Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Oppassen Knut, zijn veel kapers op de loer als het om geld gaat
Jazekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er niet een van hoor. Maar Knut, is er content van je op joetoep te vinden?
Extra emotesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat krijgen die mensen voor hun 5 euro?
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Kijken naar mensen die gamen is echt een extreem kansloze hobby.
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFacequote:
Excuus, ik ventileerde slechts mijn nietige meninkjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
toch zit er wel wat inquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat iemand als hobby heeft, zijn probleem toch
Hoogtepunt van het filmpje :quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Check deze clip! knutdeijsbeer86 speelt Fortnite! https://clips.twitch.tv/IntelligentCogentPistachioDogFace
Bedankt maatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef Doublepain het volgende:
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
Staat niet voor niets in mijn onderschrift he
SUBSCRIBE
Niet link worden he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
ja dus die een abonnementquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het filmpje :
Dat ik JC er zag posten
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verbaas mezelf met die skillshots
Je eerste hater Knutquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk. Dat moet ook wel om je kanaaltje interessant te houden op de 1 of andere manier. Want met je skills speel je weinig klaar.
Goed om te horen makker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Hoe gaat het ermee, makker?quote:
3500/maand voor dit, dat is niet slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja daar verdien ik nu dus geld mee onlo
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoort er ook bij he. In live uitzendingen pakken mn mods jeecee en lr dat keihard aan
Zolang ik kan ademen ga ik door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee makker. Stop hier maar gewoon mee.
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?quote:
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
3500/maand voor dit, dat is niet slecht
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk tikken die ook gewoon geld af, zo gaat dat in streamwereld
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ook hier gaat het goed. Zin in het wekkend?
Rollende ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor moois wacht er ons dit weekend?
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Haha madquote:
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onlo is ook van de leeftijd dat je die dingen gewoon niet meer snapt
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn streamers die 30K live kijkers hebben, dan ben je gewoon binnen
Zuchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.
Sick hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ninja verdient half miljoen de maand alleen al aan subs
Twitch pakt dat gelukkig aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een handjevol top notch gamers en een tiental chickies waarbij het topje nét nog hoog genoeg zit.
Met de nadruk op een beetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet, alleen FIFA is wat ik beetje kan
Wil je nu een sticker of zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik iedereen hier een jantje geef
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat zei Drizzt gisteren.
Werk je weer?
Toch even duidelijk melden dat dit leugens zijn. Ouwe stookbeer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je een lui varken was dat bewust van een uitkering leefde.
Maar top dat je daar genoeg geld mee verdient
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Toch even duidelijk melden dat dit leugens zijn. Ouwe stookbeer.
mij zeker, na playstation 1 was het wel voorbij voor mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat een kinderachtige kleuter ben je toch.
quote:
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij zeker, na playstation 1 was het wel voorbij voor mij
Geen addblocker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:17 schreef GGMM het volgende:
Die adds hierik heb nu onderin zo'n banner staan, met een kruis rechtsboven, dus ik ga met m'n muis naar dat kruis toe, zodat die tyfusbanner verdwijnt, gaat doordat ik met m'n muis in de buurt kom die banner bewegen, zodat ik ONMOGELIJK op dat kruis kan klikken.
Maar goed, Danny kan weer met z'n vrouw en kinderen op vakantie, dus daar draait het om.
Jij zei dat gisteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
ik vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.
ik vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de ouderen is het ook iets anders denk ik, wij zijn er echt mee opgegroeid, hoewel naast FIFA ik het geen reet aan meer vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |