SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is heel herkenbaar voor mij. Na één dag te veel, of te ongezond eten, kan ik mij al heel dik voelen. Na een paar dagen te veel eten voel ik me vaak weer "terug bij af" 107 kilo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:22 schreef Holyme het volgende:
Even snel tussen werk door, SQ, zowel pak als jurk, wauw!! Staat je goed. Zou ze zo allebei aantrekken ook![]()
En goedemorgen, hier weer een dagje met een standaard lijstje. Gister de mist in gegaan, hormonen die om chocola schreeuwen + moe + supermarkt. You do the math![]()
Mijn streef is zo'n 69-71 kg, lager zou leuk zijn maar kost heel veel moeite. Dit lijkt bij me te passen. Nadeel is wel dat rond streef zweven bij mij als effect heeft dat iets erboven (en dan heb ik 't over 1-2 kg) al meteen als dik voelt, en op streef als slank. Dat verschil tussen hoe ik me voel (dik - slank) is toentertijd met afvallen mee verkleind ofzo. Dus na gister mag je raden hoe ik me vandaag voel
Ja, precies dat! Ben je lang geleden afgevallen? Voor mij is dat inmiddels al heel wat jaren terug dat er echt veel vanaf moest. Dit is een hardnekkig effectquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:31 schreef Felientje11 het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar voor mij. Na één dag te veel, of te ongezond eten, kan ik mij al heel dik voelen. Na een paar dagen te veel eten voel ik me vaak weer "terug bij af" 107 kilo.
Als ik dan een paar dagen binnen budget eet en voldoende vitamines etc. Binnenkrijg, voel ik mij al gauw weer 'normaal'. Slank voel ik me alleen op héle goede dagen.
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leukerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:38 schreef DrSauvignon het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb even teruggelezen en het is idd een mooie jurk!
Hoe gaat het met alle zieken?
Ik mis mijn onderkin/speknek op foto's. Van het weekend wilde vriend een selfie maken van ons samen en in elke foto herkende ik mezelf amper. Normaliter ben ik meer vulling in mijn nek gewend en de scherpere aftekening van mijn kaken vind ik toch wel een beetje lastig om terug te zien. Alsof je afscheid neemt van een van je beste vrienden. En mijn voorhoofd heeft duidelijk meer rimpels zonder een laagje extra vet#giantbobblehead
O: huttenkwark met een nectarine, hennepzaad en bessenmix
L: Drie boterhammen, twee met 1 plak kaas en 1 met paturain en een plakje worst
T: druiven en nog een nectarine
D: iets met rijst en tofu. Wellicht aubergines met miso
T: een beker yoghurt
+1 totaal niet fotogeniek hier. Wordt door mijn man bevestigd, het is geen misplaatste ijdelheid of zo..quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leuker![]()
Ik vind mezelf in de spiegel doorgaans beter dan op de foto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1 totaal niet fotogeniek hier. Wordt door mijn man bevestigd, het is geen misplaatste ijdelheid of zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kont hebben is niet ergquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb nog wel een serieuze kont hoor! foto's van achter vallen altijd wat tegenmaar dat zie ik zelf verder toch niet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukt!dunnythedun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Gelukt!Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Soberzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin nu ook daadwerkelijk op een punt te komen dat dat zelf ook ga vinden![]()
Thanx all.. soms is het best lekker om naar complimenten te vissen![]()
Whut?? Leg eens uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo.
Stiekem vind ik het ook een beetje jammer dat ik dankzij zieke vent m'n nieuwe rokje nog niet uitgebreid in de spiegel heb kunnen bewonderen.
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.quote:
Tis je ventquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.Om dan uitgebreid voor die spiegel te paraderen voelt wat ongemakkelijk.
Owwwww je eigen zieke ventquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.Om dan uitgebreid voor die spiegel te paraderen voelt wat ongemakkelijk.
Wel als ze ziek zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis je ventDan zou dat toch niet raar moeten zijn?
(denk ik![]()
)
Dan eet je dus veel te weinig Emmy... daarmee stagneert afvallen vaak ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef emmyemmy2 het volgende:
-100 gramBlijf nu al een week hangen ondanks 1400 kcal eten en daar elke dag 700 van verbranden, of meer
Je ziet er hartstikke goed uit! (Nog even spuit elf)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin nu ook daadwerkelijk op een punt te komen dat dat zelf ook ga vinden![]()
Thanx all.. soms is het best lekker om naar complimenten te vissen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
Kan hem ook niet vinden in vorige topic.Ben wel benieuwd!
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Spann0nd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Vanavond wel uit eten om te vieren dat we een huisje hebben gevonden op Bonaire!
Gisteren huurcontract getekend
En ons eigen huis staat op funda. Eerste bezichtiging staat al gepland. Let the games begin.
Eens met Kwak. 1400 kcal is voor jouw lengte (even teruggespiekt in het vorige topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef emmyemmy2 het volgende:
-100 gramBlijf nu al een week hangen ondanks 1400 kcal eten en daar elke dag 700 van verbranden, of meer
Wat superspannend!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Vanavond wel uit eten om te vieren dat we een huisje hebben gevonden op Bonaire!
En ons eigen huis staat op funda. Eerste bezichtiging staat al gepland. Let the games begin.
Het is ook gewoon irritant, want (in ieder geval mijn brein) is aardig goed ingesteld op "actie x heeft als direct resultaat y". En dat is gewoon niet hoe het werkt met langetermijnprojecten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik blijf ook volhouden,en ik weet dat ik een beetje zeur maar mehGa eens kijken of iets meer eten helpt.
Het is eng, maar het kan zeker werken. Want op een gegeven moment ga je steeds minder en minder eten en dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik blijf ook volhouden,en ik weet dat ik een beetje zeur maar mehGa eens kijken of iets meer eten helpt.
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant, want (in ieder geval mijn brein) is aardig goed ingesteld op "actie x heeft als direct resultaat y". En dat is gewoon niet hoe het werkt met langetermijnprojecten.
ja, blijkbaar hoort het voor mijn gevoel bij mij. Bolle wangen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leuker![]()
Pak het dan wel een beetje gestructureerd aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Dat programma.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit naar skin tight te kijken en we hebben er weer 1! 220 kilo gewogen vanwege diabetes, absoluut niet vanwege overeten. Na de maagverkleining 155 kilo afgevallen.
Ehm...
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sportenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat programma.
Gister wel eentje die ik kon waarderen, woog belachelijk veel, maar was zich wel bewust dat 'ie teveel at. Hij was ook enorm veel afgevallen puur door calorieën te tellen en zijn eten te wegen.
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sporten
net 11 minuten te laatquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgeneen gelukkige CotS meld zich
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit naar skin tight te kijken en we hebben er weer 1! 220 kilo gewogen vanwege diabetes, absoluut niet vanwege overeten. Na de maagverkleining 155 kilo afgevallen.
Ehm...
zo had ik gistermiddag een aflevering opstaan als zwevend behang, vrouw die met minder eten en meer sporten ruim 100 kilo was afgevallen. En die na haar bwc eerst terug wilde naar de sportschool om te kijken hoe ver ze zelf nog met haar benen aan de gang kon, voor dat er nog een operatie gepland werd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat programma.
Gister wel eentje die ik kon waarderen, woog belachelijk veel, maar was zich wel bewust dat 'ie teveel at. Hij was ook enorm veel afgevallen puur door calorieën te tellen en zijn eten te wegen.
Ik hou d'r van als ze ook daadwerkelijk mensen uitzenden die het op een gezondere manier aanpakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zo had ik gistermiddag een aflevering opstaan als zwevend behang, vrouw die met minder eten en meer sporten ruim 100 kilo was afgevallen. En die na haar bwc eerst terug wilde naar de sportschool om te kijken hoe ver ze zelf nog met haar benen aan de gang kon, voor dat er nog een operatie gepland werd.
In alle eerlijkheid: diabetes gaat indien type twee vaak over van de GBP, en dat scheelt extra (van insuline spuiten word je vaak dikker). Niet dat ze alleen maar zo dik was van de diabetes nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sporten
Goede vraag, gewoon heel erg blij zonder goede redenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
net 11 minuten te laat
vanwaar de gelukkig?
+1! Als salade, als sla in wrapsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet t ook rauw eten, veel lekkerder
Gelukt!Mooi jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Staat je huis al in het Funda topic?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waaaarom doe je dat dan ook. Iedereen heeft meebewegende delen, zeker vrouwen. Is gezond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Jajaja hou nou maar weer op hoor![]()
![]()
Stond na het sporten in mijn ondergoed voor dezelfde spiegel en dan ziet het er toch een stuk minder tof uit hoor
Heb nog steeds overgewicht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:08 schreef Pinuts het volgende:
De laatste tijd weinig gepost en veel meegelezen.
SQ, die jurk staat je echt mega goed! En ik vind hem ook echt leuk !
Sunny je hebt echt een mooi figuur! Ik weeg ongeveer hetzelfde maar heb nog echt een (dikke) buik. Jij bent al heel mooi slank ! Zou niet meer te veel afvallen...
Lekker is dat he, goeie kledingquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb nog steeds overgewicht hoorEn zeker dat er nog meer dan genoeg af kan wat er overtollig zit, rolletjes genoeg en een vetpercentage van 30+. Zo zie je maar wat kleding kan doen qua hoe het oogt
![]()
Nog 5 kilo er af en ik ben behoorlijk tevreden
Dat is heftig... let op je lijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:10 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik moest kotsen na het sporten![]()
Ga even wat rustdaagjes inplannen.
Haha nee nog niet! Zal het eens opzoeken zo. Ik kende alleen het opmerkelijke fundahuizentopic.quote:
Die reacties altijd jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:43 schreef Barreltje het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)l#coral_talk_wrapper
voor als we het nog niet wisten..
de nuJIJ reacties zijn dan wel weer mooi
Ik heb ze niet gelezen, maar is het de typische reactie alsof wetenschappers iets tegen hun hebben ( je mag ook niks meer, ze pakken nu ook mijn vlees af) en alsof wetenschap een mening is en geen gedegen onderzoek? Die zijn altijd wel erg triest jaquote:
Niet gek als je gister moest kotsen. Ik weet de hoeveelheden niet van je lijstje, maar het klinkt als bar weinig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:48 schreef emmyemmy2 het volgende:
-500 gram![]()
Vandaag rustig dagje. Ontbijten met koffie en wat fruit, lunch een broodje en voor avondeten een tacosalade
Uurtje wandelen en verder niksen
Ik hoefde niet heftig te kotsen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:44 schreef Holyme het volgende:
[..]
Niet gek als je gister moest kotsen. Ik weet de hoeveelheden niet van je lijstje, maar het klinkt als bar weinig.
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:13 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet heftig te kotsen hoorWas voornamelijk water
En valt mee hoor. Ik zit uiteindelijk rond de 1700 kcal.
Iets anders. We gaan grieks bestellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beterWat zit er in je D?
Hoe ziet je schema er uit dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:17 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Iets anders. We gaan grieks bestellenDus dat worden dan 2000 kcal ofzo
Maar mag. Loop voor op afvalschema
Kilo per week. 2.5 nu in iets minder dan 2 wekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hoe ziet je schema er uit dan?
Je weet dat dat niet haalbaar gaat blijven? Hoogstens bij flink overgewicht in het begin, maar dat tempo vasthouden is niet realistisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:05 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Kilo per week. 2.5 nu in iets minder dan 2 weken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet haalbaar gaat blijven? Hoogstens bij flink overgewicht in het begin, maar dat tempo vasthouden is niet realistisch.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:17 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]Is ook voorlopig, gaat vanzelf langzamer
Netjes!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:05 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:05 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Dat is een slimme tip! Zulke foto's zijn ook leuk om te zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:48 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Ijsdraakje!
[..]![]()
Probeer zelf op het moment ook ~1kg per week te halen maar is soms lastig te peilen aangezien ik per dag wel bijna een kilo kan verschillen.
Neem zelf daarom ook foto's, zie ook veel verschil in m'n postuur.
En m'n tepels veranderen van vorm(ben een man)
SPOILER: zo weg maar kijk :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door V1z0R op 18-08-2018 15:28:27 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:09 schreef V1z0R het volgende:
Complimenten zijn altijd leukVoel je jezelf ook gezonder? (naast het ziek zijn deze week dan)
Ja! Veel energieker en zo, weinig pukkelsSPOILER: zo weg maar kijk :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een verschil!
Naja... ik ben van acne naar geen acne gegaan, dus dat is wel een behoorlijk verschilquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:30 schreef V1z0R het volgende:
Pukkels merk ik zelf ook, al helpt de zon daar ook bij.
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gelezen, maar is het de typische reactie alsof wetenschappers iets tegen hun hebben ( je mag ook niks meer, ze pakken nu ook mijn vlees af) en alsof wetenschap een mening is en geen gedegen onderzoek? Die zijn altijd wel erg triest ja
Da's helemaal nice, jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik ben van acne naar geen acne gegaan, dus dat is wel een behoorlijk verschil
Zat in andere topic beetje tegen mezelf te pratenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuj V1z!Jij hier
![]()
Ik krijg vanaaf bezoek en maak falafel met veul saladebar-spulkomkommer/tomaat/ui/peterselie, wortel, zelfgemaakte zhoug, ajvar, sriracha-sausje, augurk, radijs...
Het is zondag én vakantiequote:Op zondag 19 augustus 2018 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lig nog in ‘pyjama’ op de bank. Eigenlijk moet ik aan t werk maar ben nog zooooo moe en slap. Dus ik doe lekker niks. Beetje Legends of Solgaard spelenen fokken.
Misschien maar eens brunch maken!
Jup maar:quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is zondag én vakantieje moet helemaal niets!
Ja nee ho! Ben er net weg (althans, stapje 'hoger' gegaan)quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup maar:
Volgende week vier dagen kopenhagen
Hele komend weekend bezet
To do lijst van hier tot tokio vóór de eerste schooldag maandag over een week, o.a. dingen waar (nieuwe) collega’s en stagiaire afh. van zijn en dingen waar ik in t lopende jaar niet aan toe ga komen
Welkom in het onderwijs...
Ik ben echt zooooo benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ja zo’n baan als jij lijkt me ook echt superleuk
Zeker! Ongesteldheidsellende duurt gelukkig altijd maar een paar dagen, dit keer dus vrijdag en zaterdag. Vandaag weer lekker yoga kunnen doen en zelfs 10 km hardgelopen! Had geen horloge mee (expres) dus geen idee van het tempo, maar volgens mij heb ik best doorgelopen. Wel kramp in m'n kuit rond 8 km. Volgende keer doe ik meer warming-up.quote:
Dat oppo geprobeerd. Niet verkeerd maar ook niet echt geweldig. Snap wel dat het verschil in kcal's fijn is voor als je al niet heel veel ruimte hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:21 schreef emmyemmy2 het volgende:
Oppo salted caramel!!!![]()
Smaakt helemaaaal niet naar dieet ijs![]()
Tof dat je nog steeds danst!quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Gezellig V1z!
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: courgettewafels
D: wraps met beetje kip en veel groente
T: 2 speciaal biertjes
En verder misschien nog een bak kwark of spelt boterham met smeerkaas. Even kijken waar ik zin in heb.
Morgen begint eindelijk de danstrainingen weer
Dat ‘voor 3 dagen’ is wel standaard bij de chinees toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wij haalden afhaalchinees. Als echte paupers, menu A voor 2 personen (19,95). Ik vond de zak al zo zwaar dus heb m thuis even gewogen...
[ afbeelding ]
Echt. In welk universum is dit "eten voor 2 personen"?
Of had ik de "p.s. dit is voor 3 dagen" disclaimer gemist?
Wij maken altijd (dit klinkt alsof we wekelijks chinees halen, da’s niet zoquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik koop die bagger nooit zelf. Ik stond echt versteld
De metingen van 2017 beginnen nogal plat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:55 schreef Lot_1 het volgende:
Ijsdraakje jij hebt in 2017 wel moeite gehad om erin te komen hé? Bij mij zijn de eerste weken ook niets, maar nu blijft mijn gewicht gestaag dalen.
Ja over een maandje vier ik mijn 10 jarig jubileum alweerquote:
Heb je ook al doel voor als je straks deze behaald hebt?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De metingen van 2017 beginnen nogal plat ja.Als ik het me juist herinner, duurde het even voor de weegschaal reageerde op m'n "normaal doen". Sterker nog, pas na een weekje ziek ging 'ie dalen.
In oktober ook een nieuwe sportles opgepakt, dat maakte het meeste verschil.
Constant blijven in maat (want ik blijf niet shoppenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb je ook al doel voor als je straks deze behaald hebt?
Op de dertig dagen grafiek wel, hier is t een samenvatting van metingen. Soort bayesian weergave met trend als lijn en bovenste en onderste waarden in een tijdvak erbij met een lijn en een stip.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:55 schreef Lot_1 het volgende:
gaat mooi zo, Kwakz0r! Is elke stip een meting? Of werkt dat anders?
Ijsdraakje jij hebt in 2017 wel moeite gehad om erin te komen hé? Bij mij zijn de eerste weken ook niets, maar nu blijft mijn gewicht gestaag dalen.
Al zou het me verbazen als dat na dit weekend nog zo is. Gisteren uit eten geweest (kleine ribeye, wat patat met mayonaise, een halve maïskolf), daarna een verjaardag met taart en snacks, vandaag bij de Mac een kleine burger, halve friet, en een halve cheesecake bij de cappuccino.
Heftig! Is er iemand bij je?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisternacht in het ZKH beland, iets met mijn gestoorde bol waarin de draden kortsluiting kreeg
Ik ben nogal verward en heb geen flauw idee hoe laat ik thuis ben gekomen en hoe. Ik weet dat ik om 19:00 wakker werd in mijn bed.
Wens je heel veel sterkte. Niet leuk wat je meegemaakt hebt. Knuffel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen spreek ik mijn psycholoog en ik let op.. Komt goed! Dank jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus restjes opmaken:
o: !50 g volle kwark met 1 verse passievrucht en wat krokante muesli van Bolletje
t: 1 gekookt ei
L: salade met soep
t: 1.5 kiwi
D: geen idee.. misschien Marley Spoon
En K. wil gaan sporten vanavond.. maar ik heb total geen zin, want ook ruk geslapen..
dus maar eens kijken of ik zin kan maken..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Daar heb je een punt...quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
Wees eens een beetje mild voor jezelf. Als iemand griep krijgt roep je ook niet domme keuzes...
Ik ben net terug van de huisarts. Geen kopenhagen voor mijhoop dat ik thuis mag blijven als ik elke dag bloed laat prikken, hoor ik vanmiddag. Vannacht weer veel pijn gehad
kakzooi dit, echt...
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat je hulp krijgt.
Zet hem op SQ! You can do this!
Had je nou trouwens al die bikinifag met de gamilie gehad?
Fijn dat je hulp krijgtquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga psychiatrische thuiszorg krijgen om te helpen me weer op de rit te krijgen onder opname. Psychisch gaat het niet zo goed en fysiek al helemaal niet.
Yes I can!quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zet hem op SQ! You can do this!
Had je nou trouwens al die bikinifag met de gamilie gehad?
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
en Kwak, wat balen! komt die nood operatie zo wel dichterbij? (ook al twijfel je of je hem wil)
en familie neem ik aanquote:
Ach kwakquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
Wees eens een beetje mild voor jezelf. Als iemand griep krijgt roep je ook niet domme keuzes...
Ik ben net terug van de huisarts. Geen kopenhagen voor mijhoop dat ik thuis mag blijven als ik elke dag bloed laat prikken, hoor ik vanmiddag. Vannacht weer veel pijn gehad
kakzooi dit, echt...
Wat dapper en goed van je! Ik ben zo trots op jequote:Op maandag 20 augustus 2018 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn dat je hulp krijgtJe laatste stukje quote ik maar even niet, want dat is overbodig!
[..]
Yes I can!
En ja, dat was echt zooooo'n verademing!
Mijn schoonmoeder kan nogal "eerlijk" zijn, maar ik zag die in haar badpak en dacht, ooohhh, ze is veel dikker dan ikdus dan kan ze ook niks zeggen
![]()
En mijn ene schoonzus is hoogzwanger dus geen vergelijkingsmateriaal, weer een andere schoonzus wilde / durfde zelf niet eens in zwemkleding, en tsja, het viel gewoon dus echt heel erg mee![]()
De enige die nog roet in het eten had kunnen gooien is mijn nichtje van 11, maar die is waarschijnlijk vooraf geïnstrueerd door haar moeder(die staat er ook om bekend heel "eerlijk" te zijn
)
De chirurg die tevens chirurg bij de obesitaskliniek is ziet het niet zitten tenzij hij acuut op knallen staat (als t echt dicht zit en ik geel word bijvoorbeeld). En hij heeft dus veel ervaring met opereren bij dikke mensen... daarom twijfel ik ook over second opinion (want iemand met minder ervaring kan wel ja zeggen maar ik heb liever pijn elke drie maanden dan dat ik doodga op een operatietafel)...quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach kwakwat kut.
Kan dat kutding er niet gewoon uit?
Probeer in stappen te denken. 100kg is een groot getal (geen oordeel). Dat is daar hulp bij kan krijgen is alleen maar mooi.Als je erachter staat natuurlijk. Doe het rustig aan met de overweging.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Bikinifag met je gaymilieheeeeel ander beeld bij nu.
@Barrel hm, nou ontstoken wordt er soberso niks geopereerd. Misschien krijg ik nu ter ondersteuning wel antibiotica, afh van cito(?). De maagverkleining denk ik serieus over na. Ik vind het heel eng, maar t voordeel van een sleeve is dat je op den duur weer ‘gewoon’ kan eten en al je darmen en kleppen etc behoudt.
Wat ik nu doe gaat heel goed, maar eigenlijk moet ik 100 kilo afvallenen de kans dat ik daar in de buurt kom is met een operatieve steun in de rug gewoon groter.
-8.6 nu, overigens
Goed bezig en helemaal fantastisch dat je jezelf met een niet-eten-gerelateerd iets beloond! (maar dat weet jij ook welquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
Heb ik gedaan! Voor de -5 heb ik borduurpakketje gekocht om te proberen. Bij de volgende minimijlpaal koop ik nog iets creatiefs. Geniet daar echt van.
Heb je die 120 - - > 83 op eigen kracht gedaan of mbv operatie?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:25 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier ook maar weer eens melden...
Hoi, ik ben Sugarsnap, 34 jaar oud, moeder van 3 (9, 7 en 4 jaar oud) en met 83 kg bij 1.67m te zwaar. Ik kom van veel zwaarder (ong 120 kg) maar dat is er een paar jaar geleden al af gegaan. Nu wil ik toch graag naar een gezond bmi, dus ik ga voor de 15/16 kg eraf. Dan zit ik op 65/66 kg en dat is een goed gewicht volgens mij.
Lijstje van vandaag:
O: maisboterham met filet americain
T: paar plakken galiameloen
L: 300 gram Griekse yoghurt met smoothiefruit
T: ?
D: Groentemix (boontjes/mais/doperwt) aardappelkroketjes uit de oven, gehaktbal
T: klein stukje Tony's en beker Latte Machiato
Hier komt dan nog koffie met melk en suiker bij en ik moet nog een T voor 's middags verzinnen
Mijn B van vandaag is 5 km skeeleren
Ik zit met dit lijstje op 1389 kcal (dus zonder de middag T) en ik mik op 1600 kcal. Ik moet dus nog een lekkere middag T verzinnen van zo'n 200 kcal
Ach shit Kwak!quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
kakzooi dit, echt...
Op eigen kracht met het hier alom verguisde Sonja Bakker. Haar programma gaf me een richtlijn om te volgen en ik vulde aan.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je die 120 - - > 83 op eigen kracht gedaan of mbv operatie?
Idd klopt! Mijn jongste is vandaag voor het eerst naar school gegaan...quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom sugarsnap! Wij waren ook gelijktijdig zwanger volgens mij, 4 jaar terug!
Knapquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:37 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Op eigen kracht met het hier alom verguisde Sonja Bakker. Haar programma gaf me een richtlijn om te volgen en ik vulde aan.
Ja naar school he? Ik heb mijn kop nog diep in het zand daaromtrentquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:38 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Idd klopt! Mijn jongste is vandaag voor het eerst naar school gegaan...
hahaha, nou ja, zo spannend is het na 4 weken niet meer hoorquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend TP!
En SQ!! Spannend! 4 weken!
Ga je naar een andere plaats, of alleen 'maar' een ander huis?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, nou ja, zo spannend is het na 4 weken niet meer hoor
Ik vind vooral het idee dat het straks "echt" is heel beangstigend. Toen we ons huidige huis gingen kopen had ik dat helemaal niet, maar toen had ik ook niet zo veel te verliezen. Nu heb ik heel veel te verliezen. Maar ja, verandering hoort ook bij het leven.
Ook een andere plaats, wel grenzend aan mijn huidige plaats hoorquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga je naar een andere plaats, of alleen 'maar' een ander huis?
Zelfde plaats waar jullie eerst keken?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook een andere plaats, wel grenzend aan mijn huidige plaats hoor![]()
Het is "maar" 6 kilometer verderop, maar het voelt als meer
Nee helaas. Ik was na eindeloos veel bezichtigingen en onderhandelingen die op een gegeven moment over tienduizenden boven de vraagprijs gingen het zo beu.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Oh spannend TP! In onze stad? Mag ik weten waar? (Via dm?) ben heel benieuwd!
Wij zijn al een kleine 4 weken aan het onderhandelen over een huis nu, ben benieuwd wat het eindoordeel gaat zijn. Dan kan ik ook los in de craaaaze(en m'n eigen fijne prachthuis verkopen
)
Nee, wel dezelfde beginletterquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zelfde plaats waar jullie eerst keken?
Ja, voor 250k kom je niet om een tweekapper met garage in Eindhoven neequote:Op maandag 20 augustus 2018 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik was na eindeloos veel bezichtigingen en onderhandelingen die op een gegeven moment over tienduizenden boven de vraagprijs gingen het zo beu.
Wij hebben de pech dat wij net als een groot deel van Nederland naar huizen rond de 250.000 euro aan het kijken zijn.
Dus ik was een beetje aan het funda klikken en kwam een twee kapper met garage tegen in het dorp waar ik nu woon. Moest nog wel wat aan gebeuren maar we zagen er ook wel mogelijkheden in. Dus tja bod gedaan waarmee je normaal gesproken niet weg komt in deze tijd. Maar we kregen de vraag als eerste of wij op een bepaalde datum konden passeren en dat daar niet over te onderhandelen viel.. Nou ja prima wij zitten nergens vast aan behalve aan een hypotheek verstrekker. Mensen waren op zoek naar een flexibele koper dus als wij dat konden zijn dan werd het bod geaccepteerd.. Dat hadden we dus nooit verwacht hé![]()
Enerzijds baal ik dat Eindhoven niks is geworden. Anderzijds ben ik ook blij met een garage en een tuin waar gewoon eens echt een tuin van gemaakt kan worden want hij is lekker ruim.
Ik doe wel even een DM.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor 250k kom je niet om een tweekapper met garage in Eindhoven nee
Tof hoor! Waar staat jouw dorp?
Is van stad naar dorp dan toch?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook een andere plaats, wel grenzend aan mijn huidige plaats hoor![]()
Het is "maar" 6 kilometer verderop, maar het voelt als meer
Gelukkig duurde dat niet lang, en 10 km hardlopenquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker! Ongesteldheidsellende duurt gelukkig altijd maar een paar dagen, dit keer dus vrijdag en zaterdag. Vandaag weer lekker yoga kunnen doen en zelfs 10 km hardgelopen! Had geen horloge mee (expres) dus geen idee van het tempo, maar volgens mij heb ik best doorgelopen. Wel kramp in m'n kuit rond 8 km. Volgende keer doe ik meer warming-up.
Fijn dat jij het leuk had gisteren. Handig om niet zo'n snoepeter te zijn. Ik heb dat soms ook, bijvoorbeeld als we een ijsje gaan halen eet ik een raketje omdat ik de andere opties dan serieus niet hoef, best handig
Wij zijn ook express niet in ehv gaan wonen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Verhuizers, veel succes met de plannen!
Wij zijn ruim 3 jaar geleden ook buien Eindhoven gaan wonen, en dat bevalt ons uitstekend!
Pfff, ik ben nog niet gewend aan het nieuwe schooljaar. Ik zit nu pas aan mijn lunch en ik moet over een 20 minuten alweer weg om de kinderen op te halen van school. Zonder mijn jongste die me eraan helpt herinneren vergeet ik gewoon zelf te eten!
Was dat dan zo’n sadi? Dat ze t omzetten na een sleeve?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kwakbij mijn laatste operatie *de darmen) hebben ze gelijk ook mijn galblaas en blindedarm verwijderd. Maar dat was is België.
Bij mij is de sleevemaag ook veel prettiger. Succes met de keuze want het is niet makkelijk
De optie die de chirurg hoopt is:quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak![]()
Wat een nare vicieuze cirkel, zeg! Kan me voorstellen dat je nu hard de opties aan het overwegen bent. Zou zo'n sleeve ook kunnen i.c.m. je galblaas-problemos, of zou je dat nog moeten onderzoeken? In ieder geval, hopelijk heb je snel minder last en een goede oplossing / plan
![]()
Welkom ook, Sugarsnap!
En spannende tijden voor de aanstaande verhuizerdsDe aanloop is zo stressvol en druk, maar daarna is het zo awesome
[..]
Gelukkig duurde dat niet lang, en 10 km hardlopenGoed bezig, as usual
![]()
En ja ik lust wel ijsjes enzo maar ik had voor de verandering ook echt geen trek, dat komt niet zo vaak voor
Een Duodenal Switch dat is de voorloper van de sadi.quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Was dat dan zo’n sadi? Dat ze t omzetten na een sleeve?
Boh ja dat klinkt wel heftig allemaal! 3 operaties :x Je kunt er nog wel even over nadenken toch? Ook al zit je nu natuurlijk al met die galblaaspijn...quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De optie die de chirurg hoopt is:
Sleeve
Afvallen
Galblaas eruit
Evt SADI
Evt Nog meer afvallen
Drie operaties dus. Daar ben ik niet zo blij mee. Bovendien is de kans op galblaascomplicaties groter als ik snel afval, maar goed. Tegelijk doen ze niet.
Weet nog niet eens of ik die sleeve wil!
Nee, juist niet, maar dat zal bij iedereen idd anders werken.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:33 schreef Pinuts het volgende:
Little, ik heb juist liever veel tussendoortjes en een kleinere maaltijd dat een grote maaltijd en weinig tot geen tussendoortjes. Heb je dan niet de neiging om te snaaien?
Dat heb ik dan vandaag iig 'goed' gedaan, maarja, ik was dan ook vrij en laat opquote:Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb dat ook ook Littlemindy. Liever gewoon ouderwetsch 3 maaltijden per dag en een enkele T als ik echt nog wat trek heb. Richt ik mijn dag in op 6-7 keer iets kleiners eten dan stilt mijn trek helemaal niet meer.
Klopt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb dat ook ook Littlemindy. Liever gewoon ouderwetsch 3 maaltijden per dag en een enkele T als ik echt nog wat trek heb. Richt ik mijn dag in op 6-7 keer iets kleiners eten dan stilt mijn trek helemaal niet meer.
Ja is ook grotendeels psychologisch. Ook denk ik dat mijn spijsvertering te ver doordraaft als ik er maar eten in blijft gooien.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Klopt.
Was op de BBC ook een docu over.
Dan presenteerden ze bijv snacks als tussendoortje. En dan willen mensen alsnog een hoofdmaaltijd.
Maar presenteren ze die zelfde snacks als hoofdmaaltijd, dan was het ook Okay.
Lag maar net aan de psychologische setting.
Dus voor mensen die hun kcals willen verminderen, was het aanbieden van (kcal-rijke) tussendoortjes niet zo handig. Al werkt dat puur psychologisch.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net in de Linda dat Patty Brard ook een GBP heeft. Ze woog 98 kg bij 1.72m. ‘Het was dit of de dood.’
*voelt eigen polsslag...
*ook 1.72m is...
Leukquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:37 schreef Hupje het volgende:
CotS, hoe gaat het nu met je?
En Kwakz0r, wat lastig als je het eigenlijk tegelijk zou willen/moeten, maar dat niet kan.
En succes voor degenen met huizengedoe.
Sarabi, ik wil ook weer beginnen met de workouts van Jillian. Nog even kijken wanneer ik dat kan doen.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 20 augustus 2018 20:12 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Nee, juist niet, maar dat zal bij iedereen idd anders werken.![]()
Bij mij werkt het vaak zo dat als ik eenmaal ga eten, dat ik dan makkelijk door blijf eten. Dus ik ben juist meer gebaat bij een minder aantal, maar grotere maaltijden. Dan moet ik wel zorgen dat die maaltijd dan groot genoeg is om het uit te houden tot de volgende. Een grote voedzame maaltijd á 800/900 kcal sleept me makkelijk door 4 á 5 uur heen merk ik, ik ben niet overdreven hongerig als ik aan het avondeten begin of naar bed ga (ik moet nog uitproberen of dat ook werkt met pizza ofzo, dat weet ik niet). De ochtend vast ik dus, maar dat heb ik nooit zo'n probleem gevonden na een nacht slaap. Mijn snaaivalkuilen vielen meestal tussen 15-17 en 19-21 uur, dus die probeer ik hiermee te voorkomen.
mevrouw Brard doet ook graag een handstand op het strand in een rood badpak...quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net in de Linda dat Patty Brard ook een GBP heeft. Ze woog 98 kg bij 1.72m. ‘Het was dit of de dood.’
*voelt eigen polsslag...
*ook 1.72m is...
Belgische privekliniek, net als Reetsjel van Kaotic en Sonja Silva.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 00:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mevrouw Brard doet ook graag een handstand op het strand in een rood badpak...
Ik vraag me overigens wel af welke arts zich hiervoor heeft geleend.
Zoiets vermoedde ik al, no way dat zij aan de gebruikelijke criteria voldaan heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 01:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Belgische privekliniek, net als Reetsjel van Kaotic en Sonja Silva.
Hahahaha die maak ik altijd tijdens het eten van mijn ochtendbammejequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:39 schreef Brighteyes het volgende:
Goeiemorgen CotS!
Wat ben je er vroeg bij met je lijstje.
Ik weet het nog helemaal niet. Moet ik natuurlijk wel doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
of 63 km gedanst?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Lowlands gedaan. Morgen wegen.
Voor het eerst stappenteller mee ditdat. 63 km gelopen
Ja, die zitten er wel bij in denk ik zoquote:
De eerste dag escaleren en dat dan de rest van het weekend merken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die zitten er wel bij in denk ik zo![]()
Overigens niet helemaal volgevreten. Volgens mij heb ik zelfs vrij weinig gegeten gezien hoeveel ik gedaan heb.
Wel goed gedronkennatuurlijk.
Maar de enige echte-alcohol-escalatie was donderdag al.
Ik heb er ook wel last van gehad, de rest van het weekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste dag escaleren en dat dan de rest van het weekend merken.of ben ik gewoon oud aan het worden
Wel superleuk om de fitbit/stappentellerscore na een festival terug te zien.
Pehehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel last van gehad, de rest van het weekend.
hoewel ik me daar wel zo weinig mogelijk van heb aangetrokken en her en der wat extra energie tot me genomen heb.![]()
Vandaag is de man met de hamer langsgeweest wel.
Ja, precies. Hoort er ook wel beetje bij, die dip.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Naja, goed uitslapen, gezond voer erin en uitrusten dan maar.
En applausquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die zitten er wel bij in denk ik zo![]()
Ik heb de eerste twee dagen sowieso alleen maar op mn vingers gefloten wegens blauwe handpalm.quote:
En toch eigenlijk altijd die fout maken ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Classic festival error: jezelf de eerste dag kapot zuipen en de rest van het weekend in walking dead modus over het terrein strompelen
Altijd met de voet trappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee dagen sowieso alleen maar op mn vingers gefloten wegens blauwe handpalm.
10 tenten opzetten zonder haringhamer doet dat met je.
Dan klappen ze dubbelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Altijd met de voet trappen#protip
Zeg, er zat al een hoeveelheid vodka in op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sjesus LL-noobGoede hoek, niet te hard duwen met de voet, gaat in die grond áltijd goed
Beginnersfoutquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg, er zat al een hoeveelheid vodka in op een gegeven moment.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Lowlands gedaan. Morgen wegen.
Voor het eerst stappenteller mee ditdat. 63 km gelopen
Eerst plek vinden (wat een gekloot was dat in Duitsland), dan hard vloeken op de harde grond en dankbaar zijn dat ze niet supermoeilijk deden over de hamer, tent opzetten, nog een paar keer lopen voor de rest van de zooi en dáárna een biertje halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beginnersfout1 á 2 BVO'tjes, dan tenten opzetten, dán los.
Onze LL-regel was altijd: als je het niet in 1x mee krijgt of tegelijkertijd een BVO vast te kunnen houden dan heb je te veel meequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst plek vinden (wat een gekloot was dat in Duitsland), dan hard vloeken op de harde grond en dankbaar zijn dat ze niet supermoeilijk deden over de hamer, tent opzetten, nog een paar keer lopen voor de rest van de zooi en dáárna een biertje halen.
Wel goed voor de stappen. Dat wel.
Mja, dit was eigenlijk de eerste keer dat we de auto niet bij de tent hadden staan. Sterker nog, als ik vooraf de site niet uitgeplozen had, had het niet eens in ons opgekomen dat dat geen optie was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onze LL-regel was altijd: als je het niet in 1x mee krijgt of tegelijkertijd een BVO vast te kunnen houden dan heb je te veel mee![]()
En gelukkig is die zeebodem daar super zacht, ging altijd prima met de voet
Ja dat was voor onze notoire Wacken-ganger ook ff wennen toen ie mee naar LL gingquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dit was eigenlijk de eerste keer dat we de auto niet bij de tent hadden staan. Sterker nog, als ik vooraf de site niet uitgeplozen had, had het niet eens in ons opgekomen dat dat geen optie was.
Oh well, het was goede beweging na 500km auto.
Dit is wel waar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onze LL-regel was altijd: als je het niet in 1x mee krijgt of tegelijkertijd een BVO vast te kunnen houden dan heb je te veel mee![]()
En gelukkig is die zeebodem daar super zacht, ging altijd prima met de voet
Ooooh dat valt dan reuze mee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja zulke salades lopen altijd lekker op ja! Kikkererwten, avocado en tonijn uit olie zijn ook niet calorie-arm. Vaak laat je je foppen door het woord "salade". Dat klinkt dan heel erg zerocalories maar ik ken massa's salades die (veel) meer calorieën bevatten dan een goede hamburger
Ik voelde me nogal schuldig over het pak TUC dat ik gisteren at. Heb toch de kcal maar ingevoerd, kwam ik in totaal nog ruim onder de 2100 kcal en dus op onderhoud uitniks aan de hand dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |