Oh?quote:
Dure woorden in zijn topics. Mindset.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Ik heb nu mijn eigen BMW.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Is dat het motor broertje van de Swift Sport?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beter rij je een GSX-F. Suzuki boven alles.
Je pa zei: "Hij is nu van jou"quote:
Als accountant mag ik dat zelf bepalen. Gelukkig hoef ik geen auto van de zaak te rijden.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, terechte klacht wel. Doet me denken aan de collega die on zijn privé bmw bij een klant langsging. Klant klagen dat de field engineers teveel verdienen en dat hij zeker daarom zoveel servicekosten moet betalen. Oplossing van de chef: volgende keer je bmw om de hoek parkeren en te voet naar de klant.
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Mensen denken dat ik rijk ben omdat ik een BMW rij.
Hardop gelachen.quote:
OMG! Dat je denkt dat het ook maar ene fuck uitmaakt wat je pa rijdt! Te sneu....quote:Op zondag 3 juni 2018 20:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel een dikke bak maar ik heb een gewone 1 serie.
Voor mij ideaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? M135i/M140i is zo'n beetje het lekkerste wat je bij BMW kunt kopen nu.
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?quote:
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?
Waar dan wel in?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
X1 is dan wel weer aardig.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
Ik zit een X1 te overwegen als volgende auto, die vind ik nog wel geinig.
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een sub 200pk schraapmobiel rondtuftquote:Op zondag 3 juni 2018 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.
ik sluit niks uit eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een schraapmobiel rondtuft
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.quote:
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Liever een Fiesta ST dan een 116i.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Golf R zeker, ook wel lekker mangquote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Liever een Fiesta ST dan een 116i.
Uiteindelijk draait gewoon om de performance en het vermogen dat je op asfalt kwijt kunt.
Of het nou een Ford is of BMW.
Ah...quote:
Op uw leeftijd wel. No offencequote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wait wutt... Comfort en 1serie?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.
Ik zeg nergens 'oud' tochquote:
Gaat hij nooit kopen man. Die gast rijd in een Fiesta of zo. Hij gaat die stap van Fiesta naar X1 never nooit maken.quote:
Je eerste zin klopt. De rest is totale lulkoek. Mijn huidige auto is in dezelfde prijsklasse als de X1.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Gaat hij nooit kopen man. Die gast rijd in een Fiesta of zo. Hij gaat die stap van Fiesta naar X1 never nooit maken.
Was jij die gast die een Fiesta had? Er was iemand die hier op dit forum zat op te scheppen over zijn Fiesta.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Liever een Fiesta ST dan een 116i.
Uiteindelijk draait gewoon om de performance en het vermogen dat je op asfalt kwijt kunt.
Of het nou een Ford is of BMW.
Zeg dan wat het is? Of moet je nog even verzinnen welke auto je bezit? Goed.. ik geef je nog even tijd om iets te bedenken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je eerste zin klopt. De rest is totale lulkoek. Mijn huidige auto is in dezelfde prijsklasse als de X1.
Maar jij rijdt naar Duitsland om een paar grijpstuivers te besparen op wat boodschappen of brandstof. Alsof dat opschepwaardig is.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Was jij die gast die een Fiesta had? Er was iemand die hier op dit forum zat op te scheppen over zijn Fiesta.
Ik voel me niet zo geroepen om op te scheppen over mijn inkomen, huis, auto etc. Dat staat namelijk nogal kansloos.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zeg dan wat het is? Of moet je nog even verzinnen welke auto je bezit? Goed.. ik geef je nog even tijd om iets te bedenken.
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar jij rijdt naar Duitsland om een paar grijpstuivers te besparen op wat boodschappen of brandstof. Alsof dat opschepwaardig is.
Als je een Fiesta’tje of zo hebt dan moet je vooral niet opscheppen nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo geroepen om op te scheppen over mijn inkomen, huis, auto etc. Dat staat namelijk nogal kansloos.
Vooral als het, zoals in jouw geval, totaal misplaatst is
Wat treurigquote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.
En wie denk je precies te stangen door in Duitsland te tanken?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.
Kan ook samen...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.
Ja klopt, maar dan maak je je ook niet druk over dat brandstof ergens anders een paar cent goedkoper of duurder is.quote:
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En wie denk je precies te stangen door in Duitsland te tanken?
Dus je moet op de kleintjes lettenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kostquote:Op zondag 3 juni 2018 21:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kan juist meer uitgeven. Misschien is dat bij jou zo.
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Dat snapt ie niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Auwquote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kost
Jij tankt 20 keer per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij raakt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Over welke belastingen heb je het precies?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Niet dagelijks naar Luxemburg rijden om te tankenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij tankt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.quote:
Dus jij tankt 20x per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.
De gemiddelde Fiesta rijder zal inderdaad niet onder indruk zijn van een 2.0. Gelukkig rijden we allemaal in grote auto’s in Nederland.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.
Ik tank ongeveer 1,5x per week, gemiddeld genomen, maar ik heb een tankpas dus het boeit me geen fluit wat brandstof kost.quote:
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.
Ik wens je veel succes met zoeken naar die post, maar zoals wel vaker kraam je weer onzin uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Je leeft toch maar 1 x? Waarom doen Nederlanders dan zo gierig over paar centen meer uitgeven. Ik spaar liever ietsjes minder en geniet van mijn jeugd dan heel gierig doen, geld sparen en dan? Ben je oud en heb je geld. Wat heb je er dan aan?
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
Jawel, die noemt men voorbinddildo's.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
Ja hoor. Maar ze komen, net als vele andere kunstmatige ledermaten en gewrichten, met beperkte functionaliteit ten opzichte van het origineel.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
M3 CSL waarschijnlijk, ultieme petjesbak.
Er gaat 53liter in een 1-serie. Laten we ervan uitgaan dat je 45 liter tankt.quote:
3 serie bestaat al tering lang, achterwiel aandrijving was idd wel koningquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
*Mybad, dacht een post van ts te zien. Sorry!quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook niet in een 1-serie.
Goed verhaal lekker kortquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.quote:
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)quote:Op maandag 4 juni 2018 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.
Zonder adaptive CC of zonder CC whatsoever?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Kom je wel eens op de snelweg?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.
Brandstof betaal ik gewoon zelf hoor. Onderhoudskosten meestal ook. Ik ben nog student dus dat is normaal.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
Van zijn ouders gekregen
Ja daar mag je mee opscheppen dan.
Trots mag je pas zijn op je eerste, echte eigen auto. Die je zelf betaald hebt! Die je zelf moet tanken en waar je het onderhoud zelf voor moet betalen.
Al is het een Aygo of Fiesta!
In een zwaardere auto rijden is gewoon duurder in Nederland. Daarom rijden de meeste Nederlanders ook in oude, afgeragde, kleine auto’s. In Duitsland bijvoorbeeld zie je al mensen met weinig inkomen (die in de stad wonen of niet) in een redelijke bak rijden. Nederlanders rijden doorgaans in oude en kleine auto’s vergeleken met onze buurlanden.quote:Op maandag 4 juni 2018 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op de snelweg?
Kleine auto’s zie je hoofdzakelijk in de stad. Op de snelwegen zie je veel middenklassers en stations. Ook kleine auto’s, maar een stuk minder dan in de stad.
Precies. Beter dat je gewoon in een mooie bak mag rijden terwijl je jong bent. Later wanneer je oud bent of een familie hebt heb je niks aan een mooie bak.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
quote:
Die van mij heeft heel wat meer gekost maar dat ter zijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:01 schreef tja77 het volgende:
Het heeft er natuurlijk ook wel mee te maken dat je hier nogal hoog van de toren blaast met een auto die je al voor een habbekrats op de kop kunt tikken. Vanaf 3k rijd je al in een 1 serie.
https://www.autotrader.nl(...)ijsvolgorde-en-prijs
Ja, dan rij je een BMW, maar moet je daar nu trots op zijn?
Ik denk dat als je 3500 Euro aftikt voor die aftandse BMW dat de verkoper je bod ook accepteert.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Die van mij heeft heel wat meer gekost maar dat ter zijde.
Jij rijdt 9000 kilometer in de maand?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Brandstof betaal ik gewoon zelf hoor. Onderhoudskosten meestal ook. Ik ben nog student dus dat is normaal.
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nouquote:Op maandag 4 juni 2018 07:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.
Leuk maar ik heb geen 118.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 3500 Euro aftikt voor die aftandse BMW dat de verkoper je bod ook accepteert.
Zullen we afspreken dat je dergelijke reacties voorziet van: "van mijn vader gekregen".quote:
Lol een Jappenbrommer rijdenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beter rij je een GSX-F. Suzuki boven alles.
Anders lul je er even overheen dat de auto, van alle landen in Europa, in Nederland de grootste melkkoe is.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:33 schreef Asphyx het volgende:
Nederlanders kopen doorgaans liever een fatsoenlijk huis, in tegenstelling tot jouw soortgenoten die moeten leven in hun auto.
Natuurlijk gaat hij dat niet uitleggen, want dat kan hij niet, omdat het bullshit is. Als je 15 euro per tankbeurt bespaard moet je 20x in een maand tanken om 300 euro te besparen, wat effectief betekent dat je zo ongeveer elke werkdag in de maand aan de pomp staat, wat betekent dat je elke werkdag een hele tank leeg rijdt.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nou
Ga je ons nog uitleggen hoe jij 250-300 euro bespaart op brandstof door te tanken in Duitsland of ben je al tot de conclusie gekomen dat je weer eens uit je nek zit te zwammen?
Ik zei dat ik 250-300 euro bespaar.. in Duitsland. Niet alleen met tanken, pik.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nou
Ga je ons nog uitleggen hoe jij 250-300 euro bespaart op brandstof door te tanken in Duitsland of ben je al tot de conclusie gekomen dat je weer eens uit je nek zit te zwammen?
Ja maar ik kan er niet zoveel op rijden. Te druk met werk en school.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een Jappenbrommer rijden
Zeg ts hoe is het met je 400cc brommertje in de tuin? Heb je je motorrijbewijs al?
Dus daarom doe je zo zuur. Dit probeer ik al 5 pagina’s uit te leggen. Opgelucht dat je het eindelijk snapt.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Anders lul je er even overheen dat de auto, van alle landen in Europa, in Nederland de grootste melkkoe is.
We rijden kleine kutautootjes, omdat auto's in Nederland bij aanschaf 45,2% duurder zijn door de BPM, de wegenbelasting in Nederland op gewicht gaat en véél hoger is dan bij de buren en de benzine hier ook 20ct de liter duurder is.
In Duitsland gaat wegenbelasting op uitstoot en cilindervolume. Ze betalen op jaarbasis nog geen 200 euro wegenbelasting voor een volwaardige auto. In Nederland betaal je dat al voor een Aygo. Ik betaal voor mijn hatchback ruim 500.
Saai je zo'n 400 cctjequote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet zoveel op rijden. Te druk met werk en school.
116?quote:
Gewone CCquote:Op maandag 4 juni 2018 02:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zonder adaptive CC of zonder CC whatsoever?
Jij hebt toch ook zo'n ouwe hoerensloep?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:13 schreef Sigaartje het volgende:
Patsen met een mini-bmw zonder kofferbak.![]()
Man man man.
Heb inderdaad een BMW, maar ik zeg niet welke, want dan weet je wie ik ben.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo'n ouwe hoerensloep?
Jij komt met pareltjes als.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus daarom doe je zo zuur. Dit probeer ik al 5 pagina’s uit te leggen. Opgelucht dat je het eindelijk snapt.
Wat lul je nou dom, jong. Met je:"Waarom doen Nederlanders zo gierig". Je rijdt een auto die je van je vader hebt gekregen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Je leeft toch maar 1 x? Waarom doen Nederlanders dan zo gierig over paar centen meer uitgeven. Ik spaar liever ietsjes minder en geniet van mijn jeugd dan heel gierig doen, geld sparen en dan? Ben je oud en heb je geld. Wat heb je er dan aan?
Een gierige vader zelfs die hem niet eens een volwaardige BMW wilde gevenquote:Op maandag 4 juni 2018 10:30 schreef Jordy-B het volgende:
Wat lul je nou dom, jong. Met je:"Waarom doen Nederlanders zo gierig". Je rijdt een auto die je van je vader hebt gekregen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.
Juist jaquote:Op maandag 4 juni 2018 09:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 250-300 euro bespaar.. in Duitsland. Niet alleen met tanken, pik.
Mwah, Mapima was nog wel een troll. Deze boy meent wat ie zegt. Dat is nog veel treuriger.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Atak moet toch wel de sneuste user zijn sinds mapima.
Goed punt.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, Mapima was nog wel een troll. Deze boy meent wat ie zegt. Dat is nog veel treuriger.
En hij gaat zo lang door dat ie het volgens mij zelf nog geloofd ook. Wel een pareltje dit weer.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, Mapima was nog wel een troll. Deze boy meent wat ie zegt. Dat is nog veel treuriger.
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een Jappenbrommer rijden
Zeg ts hoe is het met je 400cc brommertje in de tuin? Heb je je motorrijbewijs al?
Dit is een feit.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Atak moet toch wel de sneuste user zijn sinds mapima.
Mijn vader is niet gierig. Andere familieleden ook niet. Ik kan er toch niks aan doen dat jij dat niet hebt. Wil je dat ik je adopteer?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij komt met pareltjes als.
[..]
Wat lul je nou dom, jong. Met je:"Waarom doen Nederlanders zo gierig". Je rijdt een auto die je van je vader hebt gekregen.
Ik rij meestal in mijn eigen buurt om een beetje te showen. Ook om snel boodschappen te doen is het makkelijk om een motor te hebben. Parkeren in de stad is ideaal maar daarnaast heb ik er niet veel aan. Ik raak mijn motor nauwelijks aan.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Saai je zo'n 400 cctje
Durf je al 180 linkerbaan?
Veroorloven? Gast, je hebt die auto niet eens zelf betaald?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef Atak het volgende:
Wat een afgunst. Die bepaalde groep laat zich wel heel erg kennen.Ik maak een topic over dat het helemaal niet belangrijk is als je in een mooie auto mag rijden en zelfs dat kunnen ze niet hebben. Zij kunnen niks moois veroorloven dus als zij het niet kunnen veroorloven dan mag niemand het hebben. Typisch weer.
Meer dat je stoer komt doen met een wagen die zelfs voor de gemiddelde leasebak maar erg gemiddeld isquote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef Atak het volgende:
Wat een afgunst. Die bepaalde groep laat zich wel heel erg kennen.Ik maak een topic over dat het helemaal niet belangrijk is als je in een mooie auto mag rijden en zelfs dat kunnen ze niet hebben. Zij kunnen niks moois veroorloven dus als zij het niet kunnen veroorloven dan mag niemand het hebben. Typisch weer.
Kijk, uiteindelijk wil je gewoon weer deze reactie kunnen posten. Helemaal prima hoor, maar er is niemand jaloers op een bmw 1-serie.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef Atak het volgende:
En onderhoud wordt ook nog betaalt door pappie.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kijk, uiteindelijk wil je gewoon weer deze reactie kunnen posten. Helemaal prima hoor, maar er is niemand jaloers op een bmw 1-serie.
Oh, en jij kunt 'm zelf niet eens veroorloven, dus wat dat betreft heb ik meer respect voor iemand die een zelf een tweedehands twingo bijeen spaart dan een sneuneus die popiejopie komt doen met een door paps gesponsord hondenhok die hij alleen kan rijden doordat hij goedkoop kan tanken in Duitsland.
Joh ga lekker in Duitsland rondrijden met je rare mening.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef Atak het volgende:
Natuurlijk vind jij het niet belangrijk als je een mooie auto mag rijden, je rijdt immers een BMW 1-serie.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef Atak het volgende:
Wat een afgunst. Die bepaalde groep laat zich wel heel erg kennen.Ik maak een topic over dat het helemaal niet belangrijk is als je in een mooie auto mag rijden
Je begrijpt het niet. We zijn allemaal stikjaloers op TS en zijn uitbundige levensstijl. We kunnen enkel dromen van al het moois Atak tot zijn beschikking heeft of kan krijgen, iedereen is een pauper behalve Atak.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kijk, uiteindelijk wil je gewoon weer deze reactie kunnen posten. Helemaal prima hoor, maar er is niemand jaloers op een bmw 1-serie.
Oh, en jij kunt 'm zelf niet eens veroorloven, dus wat dat betreft heb ik meer respect voor iemand die een zelf een tweedehands twingo bijeen spaart dan een sneuneus die popiejopie komt doen met een door paps gesponsord hondenhok die hij alleen kan rijden doordat hij goedkoop kan tanken in Duitsland.
Wat lul jij dan? Ik doe vlees nooit in de vriezer. Altijd vers.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:11 schreef Woelwater het volgende:
Dit is trouwens datzelfde jochie dat stoer liep te doen dat zijn ouders thuis een paar vriezers hebben zodat ze vlees lekker goedkoop in bulk kunnen inkopen![]()
Het is al sneu zo materialistisch ingesteld te zijn, maar nog triester is het om te pochen met spullen waar je zelf niets aan bijgedragen hebt, zoals nu dus ook weer met dit autootje.
Deze?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:11 schreef Woelwater het volgende:
Dit is trouwens datzelfde jochie dat stoer liep te doen dat zijn ouders thuis een paar vriezers hebben zodat ze vlees lekker goedkoop in bulk kunnen inkopen![]()
Het is al sneu zo materialistisch ingesteld te zijn, maar nog triester is het om te pochen met spullen waar je zelf niets aan bijgedragen hebt, zoals nu dus ook weer met dit autootje.
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Veroorloven? Gast, je hebt die auto niet eens zelf betaald?
Fipo.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Deze?
KLB / Mensen die de koelkast aanzetten tijdens de winter
Opscheppen over de koelkasten en vriezers van z'n ouders en als bonuspunt nog even aanstippen dat z'n ouders een garage en een tuin hebben
Je moet niet praten over mensen die 'niks kunnen veroorloven' als je zelf geen cent aan je spullen uitgeeft, kneus.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.
Dat denk ik ook elke keer dat ik in mijn 530d ga zitten.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.
Niets sneuer dan MLine, R-Line en dat soort sneu geneuzel.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wanneer ga je er een M logo opplakken TS?
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niets sneuer dan MLine, R-Line en dat soort sneu geneuzel.
Prima auto, niks mis mee in mijn optiek.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.
https://www.autoweek.nl/o(...)active-info-display/
Wie zegt dat ik niks heb uitgeven?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:42 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je moet niet praten over mensen die 'niks kunnen veroorloven' als je zelf geen cent aan je spullen uitgeeft, kneus.
Daarom. Sommigen hebben helemaal niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer dat ik in mijn 530d ga zitten.
Nee. En? Jij ook niet zo veel, anders was je wel gewoon in Nederland gaan tanken.quote:
Met de auto niet, maar als je dan zegt dat je een R hebt, is dat wel sneu. Koop dan een echte R.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima auto, niks mis mee in mijn optiek.
Pff 40 cent de liter verschil bijna, dan kun je nog zoveel geld hebben dan nemen de Nederlandse genen weer de overhand.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. En? Jij ook niet zo veel, anders was je wel gewoon in Nederland gaan tanken.
Ziet er netjes uit maar een auto in deze prijsklasse geen parkeercamera hebben vind ik dan wel weer slecht.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.
https://www.autoweek.nl/o(...)active-info-display/
Ik heb nog nooit een parkeercamera op een auto gemist eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:28 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit maar een auto in deze prijsklasse geen parkeercamera hebben vind ik dan wel weer slecht.
Ik wil ze de kost niet geven die het met al die zooi nog niet lukt.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een parkeercamera op een auto gemist eerlijk gezegd.
Een Golf is een relatief kleine middenklasser, die kun je toch wel zonder camera of sensoren inparkeren?
Nu ik het er wel op heb zitten, is het toch wel prettig.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een Golf is een relatief kleine middenklasser, die kun je toch wel zonder camera of sensoren inparkeren?
Heb je zo weinig zelfvertrouwen dat je stuk blik je dat moet geven?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik rij meestal in mijn eigen buurt om een beetje te showen.
Ik vind het wel veilig om een camera te hebben. Soms kan er toch net een parkeersensor niet helemaal goed reageren op een kat of een konijn achter de auto.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof die zelf niet weg lopen als er een auto op ze afkomtquote:Op maandag 4 juni 2018 16:04 schreef CyberCow het volgende:
Soms kan er toch net een parkeersensor niet helemaal goed reageren op een kat of een konijn achter de auto.
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Alsof die zelf niet weg lopen als er een auto op ze afkomt
Als je op 'hoge snelheid' achteruit rijdt tijdens het parkeren heb je grotere issues dan een kat die wel of niet weg looptquote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.
Had je nou hont gezegd zou ik nog even nadenken... Katten en konijnen zijn fair game.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.
Hond is vaak groot genoeg om ook bij stil liggen door een parkeersensor opgemerkt te worden.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Had je nou hont gezegd zou ik nog even nadenken... Katten en konijnen zijn fair game.
Had serieus al een dejavu momentje, ben blij dat jij het al zag.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Ik ben van plan mijn auto te houden tot hij of total loss is of er geen benzine meer te vinden is.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef T-D het volgende:
Wat maakt het uit in wat voor auto je rijdt? Ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Wat je bereikt hebt voor jezelf, je kinderen is zoveel meer waard imo. Een auto blijft niet, na een tijdje vervang je hem voor iets nieuws.
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:29 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht, net of het zo extreem duur is om een BMW te rijden, is gwn een auto
Als je bij die combi de stoelen achterin plat legt heb je echt ziek veel ruimtequote:Op maandag 4 juni 2018 16:44 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.
Rijd zelf een skoda superb het is voor minder geld net zoveel auto als bv een audi a6, maar aan onderhoud betaal je vreemd je genoeg minder. Dit terwijl de zelfde motorische onderdelen worden gebruikt.
Ik woon op de grens dus als ik per maand honderden euro’s per maand kan besparen dan doe ik dat. Dan kunnen die randstad kneusjes wel jaloers doen maar dan zit ik wel lekker leuke dingentjes te doen met dat geld.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff 40 cent de liter verschil bijna, dan kun je nog zoveel geld hebben dan nemen de Nederlandse genen weer de overhand.
Uurloon skoda dealer hier is 72 euro per uur... Vind ik al veel, maar laat niet elke Teun de Beun aan mijn auto werken.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je bij die combi de stoelen achterin plat legt heb je echt ziek veel ruimte
Sowieso is skoda wel een goeie, meer opties dan SEAT en goedkoper dan zowel SEAT als VW.
EDIT: Het uurloon in hetzelfde bedrijf voor een ander merk verschilt ook gewoon. Bij Skoda en SEAT is het geloof ik rond de 85-90 euro, bij AUDI rond de 110-115
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een SEAT/Skoda dealer, bedrijfskundige richting dus ik mocht de kosten van de andere vestigingen ook inzien. Blijkt dat ze daar dus voor Audi gewoon 30 euro meer per uur vroegen, terwijl de monteurs onderling tussen vestigingen vaak genoeg uitgewisseld werden, had dus niks met expertise te makenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Uurloon skoda dealer hier is 72 euro per uur... Vind ik al veel, maar laat niet elke Teun de Beun aan mijn auto werken.
Zijn prima vaklui ergens anders te vinden dat wel, maar als ik ergens mee zit dan heb ik graag dat het in 1 dag is opgelost zonder eerst 3 dagen onderzoeks-kosten te moeten betalen.
Ja dat weerleg ik ook niet, alleen wat ik vooral bedoel is dat het nou niet zo'n hele prestatie is om een wat duurdere auto te rijden. Ik snap prima dat mensen een goedkopere auto nemen en daar is ook niets mis mee, alleen mensen moeten niet gaan doen alsof je een of andere zieke miljardair moet zijn om een BMW te rijden die in aanschaf onderhoud een beetje duurder isquote:Op maandag 4 juni 2018 16:44 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.
Rijd zelf een skoda superb het is voor minder geld net zoveel auto als bv een audi a6, maar aan onderhoud betaal je vreemd je genoeg minder. Dit terwijl de zelfde motorische onderdelen worden gebruikt.
Ja die plannen had ik ook voor mijn geliefde A4 Avant. Nu rij ik met plezier in mijn A3.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ben van plan mijn auto te houden tot hij of total loss is of er geen benzine meer te vinden is.
Beter dan zo'n karakterloze 13 dozijn jap. Maar haalt het niet bij een KTM dat is waar.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]__! Nee zo'n ouwelullen BMW is lekker.
Gappiemotorenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n karakterloze 13 dozijn jap. Maar haalt het niet bij een KTM dat is waar.
Gwn piaggio MP3quote:Op maandag 4 juni 2018 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gappiemotorenlekker met je helm met duiveltjesoren erop en met korte mouwen stoer doen tegen alles en iedereen.
Dat zeg je nou wel, maar je houdt je angstvallig stil als je gevraagd wordt naar hoe vaak je daadwerkelijk tankt, of hoeveel kilometer je rijdt.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:56 schreef Atak het volgende:
Ik woon op de grens dus als ik per maand honderden euro’s per maand kan besparen dan doe ik dat.
Heb ik al uitgelegd.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar je houdt je angstvallig stil als je gevraagd wordt naar hoe vaak je daadwerkelijk tankt, of hoeveel kilometer je rijdt.
Je zei:quote:
Maar daarvoor zei je:quote:Op maandag 4 juni 2018 09:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 250-300 euro bespaar.. in Duitsland. Niet alleen met tanken, pik.
Dus je lult gewoon uit je nek om je verhaal een beetje aan te dikken. Waarom verbaast me dat nou niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Niet het hele topic gelezen, maar waarom komt dit topic icm de user me bekend voor?
Je vergeet de Monster stickers en de niet aanwezige db-killer.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gappiemotorenlekker met je helm met duiveltjesoren erop en met korte mouwen stoer doen tegen alles en iedereen.
Soortgenoten? Vieze racist dat je er rondloopt.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:33 schreef Asphyx het volgende:
Nederlanders kopen doorgaans liever een fatsoenlijk huis, in tegenstelling tot jouw soortgenoten die moeten leven in hun auto.
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:43 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Soortgenoten? Vieze racist dat je er rondloopt.
Dat is hier ook serieus de regel. Daarom alleen volkswagen of renaultquote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, terechte klacht wel. Doet me denken aan de collega die on zijn privé bmw bij een klant langsging. Klant klagen dat de field engineers teveel verdienen en dat hij zeker daarom zoveel servicekosten moet betalen. Oplossing van de chef: volgende keer je bmw om de hoek parkeren en te voet naar de klant.
![]()
![]()
Bij mijn stiefpa ookquote:Op maandag 4 juni 2018 20:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is hier ook serieus de regel. Daarom alleen volkswagen of renault
alsof een touareq niet duur isquote:Op maandag 4 juni 2018 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bij mijn stiefpa ookEcht triest is het. Iedereen rijdt daar de dikst uitgevoerde volkswagens of peugeots
Heb eigenlijk alleen maar tiguans, passats en golfjes gezien. Maar zo'n touareg is ook niet zo praktischquote:
Een golfje kan je ook zo upgraden naar de 60k.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alleen maar tiguans, passats en golfjes gezien. Maar zo'n touareg is ook niet zo praktischJe moet immers wel gewoon de bijtelling betalen.
Mja stapje lager wel nog.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oja de Arteon is tegenwoordig ook een ding
Ja die heeft mijn stiefpa, full option zo'n beetje. Best mooi ding van binnen wel, maar blijft een golf. Ik zou zelf eerder voor een esthetisch mooie waggie gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een golfje kan je ook zo upgraden naar de 60k.
Een Koleos ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een golfje kan je ook zo upgraden naar de 60k.
Initiale Paris met wat opties zal dat wel aantikken ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die nieuwe Espace kan je upgraden boven de 70k had ik gehoord, ziek duur ding
Belachelijk voor zo'n opgedirkte MPV. Maar goed, ieder z'n ding, ik zou er liever een mercedes/audi/bmw van halenquote:Op maandag 4 juni 2018 20:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Initiale Paris met wat opties zal dat wel aantikken ja.
Ik hou het bij m'n eigen voorkeuren ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Belachelijk voor zo'n opgedirkte MPV. Maar goed, ieder z'n ding, ik zou er liever een mercedes/audi/bmw van halen
Vanaf de jaren 2000 is de E46 en E39 het mooiste wat BMW gemaakt heeft inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Echt heEen E46 is 100x mooier dan zo'n gare 1-serie
Ik wil deze auto al sinds 10 jaar en nu ik heb heb blijf ik hem tunen en aanpassen zoals ik hem wil.quote:
Sommige mensen hebben een droomautoquote:Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef T-D het volgende:
Wat maakt het uit in wat voor auto je rijdt? Ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Wat je bereikt hebt voor jezelf, je kinderen is zoveel meer waard imo. Een auto blijft niet, na een tijdje vervang je hem voor iets nieuws.
Hechten aan aardse goederenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet de Monster stickers en de niet aanwezige db-killer.
Dan is het geen echte droomauto, maar een hebbedingquote:Op maandag 4 juni 2018 21:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die droom is snel weg als je 'm hebt. En dan wil je meer.
Het WAS een droomauto die een hebbeding is gewordenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het geen echte droomauto, maar een hebbeding
Als je na jaren die auto kunt kopen waar je als kleine jongen een poster van boven je bed hebt mag het best nog droomauto hetenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het WAS een droomauto die een hebbeding is geworden
Zo dacht ik er ook over.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je na jaren die auto kunt kopen waar je als kleine jongen een poster van boven je bed hebt mag het best nog droomauto hetenHebbeding is idd iets waarvan de lol vanaf gaat
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het geen echte droomauto, maar een hebbeding
Hoezo van god? Waar rijdt god dan in?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Mensen denken dat ik rijk ben omdat ik een BMW rij. Pauper Nederlanders.
Zo’n auto stelt helemaal niks voor in Duitsland of België maar hier in Nederland krijg je gelijk aanzien + jaloezie als je iets mooi mag rijden van God.
Aan de ene kant voelt het wel lekker dat ze jaloers zijn maar aan de andere kant begint het nu wel te irriteren. Als je zo jaloers bent neem een betere baan en verdien meer, en koop ik mooie auto.
God is barmhartig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo van god? Waar rijdt god dan in?
Aan de dure kant voor een student. Ik hou sowieso niet van dure auto’s.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Echt heEen E46 is 100x mooier dan zo'n gare 1-serie
Precies. Kan je ook hier aan de reacties zien. Helaas rijden er veel mensen in kleine kut mobieletjes om paar euro wegenbelasting te besparen.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:29 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht, net of het zo extreem duur is om een BMW te rijden, is gwn een auto
Valt wel nee.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Uurloon skoda dealer hier is 72 euro per uur... Vind ik al veel, maar laat niet elke Teun de Beun aan mijn auto werken.
Zijn prima vaklui ergens anders te vinden dat wel, maar als ik ergens mee zit dan heb ik graag dat het in 1 dag is opgelost zonder eerst 3 dagen onderzoeks-kosten te moeten betalen.
Voor de vrouw ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:24 schreef RobjeGeus het volgende:
De 1 serie is een leuk boodschappen autootje inderdaad
Nog nooit van de S1000RR gehoord zeker?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]__! Nee zo'n ouwelullen BMW is lekker.
Ik rij maar een 5 serie, nep-FOK!ker dat ik benquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:36 schreef LanaMyst het volgende:
BMW 1 serie vind ik 10x niks maar om nu te zeggen dat het een dure auto is.. nee dat niet, zeker te duur voor zijn formaat dat dan weer wel. Overpriced gebakje. Voor hetzelfde geld rij ik liever een ruime station.
Maar goed, Fokkers rijden over het algemeen toch BMW 7 serie, Audi A6/Q7 of Cayenne. (of iets anders in deze prijsklasse) Dus is een gemiddelde auto al snel te min.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik rij maar een 5 serie, nep-FOK!ker dat ik ben
We kunnen niet allemaal een Lamborghini rijden zoals jijquote:
Aygo!quote:
De enigen die nog geven om dure auto's zijn allochtone tokkies.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Mensen denken dat ik rijk ben omdat ik een BMW rij. Pauper Nederlanders.
Zo’n auto stelt helemaal niks voor in Duitsland of België maar hier in Nederland krijg je gelijk aanzien + jaloezie als je iets mooi mag rijden van God.
Aan de ene kant voelt het wel lekker dat ze jaloers zijn maar aan de andere kant begint het nu wel te irriteren. Als je zo jaloers bent neem een betere baan en verdien meer, en koop ik mooie auto.
Altijd weer die Dikkie Dik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:35 schreef ijs. het volgende:
Gewoon van genieten man. Ik heb zelf een BMW uit de 7-serie met een Pioneer radio. Als is die radio onlangs wel gestolen
Niet te hard roepen hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Lamborghini rijden zoals jij![]()
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok.
We kunnen niet allemaal een Lamborghini rijden zoals jij.
Hoop maar dat ie heel fijn rijdt, wat een lelijk hok zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:56 schreef HSG het volgende:
Sorry maar ik ga even touren in mijn Toyota C-HR.
Doeidoei
Nice, maar wel een bejaardenbak.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:56 schreef HSG het volgende:
Sorry maar ik ga even touren in mijn Toyota C-HR.
Doeidoei
Je huiswerk doen en fixen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:25 schreef Logic91 het volgende:
Mijn vriend heeft zelf een Mustang uit 1968 bij de boer staan. Er zit heel veel werk aan (zowel mechanisch als aan het uiterlijk en interieur) maar dat neemt hij maar voor lief. Probleem is alleen dat we geen idee hebben hoe we te werk moeten gaan om deze prachtbak op te knappen.
Het hebben van een "zaak";quote:Op maandag 4 juni 2018 21:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Die droom is snel weg als je 'm hebt. En dan wil je meer.
Die heeft mijn pa ook gehad. Uiteindelijk later wel omgeruild voor een 3 serie. Kinderen inmiddels het huis uit en de honden waren gestorven. Er was niet echt meer een reden om zo'n grote bak te hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik rij maar een 5 serie, nep-FOK!ker dat ik ben
Ik heb 'm nergens voor nodig, ja, voor werk maar dat kan ook prima een Golfje zijn bij wijze van. Maar het leasebudget is er, dus het is gewoon' omdat het kan'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die heeft mijn pa ook gehad. Uiteindelijk later wel omgeruild voor een 3 serie. Kinderen inmiddels het huis uit en de honden waren gestorven. Er was niet echt meer een reden om zo'n grote bak te hebben.
Ok, begrijpelijk. Sowieso is een lease auto wel anders dan een auto privé hebben. Andere kosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb 'm nergens voor nodig, ja, voor werk maar dat kan ook prima een Golfje zijn bij wijze van. Maar het leasebudget is er, dus het is gewoon' omdat het kan'
Vooral minderquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk. Sowieso is een lease auto wel anders dan een auto privé hebben. Andere kosten.
Beetje man cruist rond in een BMW of iets in die richting. Nederland is een beetje het enige land in de eerste wereld waar men gierig doet over auto’s. Als je op straat kijkt rijdt met doorgaans in kleine en oude wagens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:30 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
De enigen die nog geven om dure auto's zijn allochtone tokkies.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Beetje man cruist rond in een BMW of iets in die richting. Nederland is een beetje het enige land in de eerste wereld waar men gierig doet over auto’s. Als je op straat kijkt rijdt met doorgaans in kleine en oude wagens.
Q.E.D.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Beetje man cruist rond in een BMW of iets in die richting. Nederland is een beetje het enige land in de eerste wereld waar men gierig doet over auto’s. Als je op straat kijkt rijdt met doorgaans in kleine en oude wagens.
Een beetje man maakt zich niet druk over de brandstofkostenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Dudequote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/inrijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:55 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja daar ga je als man niet inrijden__!
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Oneens wel voor een gedeelte dat ik nog steeds kan genieten van mijn eerste BMW, rijplezier maar ook de looks! Dus mijn plezier blijft nog wel voor BMW. Verder vind ik nog steeds dat BMW de sportieve van de drie is (BMW, AUDI, Mercedes)..quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |