abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:25:16 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181320019
Kwak :* bij mijn laatste operatie *de darmen) hebben ze gelijk ook mijn galblaas en blindedarm verwijderd. Maar dat was is België.

Bij mij is de sleevemaag ook veel prettiger. Succes met de keuze want het is niet makkelijk :*
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:26:05 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_181320042
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik was na eindeloos veel bezichtigingen en onderhandelingen die op een gegeven moment over tienduizenden boven de vraagprijs gingen het zo beu.
Wij hebben de pech dat wij net als een groot deel van Nederland naar huizen rond de 250.000 euro aan het kijken zijn.

Dus ik was een beetje aan het funda klikken en kwam een twee kapper met garage tegen in het dorp waar ik nu woon. Moest nog wel wat aan gebeuren maar we zagen er ook wel mogelijkheden in. Dus tja bod gedaan waarmee je normaal gesproken niet weg komt in deze tijd. Maar we kregen de vraag als eerste of wij op een bepaalde datum konden passeren en dat daar niet over te onderhandelen viel.. Nou ja prima wij zitten nergens vast aan behalve aan een hypotheek verstrekker. Mensen waren op zoek naar een flexibele koper dus als wij dat konden zijn dan werd het bod geaccepteerd.. Dat hadden we dus nooit verwacht hé _O-

Enerzijds baal ik dat Eindhoven niks is geworden. Anderzijds ben ik ook blij met een garage en een tuin waar gewoon eens echt een tuin van gemaakt kan worden want hij is lekker ruim.
Ja, voor 250k kom je niet om een tweekapper met garage in Eindhoven nee :D
Tof hoor! Waar staat jouw dorp?
disclaimer
pi_181320077
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, voor 250k kom je niet om een tweekapper met garage in Eindhoven nee :D
Tof hoor! Waar staat jouw dorp?
Ik doe wel even een DM.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181320148
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook een andere plaats, wel grenzend aan mijn huidige plaats hoor :Y
Het is "maar" 6 kilometer verderop, maar het voelt als meer :')
Is van stad naar dorp dan toch?
En 6km kan heel ver voelen!!
Ik vond toen ik hier heen ging 180km geen punt, maar zou nu heel veel moeite met 6km hebben geloof ik _O-
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:36:14 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181320299
Kwak -O- :* Wat een nare vicieuze cirkel, zeg! Kan me voorstellen dat je nu hard de opties aan het overwegen bent. Zou zo'n sleeve ook kunnen i.c.m. je galblaas-problemos, of zou je dat nog moeten onderzoeken? In ieder geval, hopelijk heb je snel minder last en een goede oplossing / plan :*

Welkom ook, Sugarsnap!

En spannende tijden voor de aanstaande verhuizerds :Y De aanloop is zo stressvol en druk, maar daarna is het zo awesome O+

quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zeker! Ongesteldheidsellende duurt gelukkig altijd maar een paar dagen, dit keer dus vrijdag en zaterdag. Vandaag weer lekker yoga kunnen doen en zelfs 10 km hardgelopen! Had geen horloge mee (expres) dus geen idee van het tempo, maar volgens mij heb ik best doorgelopen. Wel kramp in m'n kuit rond 8 km. Volgende keer doe ik meer warming-up.

Fijn dat jij het leuk had gisteren. Handig om niet zo'n snoepeter te zijn. Ik heb dat soms ook, bijvoorbeeld als we een ijsje gaan halen eet ik een raketje omdat ik de andere opties dan serieus niet hoef, best handig :D
Gelukkig duurde dat niet lang, en 10 km hardlopen _O_ Goed bezig, as usual :D

En ja ik lust wel ijsjes enzo maar ik had voor de verandering ook echt geen trek, dat komt niet zo vaak voor _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:59:13 #231
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_181320911
Verhuizers, veel succes met de plannen!
Wij zijn ruim 3 jaar geleden ook buiten Eindhoven gaan wonen, en dat bevalt ons uitstekend!

Pfff, ik ben nog niet gewend aan het nieuwe schooljaar. Ik zit nu pas aan mijn lunch en ik moet over een 20 minuten alweer weg om de kinderen op te halen van school. Zonder mijn jongste die me eraan helpt herinneren vergeet ik gewoon zelf te eten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugarsnap op 20-08-2018 14:08:37 ]
pi_181321069
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Verhuizers, veel succes met de plannen!
Wij zijn ruim 3 jaar geleden ook buien Eindhoven gaan wonen, en dat bevalt ons uitstekend!

Pfff, ik ben nog niet gewend aan het nieuwe schooljaar. Ik zit nu pas aan mijn lunch en ik moet over een 20 minuten alweer weg om de kinderen op te halen van school. Zonder mijn jongste die me eraan helpt herinneren vergeet ik gewoon zelf te eten!
Wij zijn ook express niet in ehv gaan wonen.
pi_181321530
Ik hou van Eindhoven. Maar die huizenprijzen joh. 3 ton voor een tussenwoning waar nog vanalles aan moet gebeuren.. Neuh
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181323089
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kwak :* bij mijn laatste operatie *de darmen) hebben ze gelijk ook mijn galblaas en blindedarm verwijderd. Maar dat was is België.

Bij mij is de sleevemaag ook veel prettiger. Succes met de keuze want het is niet makkelijk :*
Was dat dan zo’n sadi? Dat ze t omzetten na een sleeve?
Kwak
pi_181323140
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak -O- :* Wat een nare vicieuze cirkel, zeg! Kan me voorstellen dat je nu hard de opties aan het overwegen bent. Zou zo'n sleeve ook kunnen i.c.m. je galblaas-problemos, of zou je dat nog moeten onderzoeken? In ieder geval, hopelijk heb je snel minder last en een goede oplossing / plan :*

Welkom ook, Sugarsnap!

En spannende tijden voor de aanstaande verhuizerds :Y De aanloop is zo stressvol en druk, maar daarna is het zo awesome O+

[..]

Gelukkig duurde dat niet lang, en 10 km hardlopen _O_ Goed bezig, as usual :D

En ja ik lust wel ijsjes enzo maar ik had voor de verandering ook echt geen trek, dat komt niet zo vaak voor _O-
De optie die de chirurg hoopt is:

Sleeve
Afvallen
Galblaas eruit
Evt SADI
Evt Nog meer afvallen

Drie operaties dus. Daar ben ik niet zo blij mee. Bovendien is de kans op galblaascomplicaties groter als ik snel afval, maar goed. Tegelijk doen ze niet.

Weet nog niet eens of ik die sleeve wil!
Kwak
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:48:10 #236
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181323782
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Was dat dan zo’n sadi? Dat ze t omzetten na een sleeve?
Een Duodenal Switch dat is de voorloper van de sadi.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:57:30 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181324087
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De optie die de chirurg hoopt is:

Sleeve
Afvallen
Galblaas eruit
Evt SADI
Evt Nog meer afvallen

Drie operaties dus. Daar ben ik niet zo blij mee. Bovendien is de kans op galblaascomplicaties groter als ik snel afval, maar goed. Tegelijk doen ze niet.

Weet nog niet eens of ik die sleeve wil!
Boh ja dat klinkt wel heftig allemaal! 3 operaties :x Je kunt er nog wel even over nadenken toch? Ook al zit je nu natuurlijk al met die galblaaspijn...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181324229
Vandaag +500gram :') ok

Lijstje:
O: kiwi
B: 1.5u wandelen
L: Vegetarische pesto stoommaaltijd
T: Hele mango :9
D: Bakje sushi en wat dim sum
pi_181324641
Een jurkje gekocht, die ruim zit, in maat 42!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:01:39 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181325858
Lekker cots!
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:02:07 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181325876
Blegh.. Net terug van de fysio. Enkel is weer dik en alles. Dus heeft het leuk weer ingetaped. Volgende week terugkomen, nog meer rust en weer hoogleggen...
pi_181325898
Ik zit in zo'n fase dat ik voornamelijk trek heb in gezond eten ipv in troep, heerlijk is dat O+

Momenteel wat aan het experimenteren met enkel lunch en diner eten, meestal 2x 800-900 kcal zodat ik grofweg op 1750 kcal uitkom. Geen beperkingen verder, algemene richtlijn altijd groenten + voldoende vetten, n eiwitbron en gematigd koolhydraten (maar niet verboden).

Bevalt tot nog toe uitstekend. Geen middagdip (wat ik eigenlijk wel verwachtte na een forse lunch) en bakken energie. Vanochtend hardgelopen en nu eigenlijk nog zin in een fietstocht ofzo na het eten 8)7
pi_181329426
Kwak, wat een keuze, lijkt me moeilijk. Succes met het tot een besluit komen!

Nieuwe huizen O+ Spannende tijden maar oh zo lekker om dan 's avonds voor het eerst in je nieuwe thuis op de bank te zitten.

Cue, he shit joh, beterschap.

Littlemindy, oh, lekker is dat ja! Voor mij werkte IF 16/8 (of eigenlijk meer 18/6) ook goed. Maar ik merk met huidige werk dat die extra energie 's ochtends heel welkom is.

Lijstje vandaag aangevuld met automaat latte (net zo erg als het klinkt, maar om het positief te benaderen, qua kcal is het niks vergeleken met een fatsoenlijke bak :P ), hutspot met worst, bakje proteine kwark en wat nectarine uit blik (zoete trek). Voelde me vanochtend dik, en mijn hoofd is dan zo behulpzaam om me om de haverklap te herinneren aan de B&J in de bonus :{ Maarrr met flink pijn en moeite gaan sporten, en daarna was het omgedraaid. Laat die B&J maar, ik ben slank! :')
pi_181329974
Little, ik heb juist liever veel tussendoortjes en een kleinere maaltijd dat een grote maaltijd en weinig tot geen tussendoortjes. Heb je dan niet de neiging om te snaaien?
pi_181330073
Lijssie:
O: 3 volkoren crackers met ossenworst
L: pitatosti
T: 3 volkoren crackers met 30+geitenkaas
T: eiwitreepje
D: risotto met venkel, courgette en kip
pi_181330111
CotS, hoe gaat het nu met je?
En Kwakz0r, wat lastig als je het eigenlijk tegelijk zou willen/moeten, maar dat niet kan.
En succes voor degenen met huizengedoe.
Sarabi, ik wil ook weer beginnen met de workouts van Jillian. Nog even kijken wanneer ik dat kan doen.

Vandaag de eerste schooldag weer gehad. Even wennen. En ik heb mezelf voorgenomen vanaf nu doordeweeks geen uitzonderingen meer te maken, dat deed ik in de vakantie te vaak.
Lijstje vandaag:
O: brood met pindakaas
T: druiven
L: brood met kaas, vega smeerworst, ham, worst en komkommer
T: worteltjes
D: lasagne
T:
pi_181330991
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:33 schreef Pinuts het volgende:
Little, ik heb juist liever veel tussendoortjes en een kleinere maaltijd dat een grote maaltijd en weinig tot geen tussendoortjes. Heb je dan niet de neiging om te snaaien?
Nee, juist niet, maar dat zal bij iedereen idd anders werken. :)
Bij mij werkt het vaak zo dat als ik eenmaal ga eten, dat ik dan makkelijk door blijf eten. Dus ik ben juist meer gebaat bij een minder aantal, maar grotere maaltijden. Dan moet ik wel zorgen dat die maaltijd dan groot genoeg is om het uit te houden tot de volgende. Een grote voedzame maaltijd á 800/900 kcal sleept me makkelijk door 4 á 5 uur heen merk ik, ik ben niet overdreven hongerig als ik aan het avondeten begin of naar bed ga (ik moet nog uitproberen of dat ook werkt met pizza ofzo, dat weet ik niet). De ochtend vast ik dus, maar dat heb ik nooit zo'n probleem gevonden na een nacht slaap. Mijn snaaivalkuilen vielen meestal tussen 15-17 en 19-21 uur, dus die probeer ik hiermee te voorkomen.
pi_181331059
Ik heb dat ook ook Littlemindy. Liever gewoon ouderwetsch 3 maaltijden per dag en een enkele T als ik echt nog wat trek heb. Richt ik mijn dag in op 6-7 keer iets kleiners eten dan stilt mijn trek helemaal niet meer.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:45:57 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181332055
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb dat ook ook Littlemindy. Liever gewoon ouderwetsch 3 maaltijden per dag en een enkele T als ik echt nog wat trek heb. Richt ik mijn dag in op 6-7 keer iets kleiners eten dan stilt mijn trek helemaal niet meer.
Dat heb ik dan vandaag iig 'goed' gedaan, maarja, ik was dan ook vrij en laat op :+

O: stuk Turks brood met fricandeau
L: broodbol met haring en uitjes
D: zelfgemaakte tomatensoep (dikke :P )

Normaal (op werkdagen iig) heb ik wel wat meer tussendoortjes nodig :P

En wajow, Emmy, 1,5 uur lopen op een kiwi :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181332352
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb dat ook ook Littlemindy. Liever gewoon ouderwetsch 3 maaltijden per dag en een enkele T als ik echt nog wat trek heb. Richt ik mijn dag in op 6-7 keer iets kleiners eten dan stilt mijn trek helemaal niet meer.
Klopt.
Was op de BBC ook een docu over.
Dan presenteerden ze bijv snacks als tussendoortje. En dan willen mensen alsnog een hoofdmaaltijd.
Maar presenteren ze die zelfde snacks als hoofdmaaltijd, dan was het ook Okay.
Lag maar net aan de psychologische setting.

Dus voor mensen die hun kcals willen verminderen, was het aanbieden van (kcal-rijke) tussendoortjes niet zo handig. Al werkt dat puur psychologisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')