Alsof die zelf niet weg lopen als er een auto op ze afkomtquote:Op maandag 4 juni 2018 16:04 schreef CyberCow het volgende:
Soms kan er toch net een parkeersensor niet helemaal goed reageren op een kat of een konijn achter de auto.
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Alsof die zelf niet weg lopen als er een auto op ze afkomt
Als je op 'hoge snelheid' achteruit rijdt tijdens het parkeren heb je grotere issues dan een kat die wel of niet weg looptquote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.
Had je nou hont gezegd zou ik nog even nadenken... Katten en konijnen zijn fair game.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Als je rustig een parkeerplaats afrijd dan kunnen ze wel eens blijven liggen. Op hoge snelheid doet een camera het toch niet.
Hond is vaak groot genoeg om ook bij stil liggen door een parkeersensor opgemerkt te worden.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Had je nou hont gezegd zou ik nog even nadenken... Katten en konijnen zijn fair game.
Had serieus al een dejavu momentje, ben blij dat jij het al zag.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, misschien komt het door je algehele instelling, getoond door pareltjes als:
KLB / Jaloerse mensen
KLB / Auto’s die niet op auto’s lijken
KLB / Autokosten
KLB / Jaloerse mensen
Rij je nog steeds de dikke BMW van je pappie?
Ik ben van plan mijn auto te houden tot hij of total loss is of er geen benzine meer te vinden is.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef T-D het volgende:
Wat maakt het uit in wat voor auto je rijdt? Ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Wat je bereikt hebt voor jezelf, je kinderen is zoveel meer waard imo. Een auto blijft niet, na een tijdje vervang je hem voor iets nieuws.
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:29 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht, net of het zo extreem duur is om een BMW te rijden, is gwn een auto
Als je bij die combi de stoelen achterin plat legt heb je echt ziek veel ruimtequote:Op maandag 4 juni 2018 16:44 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.
Rijd zelf een skoda superb het is voor minder geld net zoveel auto als bv een audi a6, maar aan onderhoud betaal je vreemd je genoeg minder. Dit terwijl de zelfde motorische onderdelen worden gebruikt.
Ik woon op de grens dus als ik per maand honderden euro’s per maand kan besparen dan doe ik dat. Dan kunnen die randstad kneusjes wel jaloers doen maar dan zit ik wel lekker leuke dingentjes te doen met dat geld.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff 40 cent de liter verschil bijna, dan kun je nog zoveel geld hebben dan nemen de Nederlandse genen weer de overhand.
Uurloon skoda dealer hier is 72 euro per uur... Vind ik al veel, maar laat niet elke Teun de Beun aan mijn auto werken.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je bij die combi de stoelen achterin plat legt heb je echt ziek veel ruimte
Sowieso is skoda wel een goeie, meer opties dan SEAT en goedkoper dan zowel SEAT als VW.
EDIT: Het uurloon in hetzelfde bedrijf voor een ander merk verschilt ook gewoon. Bij Skoda en SEAT is het geloof ik rond de 85-90 euro, bij AUDI rond de 110-115
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een SEAT/Skoda dealer, bedrijfskundige richting dus ik mocht de kosten van de andere vestigingen ook inzien. Blijkt dat ze daar dus voor Audi gewoon 30 euro meer per uur vroegen, terwijl de monteurs onderling tussen vestigingen vaak genoeg uitgewisseld werden, had dus niks met expertise te makenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Uurloon skoda dealer hier is 72 euro per uur... Vind ik al veel, maar laat niet elke Teun de Beun aan mijn auto werken.
Zijn prima vaklui ergens anders te vinden dat wel, maar als ik ergens mee zit dan heb ik graag dat het in 1 dag is opgelost zonder eerst 3 dagen onderzoeks-kosten te moeten betalen.
Ja dat weerleg ik ook niet, alleen wat ik vooral bedoel is dat het nou niet zo'n hele prestatie is om een wat duurdere auto te rijden. Ik snap prima dat mensen een goedkopere auto nemen en daar is ook niets mis mee, alleen mensen moeten niet gaan doen alsof je een of andere zieke miljardair moet zijn om een BMW te rijden die in aanschaf onderhoud een beetje duurder isquote:Op maandag 4 juni 2018 16:44 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Aanschaf niet zo nee, onderhoud etc is wel wat hoger dan een gemiddelde " burgerlijke" bak.
Rijd zelf een skoda superb het is voor minder geld net zoveel auto als bv een audi a6, maar aan onderhoud betaal je vreemd je genoeg minder. Dit terwijl de zelfde motorische onderdelen worden gebruikt.
Ja die plannen had ik ook voor mijn geliefde A4 Avant. Nu rij ik met plezier in mijn A3.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ben van plan mijn auto te houden tot hij of total loss is of er geen benzine meer te vinden is.
Beter dan zo'n karakterloze 13 dozijn jap. Maar haalt het niet bij een KTM dat is waar.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]__! Nee zo'n ouwelullen BMW is lekker.
Gappiemotorenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan zo'n karakterloze 13 dozijn jap. Maar haalt het niet bij een KTM dat is waar.
Gwn piaggio MP3quote:Op maandag 4 juni 2018 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gappiemotorenlekker met je helm met duiveltjesoren erop en met korte mouwen stoer doen tegen alles en iedereen.
Dat zeg je nou wel, maar je houdt je angstvallig stil als je gevraagd wordt naar hoe vaak je daadwerkelijk tankt, of hoeveel kilometer je rijdt.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:56 schreef Atak het volgende:
Ik woon op de grens dus als ik per maand honderden euro’s per maand kan besparen dan doe ik dat.
Heb ik al uitgelegd.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar je houdt je angstvallig stil als je gevraagd wordt naar hoe vaak je daadwerkelijk tankt, of hoeveel kilometer je rijdt.
Je zei:quote:
Maar daarvoor zei je:quote:Op maandag 4 juni 2018 09:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 250-300 euro bespaar.. in Duitsland. Niet alleen met tanken, pik.
Dus je lult gewoon uit je nek om je verhaal een beetje aan te dikken. Waarom verbaast me dat nou niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik 250-300 euro kan besparen door paar km verderop te tanken dan doe ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |