Oh?quote:
Dure woorden in zijn topics. Mindset.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Ik heb nu mijn eigen BMW.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Is dat het motor broertje van de Swift Sport?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beter rij je een GSX-F. Suzuki boven alles.
Je pa zei: "Hij is nu van jou"quote:
Als accountant mag ik dat zelf bepalen. Gelukkig hoef ik geen auto van de zaak te rijden.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, terechte klacht wel. Doet me denken aan de collega die on zijn privé bmw bij een klant langsging. Klant klagen dat de field engineers teveel verdienen en dat hij zeker daarom zoveel servicekosten moet betalen. Oplossing van de chef: volgende keer je bmw om de hoek parkeren en te voet naar de klant.
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Mensen denken dat ik rijk ben omdat ik een BMW rij.
Hardop gelachen.quote:
OMG! Dat je denkt dat het ook maar ene fuck uitmaakt wat je pa rijdt! Te sneu....quote:Op zondag 3 juni 2018 20:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel een dikke bak maar ik heb een gewone 1 serie.
Voor mij ideaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? M135i/M140i is zo'n beetje het lekkerste wat je bij BMW kunt kopen nu.
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?quote:
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?
Waar dan wel in?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
X1 is dan wel weer aardig.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
Ik zit een X1 te overwegen als volgende auto, die vind ik nog wel geinig.
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een sub 200pk schraapmobiel rondtuftquote:Op zondag 3 juni 2018 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.
ik sluit niks uit eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een schraapmobiel rondtuft
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.quote:
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Liever een Fiesta ST dan een 116i.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Golf R zeker, ook wel lekker mangquote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Liever een Fiesta ST dan een 116i.
Uiteindelijk draait gewoon om de performance en het vermogen dat je op asfalt kwijt kunt.
Of het nou een Ford is of BMW.
Ah...quote:
Op uw leeftijd wel. No offencequote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wait wutt... Comfort en 1serie?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.
Ik zeg nergens 'oud' tochquote:
Gaat hij nooit kopen man. Die gast rijd in een Fiesta of zo. Hij gaat die stap van Fiesta naar X1 never nooit maken.quote:
Je eerste zin klopt. De rest is totale lulkoek. Mijn huidige auto is in dezelfde prijsklasse als de X1.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Gaat hij nooit kopen man. Die gast rijd in een Fiesta of zo. Hij gaat die stap van Fiesta naar X1 never nooit maken.
Was jij die gast die een Fiesta had? Er was iemand die hier op dit forum zat op te scheppen over zijn Fiesta.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Liever een Fiesta ST dan een 116i.
Uiteindelijk draait gewoon om de performance en het vermogen dat je op asfalt kwijt kunt.
Of het nou een Ford is of BMW.
Zeg dan wat het is? Of moet je nog even verzinnen welke auto je bezit? Goed.. ik geef je nog even tijd om iets te bedenken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je eerste zin klopt. De rest is totale lulkoek. Mijn huidige auto is in dezelfde prijsklasse als de X1.
Maar jij rijdt naar Duitsland om een paar grijpstuivers te besparen op wat boodschappen of brandstof. Alsof dat opschepwaardig is.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Was jij die gast die een Fiesta had? Er was iemand die hier op dit forum zat op te scheppen over zijn Fiesta.
Ik voel me niet zo geroepen om op te scheppen over mijn inkomen, huis, auto etc. Dat staat namelijk nogal kansloos.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zeg dan wat het is? Of moet je nog even verzinnen welke auto je bezit? Goed.. ik geef je nog even tijd om iets te bedenken.
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar jij rijdt naar Duitsland om een paar grijpstuivers te besparen op wat boodschappen of brandstof. Alsof dat opschepwaardig is.
Als je een Fiesta’tje of zo hebt dan moet je vooral niet opscheppen nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo geroepen om op te scheppen over mijn inkomen, huis, auto etc. Dat staat namelijk nogal kansloos.
Vooral als het, zoals in jouw geval, totaal misplaatst is
Wat treurigquote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.
En wie denk je precies te stangen door in Duitsland te tanken?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Om de week kom ik in Duitsland. Ik woon er sowieso 5 minuten vandaan. Dan ga ik wel natuurlijk daar tanken om mongooltjes die in de randstad wonen te stangen.
Kan ook samen...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.
Ja klopt, maar dan maak je je ook niet druk over dat brandstof ergens anders een paar cent goedkoper of duurder is.quote:
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En wie denk je precies te stangen door in Duitsland te tanken?
Dus je moet op de kleintjes lettenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kostquote:Op zondag 3 juni 2018 21:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kan juist meer uitgeven. Misschien is dat bij jou zo.
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Dat snapt ie niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Auwquote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kost
Jij tankt 20 keer per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij raakt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Over welke belastingen heb je het precies?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Niet dagelijks naar Luxemburg rijden om te tankenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij tankt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.quote:
Dus jij tankt 20x per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.
De gemiddelde Fiesta rijder zal inderdaad niet onder indruk zijn van een 2.0. Gelukkig rijden we allemaal in grote auto’s in Nederland.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.
Ik tank ongeveer 1,5x per week, gemiddeld genomen, maar ik heb een tankpas dus het boeit me geen fluit wat brandstof kost.quote:
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.
Ik wens je veel succes met zoeken naar die post, maar zoals wel vaker kraam je weer onzin uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |