Wat lul jij dan? Ik doe vlees nooit in de vriezer. Altijd vers.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:11 schreef Woelwater het volgende:
Dit is trouwens datzelfde jochie dat stoer liep te doen dat zijn ouders thuis een paar vriezers hebben zodat ze vlees lekker goedkoop in bulk kunnen inkopen![]()
Het is al sneu zo materialistisch ingesteld te zijn, maar nog triester is het om te pochen met spullen waar je zelf niets aan bijgedragen hebt, zoals nu dus ook weer met dit autootje.
Deze?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:11 schreef Woelwater het volgende:
Dit is trouwens datzelfde jochie dat stoer liep te doen dat zijn ouders thuis een paar vriezers hebben zodat ze vlees lekker goedkoop in bulk kunnen inkopen![]()
Het is al sneu zo materialistisch ingesteld te zijn, maar nog triester is het om te pochen met spullen waar je zelf niets aan bijgedragen hebt, zoals nu dus ook weer met dit autootje.
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:21 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Veroorloven? Gast, je hebt die auto niet eens zelf betaald?
Fipo.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Deze?
KLB / Mensen die de koelkast aanzetten tijdens de winter
Opscheppen over de koelkasten en vriezers van z'n ouders en als bonuspunt nog even aanstippen dat z'n ouders een garage en een tuin hebben
Je moet niet praten over mensen die 'niks kunnen veroorloven' als je zelf geen cent aan je spullen uitgeeft, kneus.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.
Dat denk ik ook elke keer dat ik in mijn 530d ga zitten.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Gekregen paard moet je ook niet in de bek kijken.
Niets sneuer dan MLine, R-Line en dat soort sneu geneuzel.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wanneer ga je er een M logo opplakken TS?
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niets sneuer dan MLine, R-Line en dat soort sneu geneuzel.
Prima auto, niks mis mee in mijn optiek.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.
https://www.autoweek.nl/o(...)active-info-display/
Wie zegt dat ik niks heb uitgeven?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:42 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je moet niet praten over mensen die 'niks kunnen veroorloven' als je zelf geen cent aan je spullen uitgeeft, kneus.
Daarom. Sommigen hebben helemaal niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer dat ik in mijn 530d ga zitten.
Nee. En? Jij ook niet zo veel, anders was je wel gewoon in Nederland gaan tanken.quote:
Met de auto niet, maar als je dan zegt dat je een R hebt, is dat wel sneu. Koop dan een echte R.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima auto, niks mis mee in mijn optiek.
Pff 40 cent de liter verschil bijna, dan kun je nog zoveel geld hebben dan nemen de Nederlandse genen weer de overhand.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. En? Jij ook niet zo veel, anders was je wel gewoon in Nederland gaan tanken.
Ziet er netjes uit maar een auto in deze prijsklasse geen parkeercamera hebben vind ik dan wel weer slecht.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet mijn auto, en ik rij ook geen R-line, maar ik vind dit geen verkeerde auto op zich.
https://www.autoweek.nl/o(...)active-info-display/
Ik heb nog nooit een parkeercamera op een auto gemist eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:28 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit maar een auto in deze prijsklasse geen parkeercamera hebben vind ik dan wel weer slecht.
Ik wil ze de kost niet geven die het met al die zooi nog niet lukt.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een parkeercamera op een auto gemist eerlijk gezegd.
Een Golf is een relatief kleine middenklasser, die kun je toch wel zonder camera of sensoren inparkeren?
Nu ik het er wel op heb zitten, is het toch wel prettig.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een Golf is een relatief kleine middenklasser, die kun je toch wel zonder camera of sensoren inparkeren?
Heb je zo weinig zelfvertrouwen dat je stuk blik je dat moet geven?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik rij meestal in mijn eigen buurt om een beetje te showen.
Ik vind het wel veilig om een camera te hebben. Soms kan er toch net een parkeersensor niet helemaal goed reageren op een kat of een konijn achter de auto.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |