Oh?quote:
Dure woorden in zijn topics. Mindset.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Ik heb nu mijn eigen BMW.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Is dat het motor broertje van de Swift Sport?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beter rij je een GSX-F. Suzuki boven alles.
Je pa zei: "Hij is nu van jou"quote:
Als accountant mag ik dat zelf bepalen. Gelukkig hoef ik geen auto van de zaak te rijden.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:58 schreef Lunatiek het volgende:
Haha, terechte klacht wel. Doet me denken aan de collega die on zijn privé bmw bij een klant langsging. Klant klagen dat de field engineers teveel verdienen en dat hij zeker daarom zoveel servicekosten moet betalen. Oplossing van de chef: volgende keer je bmw om de hoek parkeren en te voet naar de klant.
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Mensen denken dat ik rijk ben omdat ik een BMW rij.
Hardop gelachen.quote:
OMG! Dat je denkt dat het ook maar ene fuck uitmaakt wat je pa rijdt! Te sneu....quote:Op zondag 3 juni 2018 20:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel een dikke bak maar ik heb een gewone 1 serie.
Voor mij ideaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Want? M135i/M140i is zo'n beetje het lekkerste wat je bij BMW kunt kopen nu.
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?quote:
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik lach jou elke dag uit als je met je Fiesta’tje rond zie rijden. Rij je nog steeds in die clusterbak?
Waar dan wel in?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
X1 is dan wel weer aardig.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een fiesta gereden. Maar gelukkig rijd ik ook niet in een kutgebakje als een 1 serie.
Ik zit een X1 te overwegen als volgende auto, die vind ik nog wel geinig.
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een sub 200pk schraapmobiel rondtuftquote:Op zondag 3 juni 2018 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een 140 en een 116.
ik sluit niks uit eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat TS niet in een schraapmobiel rondtuft
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.quote:
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Liever een Fiesta ST dan een 116i.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een Fiesta of zo. Ik herinner even niet meer wat precies maar daarom zit hij nu zo zuur te doen.
Golf R zeker, ook wel lekker mangquote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik heb helemaal geen fiesta. Nooit gehad ook.
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Liever een Fiesta ST dan een 116i.
Uiteindelijk draait gewoon om de performance en het vermogen dat je op asfalt kwijt kunt.
Of het nou een Ford is of BMW.
Ah...quote:
Op uw leeftijd wel. No offencequote:Op zondag 3 juni 2018 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wait wutt... Comfort en 1serie?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, dat is eerder z'n voorkeur. Ik verkies comfort boven het aantal pk's.
Ik zeg nergens 'oud' tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |