Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Je leeft toch maar 1 x? Waarom doen Nederlanders dan zo gierig over paar centen meer uitgeven. Ik spaar liever ietsjes minder en geniet van mijn jeugd dan heel gierig doen, geld sparen en dan? Ben je oud en heb je geld. Wat heb je er dan aan?
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
Jawel, die noemt men voorbinddildo's.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
Ja hoor. Maar ze komen, net als vele andere kunstmatige ledermaten en gewrichten, met beperkte functionaliteit ten opzichte van het origineel.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
M3 CSL waarschijnlijk, ultieme petjesbak.
Er gaat 53liter in een 1-serie. Laten we ervan uitgaan dat je 45 liter tankt.quote:
3 serie bestaat al tering lang, achterwiel aandrijving was idd wel koningquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
*Mybad, dacht een post van ts te zien. Sorry!quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook niet in een 1-serie.
Goed verhaal lekker kortquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.quote:
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)quote:Op maandag 4 juni 2018 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.
Zonder adaptive CC of zonder CC whatsoever?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
Kom je wel eens op de snelweg?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.
Brandstof betaal ik gewoon zelf hoor. Onderhoudskosten meestal ook. Ik ben nog student dus dat is normaal.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
Van zijn ouders gekregen
Ja daar mag je mee opscheppen dan.
Trots mag je pas zijn op je eerste, echte eigen auto. Die je zelf betaald hebt! Die je zelf moet tanken en waar je het onderhoud zelf voor moet betalen.
Al is het een Aygo of Fiesta!
In een zwaardere auto rijden is gewoon duurder in Nederland. Daarom rijden de meeste Nederlanders ook in oude, afgeragde, kleine auto’s. In Duitsland bijvoorbeeld zie je al mensen met weinig inkomen (die in de stad wonen of niet) in een redelijke bak rijden. Nederlanders rijden doorgaans in oude en kleine auto’s vergeleken met onze buurlanden.quote:Op maandag 4 juni 2018 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op de snelweg?
Kleine auto’s zie je hoofdzakelijk in de stad. Op de snelwegen zie je veel middenklassers en stations. Ook kleine auto’s, maar een stuk minder dan in de stad.
Precies. Beter dat je gewoon in een mooie bak mag rijden terwijl je jong bent. Later wanneer je oud bent of een familie hebt heb je niks aan een mooie bak.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
quote:
Die van mij heeft heel wat meer gekost maar dat ter zijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:01 schreef tja77 het volgende:
Het heeft er natuurlijk ook wel mee te maken dat je hier nogal hoog van de toren blaast met een auto die je al voor een habbekrats op de kop kunt tikken. Vanaf 3k rijd je al in een 1 serie.
https://www.autotrader.nl(...)ijsvolgorde-en-prijs
Ja, dan rij je een BMW, maar moet je daar nu trots op zijn?
Ik denk dat als je 3500 Euro aftikt voor die aftandse BMW dat de verkoper je bod ook accepteert.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Die van mij heeft heel wat meer gekost maar dat ter zijde.
Jij rijdt 9000 kilometer in de maand?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Brandstof betaal ik gewoon zelf hoor. Onderhoudskosten meestal ook. Ik ben nog student dus dat is normaal.
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nouquote:Op maandag 4 juni 2018 07:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.
Leuk maar ik heb geen 118.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 3500 Euro aftikt voor die aftandse BMW dat de verkoper je bod ook accepteert.
Zullen we afspreken dat je dergelijke reacties voorziet van: "van mijn vader gekregen".quote:
Lol een Jappenbrommer rijdenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beter rij je een GSX-F. Suzuki boven alles.
Anders lul je er even overheen dat de auto, van alle landen in Europa, in Nederland de grootste melkkoe is.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:33 schreef Asphyx het volgende:
Nederlanders kopen doorgaans liever een fatsoenlijk huis, in tegenstelling tot jouw soortgenoten die moeten leven in hun auto.
Natuurlijk gaat hij dat niet uitleggen, want dat kan hij niet, omdat het bullshit is. Als je 15 euro per tankbeurt bespaard moet je 20x in een maand tanken om 300 euro te besparen, wat effectief betekent dat je zo ongeveer elke werkdag in de maand aan de pomp staat, wat betekent dat je elke werkdag een hele tank leeg rijdt.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nou
Ga je ons nog uitleggen hoe jij 250-300 euro bespaart op brandstof door te tanken in Duitsland of ben je al tot de conclusie gekomen dat je weer eens uit je nek zit te zwammen?
Ik zei dat ik 250-300 euro bespaar.. in Duitsland. Niet alleen met tanken, pik.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je 1-serie is ook een klein hondenhok, dus wat lul je nou
Ga je ons nog uitleggen hoe jij 250-300 euro bespaart op brandstof door te tanken in Duitsland of ben je al tot de conclusie gekomen dat je weer eens uit je nek zit te zwammen?
Ja maar ik kan er niet zoveel op rijden. Te druk met werk en school.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een Jappenbrommer rijden
Zeg ts hoe is het met je 400cc brommertje in de tuin? Heb je je motorrijbewijs al?
Dus daarom doe je zo zuur. Dit probeer ik al 5 pagina’s uit te leggen. Opgelucht dat je het eindelijk snapt.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Anders lul je er even overheen dat de auto, van alle landen in Europa, in Nederland de grootste melkkoe is.
We rijden kleine kutautootjes, omdat auto's in Nederland bij aanschaf 45,2% duurder zijn door de BPM, de wegenbelasting in Nederland op gewicht gaat en véél hoger is dan bij de buren en de benzine hier ook 20ct de liter duurder is.
In Duitsland gaat wegenbelasting op uitstoot en cilindervolume. Ze betalen op jaarbasis nog geen 200 euro wegenbelasting voor een volwaardige auto. In Nederland betaal je dat al voor een Aygo. Ik betaal voor mijn hatchback ruim 500.
Saai je zo'n 400 cctjequote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet zoveel op rijden. Te druk met werk en school.
116?quote:
Gewone CCquote:Op maandag 4 juni 2018 02:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zonder adaptive CC of zonder CC whatsoever?
Jij hebt toch ook zo'n ouwe hoerensloep?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:13 schreef Sigaartje het volgende:
Patsen met een mini-bmw zonder kofferbak.![]()
Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |