Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Oppassen Knut, zijn veel kapers op de loer als het om geld gaat
Jazekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?
Extra emotesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat krijgen die mensen voor hun 5 euro?
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Kijken naar mensen die gamen is echt een extreem kansloze hobby.
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFacequote:
Excuus, ik ventileerde slechts mijn nietige meninkjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
toch zit er wel wat inquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
Hoogtepunt van het filmpje :quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFace
Bedankt maatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef Doublepain het volgende:
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
Staat niet voor niets in mijn onderschrift he
SUBSCRIBE
Niet link worden he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
ja dus die een abonnementquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het filmpje :
Dat ik JC er zag posten
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verbaas mezelf met die skillshots
Je eerste hater Knutquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.
Goed om te horen makker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Hoe gaat het ermee, makker?quote:
3500/maand voor dit, dat is niet slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort er ook bij he. In live uitzendingen pakken mn mods jeecee en lr dat keihard aan
Zolang ik kan ademen ga ik door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?quote:
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
3500/maand voor dit, dat is niet slecht
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |