Nee je zit te stoken voor je eigen gewin. Daar werk ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu nog de écht scherpe comeback.
Die is zo karig dat ik je helaas niet kan geven wat je zocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de comeback van Wereldgozer
Ja hallo, ik zit 4 uur in de trein, dan wil ik vermaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee je zit te stoken voor je eigen gewin. Daar werk ik niet aan mee.
quote:
Friet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Was een retweet hieropquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 17-08-2018 om 13:59:48GroenLinks boot. https://t.co/dznUZRrapz reageer retweet
is toch werelds manquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
Atlanta is toch gewoon een prima serie, jongens? Kom op, hé.
Ik stuur dit even door naar de expert op het gebied van series mijn vriend GGMM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:14 schreef Buitendam het volgende:
Atlanta is toch gewoon een prima serie, jongens? Kom op, hé.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zo karig dat ik je helaas niet kan geven wat je zocht.Voor een goeie ruzie heb je 2 mensen nodig die beiden uit hun woorden kunnen komen.
Het spijt me johannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |