vanaf vanavondquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu al wakker? Dacht dat je je de kanker in ging zuipen..
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?quote:
gewoon doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?
Blijkbaar word je dan belachelijk dronken.
easyquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan vanavond 100 Euro krijgen als ik 3 flesjes bier achter elkaar met een rietje opdrink. Wat zou jij doen JC?
Moet natuurlijk wel door het rietje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
easy
Rietje ombuigen en dan achterover tikken
Schijnt iets met je gehemelte te maken te hebben. Is een stuk dunner waardoor het alcohol makkelijker opneemt.quote:
3 biertjes met of zonder rietjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schijnt iets met je gehemelte te maken te hebben. Is een stuk dunner waardoor het alcohol makkelijker opneemt.
hangt er nog een tijdslimiet aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |