Ja gewoon meteen. Kwartiertje ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hangt er nog een tijdslimiet aan?
appeltje eitjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gewoon meteen. Kwartiertje ofzo?
en dat ja, alleen wordt het iets sneller opgenomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 biertjes met of zonder rietje
je wordt er net zo dronken van
doe het met een omgebogen rietje. dan haal je het in 30 secquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:16 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo naar een bruiloft op een boerderij
als dit niet kansloos zuipen wordt weet ik het ook niet meer
En daar hebben mensen 100 euro voorover? Goffedomme wat moet ik een alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drie goals gezienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was leuk Betis kijken??
Ja he super leuk he
Hoe bedoel je omgebogen? Dan drink je niet door het rietje? Dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:15 schreef Adames het volgende:
[..]
doe het met een omgebogen rietje. dan haal je het in 30 sec
Is dat zo? Kan het niet zo zijn dat je meer alcohol in je bloed opneemt op deze manier? Die je anders zou uitpissen ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan het niet zo zijn dat je meer alcohol in je bloed opneemt op deze manier? Die je anders zou uitpissen ofzo
ik heb een maat die al een alcohol cursus en van alles heeft moeten doen om z'n rijbewijs te behouden, die heeft ook van grappige theorieën hoe het afgebroken wordt.quote:
Mensen verzinnen echt de gekste dingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb een maat die al een alcohol cursus en van alles heeft moeten doen om z'n rijbewijs te behouden, die heeft ook van grappige theorieën hoe het afgebroken wordt.
Hoi LR.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Saind, 3 biertjes in een kwartier drinken is wel vrij extreem hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |