Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Atak het volgende:
Je leeft toch maar 1 x? Waarom doen Nederlanders dan zo gierig over paar centen meer uitgeven. Ik spaar liever ietsjes minder en geniet van mijn jeugd dan heel gierig doen, geld sparen en dan? Ben je oud en heb je geld. Wat heb je er dan aan?
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
Jawel, die noemt men voorbinddildo's.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
Ja hoor. Maar ze komen, net als vele andere kunstmatige ledermaten en gewrichten, met beperkte functionaliteit ten opzichte van het origineel.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bestaan er kunstpikken ter vervanging van een versleten pik net zoals bv een heup?
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
M3 CSL waarschijnlijk, ultieme petjesbak.
Er gaat 53liter in een 1-serie. Laten we ervan uitgaan dat je 45 liter tankt.quote:
3 serie bestaat al tering lang, achterwiel aandrijving was idd wel koningquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
*Mybad, dacht een post van ts te zien. Sorry!quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook niet in een 1-serie.
Goed verhaal lekker kortquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
Heb zelf een BMW 3 liter (e90 330i) en waande me in het begin ook de koning te rijk, maar nu moet ik toch toegeven dat de 'bijzonderheid' er wel vanaf is. Het lijkt wel alsof 20% van de auto's op de weg inmiddels BMW's zijn.
BMW heeft zich dan ook veel te veel ingezet op het motto om iedereen in een BMW te krijgen. Nog niet zo lang geleden was het een vrij 'high-end' merk met een flinke dosis exclusiviteit en gewaagdheid. Standaard dikke motoren, achterwielaandrijving, gewaagd uiterlijk, sportief maar toch luxues, etc. Maar nu met de komst van de 1-serie, 2-serie en 3-serie's met belachelijk kleine motoren (zelfs 3-cilinders) en voorwielaandrijving hebben ze wat mij betreft de ruiten van hun imago ingegooid.
Opaatjes rijden nu een 2-serie. Wannabe's de 116i of de 316i en het stikt van de BMW's op de weg.
Tel daarbij op dat de nieuwste generatie zelfs motorgeluid door de speaker laat afspelen om zogenaamd 'bruut' te klinken omdat de turbootjes te lafjes zijn, alle auto's standaard een turbo hebben gekregen en 'steer by whire' ofwel digitaal sturen hebben gekregen, is BMW wat mij betreft gewoon een standaard mainstream merkje geworden net als Ford, Volkswagen en Citroën.
Het is dat ze nog de exclusieve 7 serie hebben met een 12-cilinder en de M-modellen, maar mijn volgende auto wordt denk ik geen BMW meer.
Mocht ik toch ineens veel geld hebben, dan is de enige BMW die ik nog overweeg deze. Een auto met hart en ziel.
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal. Zo stoer is TS niet met zijn 118i/120i. Daarvoor zijn er veel te veel op straat en duur is het al helemaal niet. Elke willekeurige 2-liter van vergelijkbare gewichtsklasse is ongeveer even duur. Het is dat BMW nog een 'associatie' heeft maar dat wordt door bovenstaande ook steeds minder. En patsen met je goede smaak is ook wel passé na je 23e denk ik.
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.quote:
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)quote:Op maandag 4 juni 2018 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leaserijders die eigenlijk geen budget hebben voor een BMW en dan toch maar de instapversie zonder opties kiezen. Royal sadness.
Zonder adaptive CC of zonder CC whatsoever?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo kreeg ik eens een BMW 320d F30 van mijn voorganger zonder cruise control. Dat die uberhaupt gemaakt worden (of werden?)
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef matigeuser het volgende:
BMW 850 CSI:
[ afbeelding ]
Kom je wel eens op de snelweg?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont meer meer dan de helft van Nederland rijdt in super kleine über kleine en zuinige kleine auto’s. Als ik in het buitenland kom en het gesprek gaat over auto’s dan vragen ze altijd waarom Nederlanders in kleine auto’s rijden terwijl het een welvaarend land is. Tief op met je nonsens verhaal.
Brandstof betaal ik gewoon zelf hoor. Onderhoudskosten meestal ook. Ik ben nog student dus dat is normaal.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
Van zijn ouders gekregen
Ja daar mag je mee opscheppen dan.
Trots mag je pas zijn op je eerste, echte eigen auto. Die je zelf betaald hebt! Die je zelf moet tanken en waar je het onderhoud zelf voor moet betalen.
Al is het een Aygo of Fiesta!
In een zwaardere auto rijden is gewoon duurder in Nederland. Daarom rijden de meeste Nederlanders ook in oude, afgeragde, kleine auto’s. In Duitsland bijvoorbeeld zie je al mensen met weinig inkomen (die in de stad wonen of niet) in een redelijke bak rijden. Nederlanders rijden doorgaans in oude en kleine auto’s vergeleken met onze buurlanden.quote:Op maandag 4 juni 2018 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op de snelweg?
Kleine auto’s zie je hoofdzakelijk in de stad. Op de snelwegen zie je veel middenklassers en stations. Ook kleine auto’s, maar een stuk minder dan in de stad.
Precies. Beter dat je gewoon in een mooie bak mag rijden terwijl je jong bent. Later wanneer je oud bent of een familie hebt heb je niks aan een mooie bak.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jongen, geniet er lekker van en ik hoop dat je zoveel pussy krijgt door die auto dat als jij oud bent je pik hartstikke versleten is maar dat je glimlachend terug kijkt op je jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |