SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is heel herkenbaar voor mij. Na één dag te veel, of te ongezond eten, kan ik mij al heel dik voelen. Na een paar dagen te veel eten voel ik me vaak weer "terug bij af" 107 kilo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:22 schreef Holyme het volgende:
Even snel tussen werk door, SQ, zowel pak als jurk, wauw!! Staat je goed. Zou ze zo allebei aantrekken ook![]()
En goedemorgen, hier weer een dagje met een standaard lijstje. Gister de mist in gegaan, hormonen die om chocola schreeuwen + moe + supermarkt. You do the math![]()
Mijn streef is zo'n 69-71 kg, lager zou leuk zijn maar kost heel veel moeite. Dit lijkt bij me te passen. Nadeel is wel dat rond streef zweven bij mij als effect heeft dat iets erboven (en dan heb ik 't over 1-2 kg) al meteen als dik voelt, en op streef als slank. Dat verschil tussen hoe ik me voel (dik - slank) is toentertijd met afvallen mee verkleind ofzo. Dus na gister mag je raden hoe ik me vandaag voel
Ja, precies dat! Ben je lang geleden afgevallen? Voor mij is dat inmiddels al heel wat jaren terug dat er echt veel vanaf moest. Dit is een hardnekkig effectquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:31 schreef Felientje11 het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar voor mij. Na één dag te veel, of te ongezond eten, kan ik mij al heel dik voelen. Na een paar dagen te veel eten voel ik me vaak weer "terug bij af" 107 kilo.
Als ik dan een paar dagen binnen budget eet en voldoende vitamines etc. Binnenkrijg, voel ik mij al gauw weer 'normaal'. Slank voel ik me alleen op héle goede dagen.
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leukerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:38 schreef DrSauvignon het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb even teruggelezen en het is idd een mooie jurk!
Hoe gaat het met alle zieken?
Ik mis mijn onderkin/speknek op foto's. Van het weekend wilde vriend een selfie maken van ons samen en in elke foto herkende ik mezelf amper. Normaliter ben ik meer vulling in mijn nek gewend en de scherpere aftekening van mijn kaken vind ik toch wel een beetje lastig om terug te zien. Alsof je afscheid neemt van een van je beste vrienden. En mijn voorhoofd heeft duidelijk meer rimpels zonder een laagje extra vet#giantbobblehead
O: huttenkwark met een nectarine, hennepzaad en bessenmix
L: Drie boterhammen, twee met 1 plak kaas en 1 met paturain en een plakje worst
T: druiven en nog een nectarine
D: iets met rijst en tofu. Wellicht aubergines met miso
T: een beker yoghurt
+1 totaal niet fotogeniek hier. Wordt door mijn man bevestigd, het is geen misplaatste ijdelheid of zo..quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leuker![]()
Ik vind mezelf in de spiegel doorgaans beter dan op de foto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1 totaal niet fotogeniek hier. Wordt door mijn man bevestigd, het is geen misplaatste ijdelheid of zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kont hebben is niet ergquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb nog wel een serieuze kont hoor! foto's van achter vallen altijd wat tegenmaar dat zie ik zelf verder toch niet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukt!dunnythedun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Gelukt!Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Soberzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin nu ook daadwerkelijk op een punt te komen dat dat zelf ook ga vinden![]()
Thanx all.. soms is het best lekker om naar complimenten te vissen![]()
Whut?? Leg eens uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo.
Stiekem vind ik het ook een beetje jammer dat ik dankzij zieke vent m'n nieuwe rokje nog niet uitgebreid in de spiegel heb kunnen bewonderen.
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.quote:
Tis je ventquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.Om dan uitgebreid voor die spiegel te paraderen voelt wat ongemakkelijk.
Owwwww je eigen zieke ventquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft de complete dag liggen slapen/woelen met koorts en de enige grote spiegel is in de slaapkamer.Om dan uitgebreid voor die spiegel te paraderen voelt wat ongemakkelijk.
Wel als ze ziek zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis je ventDan zou dat toch niet raar moeten zijn?
(denk ik![]()
)
Dan eet je dus veel te weinig Emmy... daarmee stagneert afvallen vaak ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef emmyemmy2 het volgende:
-100 gramBlijf nu al een week hangen ondanks 1400 kcal eten en daar elke dag 700 van verbranden, of meer
Je ziet er hartstikke goed uit! (Nog even spuit elf)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Begin nu ook daadwerkelijk op een punt te komen dat dat zelf ook ga vinden![]()
Thanx all.. soms is het best lekker om naar complimenten te vissen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
Kan hem ook niet vinden in vorige topic.Ben wel benieuwd!
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn allerlaatste doeljurk uit de kast getrokken (was m bijna vergeten). Damn!
Spann0nd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Vanavond wel uit eten om te vieren dat we een huisje hebben gevonden op Bonaire!
Gisteren huurcontract getekend
En ons eigen huis staat op funda. Eerste bezichtiging staat al gepland. Let the games begin.
Eens met Kwak. 1400 kcal is voor jouw lengte (even teruggespiekt in het vorige topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef emmyemmy2 het volgende:
-100 gramBlijf nu al een week hangen ondanks 1400 kcal eten en daar elke dag 700 van verbranden, of meer
Wat superspannend!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Vanavond wel uit eten om te vieren dat we een huisje hebben gevonden op Bonaire!
En ons eigen huis staat op funda. Eerste bezichtiging staat al gepland. Let the games begin.
Het is ook gewoon irritant, want (in ieder geval mijn brein) is aardig goed ingesteld op "actie x heeft als direct resultaat y". En dat is gewoon niet hoe het werkt met langetermijnprojecten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik blijf ook volhouden,en ik weet dat ik een beetje zeur maar mehGa eens kijken of iets meer eten helpt.
Het is eng, maar het kan zeker werken. Want op een gegeven moment ga je steeds minder en minder eten en dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik blijf ook volhouden,en ik weet dat ik een beetje zeur maar mehGa eens kijken of iets meer eten helpt.
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant, want (in ieder geval mijn brein) is aardig goed ingesteld op "actie x heeft als direct resultaat y". En dat is gewoon niet hoe het werkt met langetermijnprojecten.
ja, blijkbaar hoort het voor mijn gevoel bij mij. Bolle wangen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:13 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstellen bij het missen van wat spek, maar wel bij jezelf niet herkennen op foto's. In het echt ben ik veel leuker![]()
Pak het dan wel een beetje gestructureerd aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Dat programma.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit naar skin tight te kijken en we hebben er weer 1! 220 kilo gewogen vanwege diabetes, absoluut niet vanwege overeten. Na de maagverkleining 155 kilo afgevallen.
Ehm...
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sportenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat programma.
Gister wel eentje die ik kon waarderen, woog belachelijk veel, maar was zich wel bewust dat 'ie teveel at. Hij was ook enorm veel afgevallen puur door calorieën te tellen en zijn eten te wegen.
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sporten
net 11 minuten te laatquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgeneen gelukkige CotS meld zich
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit naar skin tight te kijken en we hebben er weer 1! 220 kilo gewogen vanwege diabetes, absoluut niet vanwege overeten. Na de maagverkleining 155 kilo afgevallen.
Ehm...
zo had ik gistermiddag een aflevering opstaan als zwevend behang, vrouw die met minder eten en meer sporten ruim 100 kilo was afgevallen. En die na haar bwc eerst terug wilde naar de sportschool om te kijken hoe ver ze zelf nog met haar benen aan de gang kon, voor dat er nog een operatie gepland werd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat programma.
Gister wel eentje die ik kon waarderen, woog belachelijk veel, maar was zich wel bewust dat 'ie teveel at. Hij was ook enorm veel afgevallen puur door calorieën te tellen en zijn eten te wegen.
Ik hou d'r van als ze ook daadwerkelijk mensen uitzenden die het op een gezondere manier aanpakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zo had ik gistermiddag een aflevering opstaan als zwevend behang, vrouw die met minder eten en meer sporten ruim 100 kilo was afgevallen. En die na haar bwc eerst terug wilde naar de sportschool om te kijken hoe ver ze zelf nog met haar benen aan de gang kon, voor dat er nog een operatie gepland werd.
In alle eerlijkheid: diabetes gaat indien type twee vaak over van de GBP, en dat scheelt extra (van insuline spuiten word je vaak dikker). Niet dat ze alleen maar zo dik was van de diabetes nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's deze aflevering. Zijn altijd 2 kandidaten. Het meisje had diabaids en die man was idd 240 kilo afgevallen met minder schransen en sporten
Goede vraag, gewoon heel erg blij zonder goede redenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
net 11 minuten te laat
vanwaar de gelukkig?
+1! Als salade, als sla in wrapsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet t ook rauw eten, veel lekkerder
Gelukt!Mooi jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Staat je huis al in het Funda topic?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Missladybug het volgende:
Jurk gemist van SQ.
82.5 vandaag.
Gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waaaarom doe je dat dan ook. Iedereen heeft meebewegende delen, zeker vrouwen. Is gezond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Jajaja hou nou maar weer op hoor![]()
![]()
Stond na het sporten in mijn ondergoed voor dezelfde spiegel en dan ziet het er toch een stuk minder tof uit hoor
Heb nog steeds overgewicht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:08 schreef Pinuts het volgende:
De laatste tijd weinig gepost en veel meegelezen.
SQ, die jurk staat je echt mega goed! En ik vind hem ook echt leuk !
Sunny je hebt echt een mooi figuur! Ik weeg ongeveer hetzelfde maar heb nog echt een (dikke) buik. Jij bent al heel mooi slank ! Zou niet meer te veel afvallen...
Lekker is dat he, goeie kledingquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb nog steeds overgewicht hoorEn zeker dat er nog meer dan genoeg af kan wat er overtollig zit, rolletjes genoeg en een vetpercentage van 30+. Zo zie je maar wat kleding kan doen qua hoe het oogt
![]()
Nog 5 kilo er af en ik ben behoorlijk tevreden
Dat is heftig... let op je lijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:10 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik moest kotsen na het sporten![]()
Ga even wat rustdaagjes inplannen.
Haha nee nog niet! Zal het eens opzoeken zo. Ik kende alleen het opmerkelijke fundahuizentopic.quote:
Die reacties altijd jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:43 schreef Barreltje het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)l#coral_talk_wrapper
voor als we het nog niet wisten..
de nuJIJ reacties zijn dan wel weer mooi
Ik heb ze niet gelezen, maar is het de typische reactie alsof wetenschappers iets tegen hun hebben ( je mag ook niks meer, ze pakken nu ook mijn vlees af) en alsof wetenschap een mening is en geen gedegen onderzoek? Die zijn altijd wel erg triest jaquote:
Niet gek als je gister moest kotsen. Ik weet de hoeveelheden niet van je lijstje, maar het klinkt als bar weinig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:48 schreef emmyemmy2 het volgende:
-500 gram![]()
Vandaag rustig dagje. Ontbijten met koffie en wat fruit, lunch een broodje en voor avondeten een tacosalade
Uurtje wandelen en verder niksen
Ik hoefde niet heftig te kotsen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 10:44 schreef Holyme het volgende:
[..]
Niet gek als je gister moest kotsen. Ik weet de hoeveelheden niet van je lijstje, maar het klinkt als bar weinig.
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:13 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet heftig te kotsen hoorWas voornamelijk water
En valt mee hoor. Ik zit uiteindelijk rond de 1700 kcal.
Iets anders. We gaan grieks bestellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beterWat zit er in je D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |