Dus je moet op de kleintjes lettenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kostquote:Op zondag 3 juni 2018 21:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik kan juist meer uitgeven. Misschien is dat bij jou zo.
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, als ik 15 euro per tankbeurt kan besparen dan kan ik daar allemaal leuke dingetjes mee doen. Laat had ik daar een topic over geopend en de paupergemeenschap ging helemaal te keer.
Dat snapt ie niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Auwquote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als dat wisselgeld een groot verschil maakt in je besteedbare inkomen ben je zelf onderdeel van de paupergemeenschap.
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet druk te maken over wat brandstof kost
Jij tankt 20 keer per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij raakt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Over welke belastingen heb je het precies?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Niet dagelijks naar Luxemburg rijden om te tankenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Betaal jij je maar scheel aan belastingen en denk maar dat je stoer bent. Ik lach mij in de tussentijd dan helemaal kapot als ik paar km verderop 250-300 euro per maand kan besparen. Randstad debiel.
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij tankt 20 keer per maand?
Lijkt me best kut in een 1-serie rijden als je 15000 km per maand rijdt.
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.quote:
Dus jij tankt 20x per maand?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof jij je als Fiesta rijder om die dingen moet druk maken.
De gemiddelde Fiesta rijder zal inderdaad niet onder indruk zijn van een 2.0. Gelukkig rijden we allemaal in grote auto’s in Nederland.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kan slechter maarja echt speciaal is het ook niet he. In ieder geval niets om over op te scheppen. Kan me niet echt voorstellen dat mensen daar nou zo jaloers op zijn. Verder zal het vast een degelijke kar zijn.
Ik tank ongeveer 1,5x per week, gemiddeld genomen, maar ik heb een tankpas dus het boeit me geen fluit wat brandstof kost.quote:
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen en je kunt niet rekenen. Lijkt me best lastig in het dagelijks leven.
Ik wens je veel succes met zoeken naar die post, maar zoals wel vaker kraam je weer onzin uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat jij reed maar iets van een Fiesta. Toen ik daar een openmerking maakte over de auto die je hebt gedroeg je je als een gebeten hond. Misschien heb je nu een andere auto. Misschien niet. Dat weet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |