Dat kun je soms krijgen uit opluchting.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder die gastquote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: 'k Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Zojuist een Delfts blauw tegeltje besteld met deze tekst.quote:
Alle vrouwen zijn KUTHOEREN!!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Ik mis hem wel en zou hem in dit stadium nog terug nemen, maar ik voel me ook heel goed (en daar dan weer schuldig om. Eén emoties tegelijk voelen lijkt me en stuk handiger)quote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder die gast
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neukenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zojuist een Delfts blauw tegeltje besteld met deze tekst.
Thnxquote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn KUTHOEREN!!
Ben heel erg blij voor je
Zolang je je nog schuldig voelt over het feit dat je een kuthoer bent, ben je er geen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: 'k Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neuken
Klinkt comfortabel t.o.v. de paarszwarte tinten die ze nu hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neuken
Wel ja zeg! Ik doe zo mijn bestquote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je je nog schuldig voelt over het feit dat je een kuthoer bent, ben je er geen.
#kuthoerparadox
Nooit geluk buiten jezelf zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thnx
Jij bent zeker een van de hoofdoorzaken waardoor ik me goed voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |