloze hobby.
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFacequote:
Excuus, ik ventileerde slechts mijn nietige meninkjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
toch zit er wel wat inquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
Hoogtepunt van het filmpje :quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFace
Bedankt maatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef Doublepain het volgende:
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
Staat niet voor niets in mijn onderschrift he
SUBSCRIBE
Niet link worden he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
ja dus die een abonnementquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het filmpje :
Dat ik JC er zag posten
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verbaas mezelf met die skillshots
Je eerste hater Knutquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.
Goed om te horen makker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Hoe gaat het ermee, makker?quote:
3500/maand voor dit, dat is niet slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort er ook bij he. In live uitzendingen pakken mn mods jeecee en lr dat keihard aan
Zolang ik kan ademen ga ik door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?quote:
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
3500/maand voor dit, dat is niet slecht
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereld
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?
Rollende ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Haha madquote:
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snapt
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Zuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.
Sick hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subs
Twitch pakt dat gelukkig aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.
Met de nadruk op een beetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet, alleen FIFA is wat ik beetje kan
Wil je nu een sticker of zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik iedereen hier een jantje geef
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat zei Drizzt gisteren.
Werk je weer?
Toch even duidelijk melden dat dit leugens zijn. Ouwe stookbeer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je een lui varken was dat bewust van een uitkering leefde.
Maar top dat je daar genoeg geld mee verdient
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Toch even duidelijk melden dat dit leugens zijn. Ouwe stookbeer.
mij zeker, na playstation 1 was het wel voorbij voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat een kinderachtige kleuter ben je toch.
quote:
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij zeker, na playstation 1 was het wel voorbij voor mij
Geen addblocker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:17 schreef GGMM het volgende:
Die adds hierik heb nu onderin zo'n banner staan, met een kruis rechtsboven, dus ik ga met m'n muis naar dat kruis toe, zodat die tyfusbanner verdwijnt, gaat doordat ik met m'n muis in de buurt kom die banner bewegen, zodat ik ONMOGELIJK op dat kruis kan klikken.
Maar goed, Danny kan weer met z'n vrouw en kinderen op vakantie, dus daar draait het om.
Jij zei dat gisteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
ik vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.
ik vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.
Wat vind jij van het gedrag van bepaalde users in dit topic de laatste tijd?quote:
waarom geen honing?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:20 schreef Doublepain het volgende:
Dadelstroop kan je zeker niet bij de super halen he
Laat maar zien waar dat staatquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zei dat gisteren.
Verder geen zin om hier verder op in te gaan, neem verantwoordelijkheid voor je woorden als een man.
Eens. Ik haal ook vaak bakjes met stukjes watermeloen. Ik ben erg lui namelijk en dan hoef ik niet zelf die watermeloen te snijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:24 schreef Tjacka het volgende:
Heb net watermeloen gegeten. Dat is echt lekker.
Ik heb wel een groot hele meloen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik haal ook vaak bakjes met stukjes watermeloen. Ik ben erg lui namelijk en dan hoef ik niet zelf die watermeloen te snijden.
Ik hoop dat je er van genoten hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eens kijken of ik nog iemand belachelijk kan maken op Twitter
Jahoor, alsof wij elkaar DM'enquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
Verder weet je dondersgoed dat ik geen DM's mag openbaren.
Maar dan ontken je het toch lekker? Mij heb je er niet mee verder.
Wij wel vandaag. Voel me toch wel speciaal nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jahoor, alsof wij elkaar DM'en
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Ook Drizzt heeft mij verteld dat Knut in een uitkering zat na die ruzie met zijn vriendin paar jaar terug, maar dit mocht ik niet door vertellen.
Wat ik overigens heel lullig vond. Drizzt weet dat ik niet lekker in de groep lag dus wou ik dit vertellen om de show te stelen, maar dat mocht niet.
Net of ik zijn speelbal ben omdat Twente niet meer op het hoogste niveau aanwezig is.
Ik kreeg ook de indruk dat hij zichzelf populair wilde maken over de rug van anderen. Dat hij blijkbaar met meerdere mensen gepraat heeft bewijst dat eigenlijk gelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Ook Drizzt heeft mij verteld dat Knut in een uitkering zat na die ruzie met zijn vriendin paar jaar terug, maar dit mocht ik niet door vertellen.
Wat ik overigens heel lullig vond. Drizzt weet dat ik niet lekker in de groep lag dus wou ik dit vertellen om de show te stelen, maar dat mocht niet.
Net of ik zijn speelbal ben omdat Twente niet meer op het hoogste niveau aanwezig is.
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:29 schreef Tjacka het volgende:
Je moet gewoon je situatie iets beter inschatten. Je bent een baas op een forum. Daar zitten mensen die nou eenmaal een uitkering hebben en niet goed in de maatschappij liggen. Dat vind jij blijkbaar niet kunnen en daar ben ik eigenlijk best wel pisnjdig om.quote:
Alsof iemand Scrummie mist. Jongen zonder inhoud, alleen maar bagger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zou toch gewoon een nieuwe account mogen aanmaken nu hij z'n huidige heeft opgezegd? Of is dat verboden?
#BRINGBACKSCRUMMIE
Ja, mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zou toch gewoon een nieuwe account mogen aanmaken nu hij z'n huidige heeft opgezegd? Of is dat verboden?
#BRINGBACKSCRUMMIE
Ik mis hem, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alsof iemand Scrummie mist. Jongen zonder inhoud, alleen maar bagger.
Mooi, dan ga ik er vanuit dat hij hier binnenkort weer post.quote:
Nou ja, zijn onzin over Feyenoord was bij vlagen aandoenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:
Ik mis hem, dat zeg ik net.
En ik weet zeker dat Onlogisch hem ook mist.
Je mist hem zelf ook gewoon stiekem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nou ja, zijn onzin over Feyenoord was bij vlagen aandoenlijk.
Zit hij in de app? Wat een gaylordquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie heeft de behoefte niet meer aan fok nu hij in onze geweldige app zit
Wat übertriest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier zit in de app
Wat een enorme faal was dat zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:01 schreef GGMM het volgende:
En dat verbetert constant andere mensenHoe hypocriet ben je dan.
Die zal nu wel zijn wonden likken in de app.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:
Wat zal het lang duren voordat we onlogisch hier weer terugzien.
*gebruiktquote:
Die zal wel uitgelogd zijn ja, met het schaamrood op de kaken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:
Wat zal het lang duren voordat we onlogisch hier weer terugzien.
quote:
Faalhaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk een typfout, geen spelfout.
Wat je hier probeert is heel wanhopig.
Spider-Man gaat dood.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eerst ga ik nu die nieuwe Avengers film afkijken.
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.quote:
Heb je deadpool 2 al gezien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.
Dat is toch die babyfilm met die poep en plas grapjes de hele tijd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je deadpool 2 al gezien?
Ja. Vond ik een leuke film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je deadpool 2 al gezien?
Heb je hem gezien dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.
[..]
Dat is toch die babyfilm met die poep en plas grapjes de hele tijd?
Ik vind jou heus nog wel leuk hoor. Zo een vaart loopt het allemaal niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel 1.
Maar dit is hetzelfde principe neem ik aan.
Ja. En hij gaat dood op het eind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel 1.
Maar dit is hetzelfde principe neem ik aan.
Mooi, geen deel 3 dus van die onzin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. En hij gaat dood op het eind.
Check zijn moviemeter dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?
Ik denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, geen deel 3 dus van die onzin.
SS Doomtroopersquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?
Ik ook. Er komt ook een nieuwe Spider-Man film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd wel.
Fixed.quote:
Tering jij bent ook echt overal actief he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer goeie recensie geschreven voor SS Doomtrooper al zeg ik het zelf!
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
Actief is een groot woord, met 55 berichten in 12 jaar, maar af en toe schrijf ik een steengoede recensie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering jij bent ook echt overal actief he.
Jammer dat jij niet terug hebt van:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer goeie recensie geschreven voor SS Doomtrooper al zeg ik het zelf!
quote:kan je beter de echt goed gefilmde oorlogsfilms kijken zonder monsters
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het heeft me geleerd over het leven, vriendschap en de 2e wereldoorlog. Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken.![]()
Ik moest hardop lachen. Mm vriendin vroeg wat er was maar ik kan het niet uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.Vooral die laatste zin die nergens iets mee te maken heeft om wijs over te komen.
Puur goud.
Ik zit nu in de trein naar Heerlen, als ik er ben zal ik extra goed opletten of ik een geschikt huis zie. Wat zijn je eisen?quote:
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.Vooral die laatste zin die nergens iets mee te maken heeft om wijs over te komen.
Puur goud.
Echt een goede recensie. Jammer dat er een paar randdebielen zijn die daar spotten met de ware feiten van de Tweede Wereldoorlogquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Misschien was die andere wel de echte Martijn en is dit een act. Weten die ouders veel! Hij woont niet eens thuis. Raar verhaal dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren is er in mijn leven veel veranderd, na het alleen wonen (wat niet ging) woon ik nu 24u begeleid in een woongroep.
Mijn verschillende werkgevers met vaste contracten faalde, nu sinds 2015 heb ik dagbesteding werk dus zonder een contract en dat gaat super, dus die 2 stressfactoren zijn opgelost.
Ook heb ik 2 jaar lang een cursus/training gevolgd om, om te gaan met mijn agressie en emotie in verband met mijn autisme, door die cursus te volgen ben ik enorm veranderd en gegroeid, mijn ouders zeggen zelfs dat de echte Martijn is nu naar voren gekomen, doelend op het feit dat ik echt soms 2 personen was.
https://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien was die andere wel de echte Martijn en is dit een act. Weten die ouders veel! Hij woont niet eens thuis. Raar verhaal dit.
wat is zijn username hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren is er in mijn leven veel veranderd, na het alleen wonen (wat niet ging) woon ik nu 24u begeleid in een woongroep.
Mijn verschillende werkgevers met vaste contracten faalde, nu sinds 2015 heb ik dagbesteding werk dus zonder een contract en dat gaat super, dus die 2 stressfactoren zijn opgelost.
Ook heb ik 2 jaar lang een cursus/training gevolgd om, om te gaan met mijn agressie en emotie in verband met mijn autisme, door die cursus te volgen ben ik enorm veranderd en gegroeid, mijn ouders zeggen zelfs dat de echte Martijn is nu naar voren gekomen, doelend op het feit dat ik echt soms 2 personen was.
Inderdaad ja. Attention Whore.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/
Gaat wel ver voor een act.
Zo dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de laatste pagina van Anne Frank d'r dagboek gevonden hebt. (lol)
Dit kan niet he, wel leuk geprobeerd 8/20quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de laatste pagina van Anne Frank d'r dagboek gevonden hebt. (lol)
Goede vrienden dollen met elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij goede vrienden waren
Wie wil er nou vrienden zijn met zo'n dom stuk vreten als jij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij goede vrienden waren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet in een sappige ruzie val, ik heb zin in wat vermaak. Wie gaat dat verzorgen?
* johannes_vermeer kijkt naar GGMM
Jouw moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie wil er nou vrienden zijn met zo'n dom stuk vreten als jij.
Ben benieuwd naar de comeback van Wereldgozerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vuile NSB'er ben je ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet in een sappige ruzie val, ik heb zin in wat vermaak. Wie gaat dat verzorgen?
* johannes_vermeer kijkt naar GGMM
Nee je zit te stoken voor je eigen gewin. Daar werk ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu nog de écht scherpe comeback.
Die is zo karig dat ik je helaas niet kan geven wat je zocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de comeback van Wereldgozer
Ja hallo, ik zit 4 uur in de trein, dan wil ik vermaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee je zit te stoken voor je eigen gewin. Daar werk ik niet aan mee.
quote:
Friet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Was een retweet hieropquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 13:59:48GroenLinks boot. https://t.co/dznUZRrapz reageer retweet
is toch werelds manquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
Atlanta is toch gewoon een prima serie, jongens? Kom op, hé.
Ik stuur dit even door naar de expert op het gebied van series mijn vriend GGMM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zo karig dat ik je helaas niet kan geven wat je zocht.Voor een goeie ruzie heb je 2 mensen nodig die beiden uit hun woorden kunnen komen.
Het spijt me johannes.
ik ga nog steeds stuk om die dronken gozer bij stadskanaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gerend in je eigen stad?
Ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
Wow, wat ben je mad joh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ja wie? Jij vroeg Atlanta is toch gewoon een prima serie? en daar antwoord ik op.
Helemaal niet, ik vraag gewoon om wat duidelijkheid na jouw onduidelijke reply. Vervolgens leg ik uit wat volgens mij de gang van zaken was.quote:
En ik maakte echt een extreem onschuldig grapje dat je met twee woorden moet spreken. Een grapje wat nu echt he-le-maal verknald is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vraag gewoon om wat duidelijkheid na jouw onduidelijke reply. Vervolgens leg ik uit wat volgens mij de gang van zaken was.
Ik snap hem nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ik maakte echt een extreem onschuldig grapje dat je met twee woorden moet spreken. Een grapje wat nu echt he-le-maal verknald is.
Bedankt, makker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap hem nu.
Mijn excuses, als ik dit direct doorhad had ik grappig gereageerd, waardoor jouw grap de giller van dit topic was geweest.
Elan had de discussie überhaupt niet aangegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:14 schreef GGMM het volgende:
Mooi om te zien hoe we dit misverstand op een vriendelijke inhoudelijke wijze hebben opgelost.
Hopelijk leest Elan mee, dan kan hij hiervan leren. Was Elan hierbij betrokken dat was ik nu al voor kindermisbruiker uitgemaakt.
Ik maak salade van gegrilde groenten (groene asperges + courgette) met tonijn en pistachenoten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Ik heb ovenschotel met rundgehakt, boontjes, aardappelen en ketjap gegeten. Smaakte eigenlijk verdomd lekker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik maak salade van gegrilde groenten (groene asperges + courgette) met tonijn en pistachenoten.
Als lunch had ik een burrito (schrijf je dat zo?) met 300 gr. mexicaanse groenten + kruiden.
Ik ben vies fit.
Jammer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ovenschotel met rundgehakt, boontjes, aardappelen en ketjap gegeten. Smaakte eigenlijk verdomd lekker.
Gun je mij een niet goed smakende maaltijd of wat?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gun je mij een niet goed smakende maaltijd of wat?
Ben je weer afgewezen door een dame? Wat zit je dwars jongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoiets kan je hele avond verpesten.
Niks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je weer afgewezen door een dame? Wat zit je dwars jongen
Noujah, je bent een man op leeftijd dat is zo gek nog niet he en dat gerook van je versnelt dat proces ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks?
Ik werd gisteren bijna versierd door een vrouw van 80 ofzo Echt superraar.
Wellicht vertel ik dat verhaal nog eens.
Dat moet het geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, je bent een man op leeftijd dat is zo gek nog niet he en dat gerook van je versnelt dat proces ook
Onlangs 23 likes op een tweet van mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen heb ik een primeur op Twitter te pakken
Skate the Great gaat weer Engelse tracks opnemen JAJA
vanaf vanavondquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu al wakker? Dacht dat je je de kanker in ging zuipen..
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?
Blijkbaar word je dan belachelijk dronken.
easyquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?
Moet natuurlijk wel door het rietje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
easy
Rietje ombuigen en dan achterover tikken
Schijnt iets met je gehemelte te maken te hebben. Is een stuk dunner waardoor het alcohol makkelijker opneemt.quote:
3 biertjes met of zonder rietjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schijnt iets met je gehemelte te maken te hebben. Is een stuk dunner waardoor het alcohol makkelijker opneemt.
hangt er nog een tijdslimiet aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gewoon meteen. Kwartiertje ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hangt er nog een tijdslimiet aan?
appeltje eitjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gewoon meteen. Kwartiertje ofzo?
en dat ja, alleen wordt het iets sneller opgenomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 biertjes met of zonder rietje
je wordt er net zo dronken van
doe het met een omgebogen rietje. dan haal je het in 30 secquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:16 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo naar een bruiloft op een boerderij
als dit niet kansloos zuipen wordt weet ik het ook niet meer
En daar hebben mensen 100 euro voorover? Goffedomme wat moet ik een alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drie goals gezienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was leuk Betis kijken??
Ja he super leuk he
Hoe bedoel je omgebogen? Dan drink je niet door het rietje? Dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:15 schreef Adames het volgende:
[..]
doe het met een omgebogen rietje. dan haal je het in 30 sec
Is dat zo? Kan het niet zo zijn dat je meer alcohol in je bloed opneemt op deze manier? Die je anders zou uitpissen ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan het niet zo zijn dat je meer alcohol in je bloed opneemt op deze manier? Die je anders zou uitpissen ofzo
ik heb een maat die al een alcohol cursus en van alles heeft moeten doen om z'n rijbewijs te behouden, die heeft ook van grappige theorieën hoe het afgebroken wordt.quote:
Mensen verzinnen echt de gekste dingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb een maat die al een alcohol cursus en van alles heeft moeten doen om z'n rijbewijs te behouden, die heeft ook van grappige theorieën hoe het afgebroken wordt.
Hoi LR.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Saind, 3 biertjes in een kwartier drinken is wel vrij extreem hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |