Je moet gewoon je situatie iets beter inschatten. Je bent een baas op een forum. Daar zitten mensen die nou eenmaal een uitkering hebben en niet goed in de maatschappij liggen. Dat vind jij blijkbaar niet kunnen en daar ben ik eigenlijk best wel pisnjdig om.quote:
Alsof iemand Scrummie mist. Jongen zonder inhoud, alleen maar bagger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zou toch gewoon een nieuwe account mogen aanmaken nu hij z'n huidige heeft opgezegd? Of is dat verboden?
#BRINGBACKSCRUMMIE
Ja, mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:49 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zou toch gewoon een nieuwe account mogen aanmaken nu hij z'n huidige heeft opgezegd? Of is dat verboden?
#BRINGBACKSCRUMMIE
Ik mis hem, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alsof iemand Scrummie mist. Jongen zonder inhoud, alleen maar bagger.
Mooi, dan ga ik er vanuit dat hij hier binnenkort weer post.quote:
Nou ja, zijn onzin over Feyenoord was bij vlagen aandoenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:
Ik mis hem, dat zeg ik net.
En ik weet zeker dat Onlogisch hem ook mist.
Je mist hem zelf ook gewoon stiekem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nou ja, zijn onzin over Feyenoord was bij vlagen aandoenlijk.
Zit hij in de app? Wat een gaylordquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie heeft de behoefte niet meer aan fok nu hij in onze geweldige app zit
Wat übertriest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier zit in de app
Wat een enorme faal was dat zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:01 schreef GGMM het volgende:
En dat verbetert constant andere mensenHoe hypocriet ben je dan.
Die zal nu wel zijn wonden likken in de app.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:
Wat zal het lang duren voordat we onlogisch hier weer terugzien.
*gebruiktquote:
Die zal wel uitgelogd zijn ja, met het schaamrood op de kaken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:
Wat zal het lang duren voordat we onlogisch hier weer terugzien.
quote:
Faalhaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk een typfout, geen spelfout.
Wat je hier probeert is heel wanhopig.
Spider-Man gaat dood.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eerst ga ik nu die nieuwe Avengers film afkijken.
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.quote:
Heb je deadpool 2 al gezien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuk karakter dus dat doet me goed.
Dat is toch die babyfilm met die poep en plas grapjes de hele tijd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je deadpool 2 al gezien?
Ja. Vond ik een leuke film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je deadpool 2 al gezien?
Heb je hem gezien dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.
[..]
Dat is toch die babyfilm met die poep en plas grapjes de hele tijd?
Ik vind jou heus nog wel leuk hoor. Zo een vaart loopt het allemaal niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje cru dat iedereen die jij niet leuk vindt dood mag gaan.
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel 1.
Maar dit is hetzelfde principe neem ik aan.
Ja. En hij gaat dood op het eind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel 1.
Maar dit is hetzelfde principe neem ik aan.
Mooi, geen deel 3 dus van die onzin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. En hij gaat dood op het eind.
Check zijn moviemeter dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?
Ik denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, geen deel 3 dus van die onzin.
SS Doomtroopersquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Wat vind jij dan wel een leuke film?
Ik ook. Er komt ook een nieuwe Spider-Man film.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd wel.
Fixed.quote:
Tering jij bent ook echt overal actief he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer goeie recensie geschreven voor SS Doomtrooper al zeg ik het zelf!
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#3985577
Actief is een groot woord, met 55 berichten in 12 jaar, maar af en toe schrijf ik een steengoede recensie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering jij bent ook echt overal actief he.
Jammer dat jij niet terug hebt van:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer goeie recensie geschreven voor SS Doomtrooper al zeg ik het zelf!
quote:kan je beter de echt goed gefilmde oorlogsfilms kijken zonder monsters
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het heeft me geleerd over het leven, vriendschap en de 2e wereldoorlog. Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken.![]()
Ik moest hardop lachen. Mm vriendin vroeg wat er was maar ik kan het niet uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.Vooral die laatste zin die nergens iets mee te maken heeft om wijs over te komen.
Puur goud.
Ik zit nu in de trein naar Heerlen, als ik er ben zal ik extra goed opletten of ik een geschikt huis zie. Wat zijn je eisen?quote:
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moest ik ook weer om lachen toen ik het net las.Vooral die laatste zin die nergens iets mee te maken heeft om wijs over te komen.
Puur goud.
Echt een goede recensie. Jammer dat er een paar randdebielen zijn die daar spotten met de ware feiten van de Tweede Wereldoorlogquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
Misschien was die andere wel de echte Martijn en is dit een act. Weten die ouders veel! Hij woont niet eens thuis. Raar verhaal dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren is er in mijn leven veel veranderd, na het alleen wonen (wat niet ging) woon ik nu 24u begeleid in een woongroep.
Mijn verschillende werkgevers met vaste contracten faalde, nu sinds 2015 heb ik dagbesteding werk dus zonder een contract en dat gaat super, dus die 2 stressfactoren zijn opgelost.
Ook heb ik 2 jaar lang een cursus/training gevolgd om, om te gaan met mijn agressie en emotie in verband met mijn autisme, door die cursus te volgen ben ik enorm veranderd en gegroeid, mijn ouders zeggen zelfs dat de echte Martijn is nu naar voren gekomen, doelend op het feit dat ik echt soms 2 personen was.
https://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien was die andere wel de echte Martijn en is dit een act. Weten die ouders veel! Hij woont niet eens thuis. Raar verhaal dit.
wat is zijn username hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is de gast die je hebt aangepakt daar.
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren is er in mijn leven veel veranderd, na het alleen wonen (wat niet ging) woon ik nu 24u begeleid in een woongroep.
Mijn verschillende werkgevers met vaste contracten faalde, nu sinds 2015 heb ik dagbesteding werk dus zonder een contract en dat gaat super, dus die 2 stressfactoren zijn opgelost.
Ook heb ik 2 jaar lang een cursus/training gevolgd om, om te gaan met mijn agressie en emotie in verband met mijn autisme, door die cursus te volgen ben ik enorm veranderd en gegroeid, mijn ouders zeggen zelfs dat de echte Martijn is nu naar voren gekomen, doelend op het feit dat ik echt soms 2 personen was.
Inderdaad ja. Attention Whore.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/
Gaat wel ver voor een act.
Zo dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de laatste pagina van Anne Frank d'r dagboek gevonden hebt. (lol)
Dit kan niet he, wel leuk geprobeerd 8/20quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de laatste pagina van Anne Frank d'r dagboek gevonden hebt. (lol)
Goede vrienden dollen met elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij goede vrienden waren
Wie wil er nou vrienden zijn met zo'n dom stuk vreten als jij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij goede vrienden waren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet in een sappige ruzie val, ik heb zin in wat vermaak. Wie gaat dat verzorgen?
* johannes_vermeer kijkt naar GGMM
Jouw moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie wil er nou vrienden zijn met zo'n dom stuk vreten als jij.
Ben benieuwd naar de comeback van Wereldgozerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vuile NSB'er ben je ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet in een sappige ruzie val, ik heb zin in wat vermaak. Wie gaat dat verzorgen?
* johannes_vermeer kijkt naar GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |