Waar is Dino met zijn huilie gifje?quote:
Ik heb mijn vaatwasser vandaag eindelijk gefixedquote:Op woensdag 4 april 2018 20:58 schreef Lot88 het volgende:
afwas klaar, denk dat ik de vaatwasser ook eens uitpak
Blijft er nog 5% over....quote:Op woensdag 4 april 2018 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaatwasser vandaag eindelijk gefixed![]()
Was echt een klusje van 5 minuten maar toch heb ik het een week uitgesteld
Pizza's gehaaldquote:Op woensdag 4 april 2018 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijft er nog 5% over....
Wc? Fapje?
Het gros van de posters hier zijn uit de hand gelopen seksgrapjes.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er mis met seksgrapjes? Zijn de essentie van het leven.
Je bent zelf.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gros van de posters hier zijn uit de hand gelopen seksgrapjes.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, daarom mag ik deze grap maken.quote:
Die had toch een borstverkleining gehad?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Eens zien hoe het tegenwoordig met Lara Croft gaat.
wat was er mis mee? Heb ook meteen de filter schoongemaaktquote:Op woensdag 4 april 2018 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaatwasser vandaag eindelijk gefixed![]()
Was echt een klusje van 5 minuten maar toch heb ik het een week uitgesteld
Zou desondanks gewoon meegaan schat zoeken met haar.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die had toch een borstverkleining gehad?
Haar spelonken wil ik ook wel eens proben ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou desondanks gewoon meegaan schat zoeken met haar.
[ afbeelding ]
Ik zag geitenlammetjesquote:Op woensdag 4 april 2018 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zag vandaag een ganzenpaar met één kuiken. Lente!
Aandrijving mechanisme van de afvoerpomp was kapot gegaan dus meteen maar hele pomp vervangen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat was er mis mee? Heb ook meteen de filter schoongemaakt
jupquote:Op woensdag 4 april 2018 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aandrijving mechanisme van de afvoerpomp was kapot gegaan dus meteen maar hele pomp vervangen.
Waren de filters heel smerig?
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tweeling, een drieling en een vierlingquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:16 schreef MissMSX het volgende:
Mijn filters mogen ook wel eens schoongemaakt worden
Laatst was ik nog Dinozuur.quote:
Met een wit pak aan en een masker op in huis lopen toen.quote:
En vervolgens mij een wit pak geven.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een wit pak aan en een masker op in huis lopen toen.
Afblussen.quote:
Meisje al doorgebrand?quote:
ff met de wc borstel erdoor?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:29 schreef Lot88 het volgende:
nu nog douchen en schrobben dan is het meeste klaar.
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad gewordenquote:
Brushed, for her pleasure?quote:
Ieuwquote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.
Niet echtquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Uh zelf douche ik elke dagquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Badkamer staat me ook altijd het meest tegen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh zelf douche ik elke dag
Mijn douche/bad schoonmaken doe ik 1 x in de 2 weken... Tussendoor spoel ik het wel even globaal af en droog ik het met een handdoek
Maar meestal 1 x in de maand want ik heb echt een godsgruwelijk schijthekel aan badkamer boenen
Waar vul huehue je hem dan meequote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh das n idee!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.
bij action?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:48 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal spul, ook voor de badkamer.
Ik ook al jarenquote:
Zelfs de meest hardnekkige kalkvlekken borstel je er eenvoudig mee weg. En dat voor maar 87 cent.quote:
Ik alleen om de buttplugs mee te ontsmetten.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb niet eens chloor in huis bedenk ik me net.
Alleen bleek.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb niet eens chloor in huis bedenk ik me net.
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs de meest hardnekkige kalkvlekken borstel je er eenvoudig mee weg. En dat voor maar 87 cent.
Zeep is ook een eitje.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Lot88 het volgende:
goed spul. Al heb ik geen last van kalk alleen zeepresten
Allerlei muik om de plee mee schoon te maken dat niet op metalen gebruikt mag worden, dat wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen bleek.![]()
De ene keer koop ik chloor de andere keer bleek
Weet het verschil niet
Is gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen bleek.![]()
Weet het verschil niet
Wrom.niet op metaal?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allerlei muik om de plee mee schoon te maken dat niet op metalen gebruikt mag worden, dat wel.
Voor de douche en kranen gebruik ik altijd goedkope sprayzut van de AH.
Kun je meteen je anus mee bleken.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik alleen om de buttplugs mee te ontsmetten.
Same thing different name.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen bleek.![]()
Weet het verschil niet
heb ikquote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een fles schoonmaakazijn kopen voor nagenoeg noppes.
Meestal doe ik dat tegelijkertijd ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je meteen je anus mee bleken.
Gebruik ik als wasverzachter. En antikalk. Werkt perfect.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een fles schoonmaakazijn kopen voor nagenoeg noppes.
Klaar dan. Multifunctioneel en minder slecht voor het milieu dan een hoop andere zooi (zoals chloorquote:
Yup.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik ik als wasverzachter. En antikalk. Werkt perfect.
Ik vermoed dat het uit kan bijten.quote:
Mij lukt allesquote:Op woensdag 4 april 2018 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als het écht niet lukt dan Sendil van de Action.
Ik heb beidequote:Op woensdag 4 april 2018 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik ook. De vaste vorm niet vloeibaar
Niet gebruiken bij vagijnschimmel.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij lukt alles
Nah, is vooral kwestie van regelmatig bijhouden. Dan wordt het nooit te erg.
Laatst schimmel gebleekt met chloor. Niks meer van te zien
Werkte anders prima dus.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gebruiken bij vagijnschimmel.
Ga jij nou maar eens met Air neuken.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ik vond het topic leuker toen het nog over seks ging.
Hoi.neuken?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ja, Geef je toestemming?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens met Air neuken.
Ik zal haar weer es DM'en.quote:
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch nietquote:
Noemen ze het zo tegenwoordig!quote:
Blue waffles ja?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.quote:
Dikke Memmen.quote:
Nee, worden ze wit van.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch niet
Waarom niet?quote:
Kan morgen ook nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef Lot88 het volgende:
goed met tegenzin nu nog ff de badkameer doen dus.
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
quote:
En anders is daarna ook nog wel wwn dagquote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.quote:
Ik heb een aantal ocd trekjes, maar schoonmaak schema's heb ik nooit begrepen. Wat is er mis met schoonmaken als het nodig isquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders is daarna ook nog wel wwn dag![]()
Vroeger was ik echt wel van de schema's en zo
En nu doe ik waar ik zin in heb
En wat ik kan vooral.
Dat doordringende geluid van een spons die over badkamertegels glijdt.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:21 schreef Techno het volgende:
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.
Goed zo. Strakke schema's zijn leuk voor autisten e.d.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
En wat ik kan vooral.
Een beetje de tegels aaien is niet schoonmaken. Schrobben zal je.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
Dat doordringende geluid van een spons die over badkamertegels glijdt.
Dit ja. Hoeveel herrie kan je badkamer soppen maken?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Dit ja. Hoeveel herrie kan je badkamer soppen maken?
Vroeger, toen de man je nog flink kastijdde als je de kantjes er vanaf liep...quote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat ik kan vooral.
Mwah, hoor eerder de wasmachine van de buren dan een sopje over de muur.quote:
Jij schrobt dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:25 schreef MissMSX het volgende:
Mwah, hoor eerder de wasmachine van de buren dan een sopje over de muur.
Niet nodig met fatsoenlijk schoonmaakmiddel.quote:
Hu watquote:Op woensdag 4 april 2018 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger, toen de man je nog flink kastijdde als je de kantjes er vanaf liep...
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Niet nodig met fatsoenlijk schoonmaakmiddel.
Ja ja...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom praten over het schoonmaken vd badkamer? Dat doet de ingehuurde schoonmaker(ster) toch?
Ik zie hier wat kalkaanslag. Bam, ram voor je hoofd. Dat soort werk.quote:
Dit soort posts helpt niet om te komen tot seks met Elvi.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hier wat kalkaanslag. Bam, ram voor je hoofd. Dat soort werk.
Elviquote:
Is toch een hopeloze zaak.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort posts helpt niet om te komen tot seks met Elvi.
It's complicatedquote:
Jou ontgaat ook weinig he.quote:
je weet dat bij van uitstel afstel komt en hoe extreem dat is bij mijquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat ik kan vooral.
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren zietquote:
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriendquote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren ziet
Word zeker meegenomen in je badkamerpoets schemaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriend
Ik was met de zeem los gegaan op die badkamer dan. Dat piepende geluidquote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriend
Die huilen 96 tranen morgen.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren ziet
Wat wil je met zo'n TT.quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga wat anders soppen en dan tukken.
Bedankt voor de topickill.quote:
Nou, Elvi wil nog steeds niet met niemand batsen en je moet je vagijn met chloor bleken als je een schimmeldouche hebt, geloof ik.quote:
Elvi wil dus batsen?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Elvi wil nog steeds niet met niemand batsen en je moet je vagijn met chloor bleken als je een schimmeldouche hebt, geloof ik.
Ja maar dat ligt moeilijk heb ik begrepen, of zo.quote:
Je bent zellufquote:
Alleen vandaag nogquote:Op donderdag 5 april 2018 07:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zelluf
Mogge
Nog maar 2 dagen
Meh, nog 2 dagen overdracht en dan klaarquote:Op donderdag 5 april 2018 07:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog![]()
Wel stomme dag.
Op naar een nieuwe uitdaging toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 07:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meh, nog 2 dagen overdracht en dan klaar
Yup, daar wordt hard aan gewerktquote:Op donderdag 5 april 2018 07:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe uitdaging toch?
Voegwerk is klaar, moet alleen nog afgespoten en geïmpregneerd worden. Dan gaat de tuin helemaal op de schopquote:Op donderdag 5 april 2018 07:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naais
hoe is het met je tuin? Voor en na pics![]()
No pain no gainquote:Op donderdag 5 april 2018 02:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mental note: morgen nog maar even niet sporten. Gezien ik vannacht wakker lig van de spierpijn
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weerquote:
Zag het ja. Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 april 2018 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weer
Welke brouwerij is geopend?quote:Op donderdag 5 april 2018 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weer
Loonslaven unitequote:
Vislucht?quote:
Hoi dropjequote:
Blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 5 april 2018 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Tentamentraining doen, zo verlopen de dagen snel
Geile neukseks?quote:
Studeren zul jequote:
Hang een camera op!quote:Op donderdag 5 april 2018 08:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff heb het vermoeden dat die gekke cavia's allemaal een schepje in het hok hebben verstopt en dat zodra ik op bed ga ze het hok proberen leeg te scheppen
Nou, dat.quote:
Je kan altijd nog schoonmaakster worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
kleren opruimen, was ophangen, droger aanzetten, beddengoed wassen, rest van het huis nog ff stofzuigen en dweilen
Ik ben nu waarschijnlijk ook druk aan het stofzuigenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
kleren opruimen, was ophangen, droger aanzetten, beddengoed wassen, rest van het huis nog ff stofzuigen en dweilen
O ja, even de grasmaaier over mijn benen smijten.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Lot88 het volgende:
zaterdag 20 graden, dus beentjes en armpjes ook nog ff in de zelfbruiner
Heb zo zin in mooi weer he, lekker in zonnetje zittenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Lot88 het volgende:
zaterdag 20 graden, dus beentjes en armpjes ook nog ff in de zelfbruiner
Krijg je iemand te neuken ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
Tijd voor het echte leven!quote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben er zondag vanaf. Dan scriptie en masterclass. November laatste vak
quote:
Strimmer is voldoende joh.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, even de grasmaaier over mijn benen smijten.
Ja, met matchende fietsen en windjacks.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Bolletoerdersgenotinclappeltaartmetdikketoefslagroomstop?
Aanstellerquote:
Ik ben een luie arbeidsongeschikte jaquote:
Kapottrappenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:17 schreef MCH het volgende:
Overal babyvogeltjes in de weilanden, super schattig <3
Hoeren neuken nooit meer werkequote:Op donderdag 5 april 2018 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een luie arbeidsongeschikte ja
Mag toch hopen ooit wel weer te werken, anders krijg ik nooit een keer de goede hoeren.quote:
Premiumkuthoerenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen ooit wel weer te werken, anders krijg ik nooit een keer de goede hoeren.
Gemiste kans ditquote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik werk thuis, anders waren we wel heel dichtbij elkaar geweest.
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.quote:
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.
Omg! Nee is niet echt handig zo voor de heenreis helaas.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.
Terugweg, groot inslaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! Nee is niet echt handig zo voor de heenreis helaas.
Klinkt viesquote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.
quote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik werk thuis, anders waren we wel heel dichtbij elkaar geweest.
Hier nietquote:
Kout en nat.quote:
Lactacyd?quote:
Belgische karamel?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.quote:
Poe.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.
Ik ben al bij die in Amsterdam geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Belgische karamel?![]()
Net Hier zijn de van Rossums gezien in Gent. Ze hebben een MartelmuseumIets voor jou en Elvi?
Maar maar ze hebben de guillotine staan van de uitvinder die aan zijn uitvinding overleden isquote:Op donderdag 5 april 2018 09:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben al bij die in Amsterdam geweest
Ik zie de angst in je post.quote:
Ja, al twee keerquote:Op donderdag 5 april 2018 09:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben al bij die in Amsterdam geweest
Zal wel een kopie zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 09:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar maar ze hebben de guillotine staan van de uitvinder die aan zijn uitvinding overleden is![]()
Heus nietquote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |