Je eerste hater Knutquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.
Goed om te horen makker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Hoe gaat het ermee, makker?quote:
3500/maand voor dit, dat is niet slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort er ook bij he. In live uitzendingen pakken mn mods jeecee en lr dat keihard aan
Zolang ik kan ademen ga ik door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?quote:
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
3500/maand voor dit, dat is niet slecht
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereld
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?
Rollende ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Haha madquote:
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snapt
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Zuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.
Sick hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |