nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad gewordenquote:
Brushed, for her pleasure?quote:
Ieuwquote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.
Niet echtquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Uh zelf douche ik elke dagquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Badkamer staat me ook altijd het meest tegen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh zelf douche ik elke dag
Mijn douche/bad schoonmaken doe ik 1 x in de 2 weken... Tussendoor spoel ik het wel even globaal af en droog ik het met een handdoek
Maar meestal 1 x in de maand want ik heb echt een godsgruwelijk schijthekel aan badkamer boenen
Waar vul huehue je hem dan meequote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh das n idee!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.
bij action?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:48 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal spul, ook voor de badkamer.
Ik ook al jarenquote:
Zelfs de meest hardnekkige kalkvlekken borstel je er eenvoudig mee weg. En dat voor maar 87 cent.quote:
Ik alleen om de buttplugs mee te ontsmetten.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb niet eens chloor in huis bedenk ik me net.
Alleen bleek.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb niet eens chloor in huis bedenk ik me net.
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs de meest hardnekkige kalkvlekken borstel je er eenvoudig mee weg. En dat voor maar 87 cent.
Zeep is ook een eitje.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef Lot88 het volgende:
goed spul. Al heb ik geen last van kalk alleen zeepresten
Allerlei muik om de plee mee schoon te maken dat niet op metalen gebruikt mag worden, dat wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen bleek.![]()
De ene keer koop ik chloor de andere keer bleek
Weet het verschil niet
Is gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen bleek.![]()
Weet het verschil niet
Wrom.niet op metaal?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allerlei muik om de plee mee schoon te maken dat niet op metalen gebruikt mag worden, dat wel.
Voor de douche en kranen gebruik ik altijd goedkope sprayzut van de AH.
Kun je meteen je anus mee bleken.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik alleen om de buttplugs mee te ontsmetten.
Same thing different name.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen bleek.![]()
Weet het verschil niet
heb ikquote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een fles schoonmaakazijn kopen voor nagenoeg noppes.
Meestal doe ik dat tegelijkertijd ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je meteen je anus mee bleken.
Gebruik ik als wasverzachter. En antikalk. Werkt perfect.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een fles schoonmaakazijn kopen voor nagenoeg noppes.
Klaar dan. Multifunctioneel en minder slecht voor het milieu dan een hoop andere zooi (zoals chloorquote:
Yup.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik ik als wasverzachter. En antikalk. Werkt perfect.
Ik vermoed dat het uit kan bijten.quote:
Mij lukt allesquote:Op woensdag 4 april 2018 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als het écht niet lukt dan Sendil van de Action.
Ik heb beidequote:Op woensdag 4 april 2018 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik ook. De vaste vorm niet vloeibaar
Niet gebruiken bij vagijnschimmel.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij lukt alles
Nah, is vooral kwestie van regelmatig bijhouden. Dan wordt het nooit te erg.
Laatst schimmel gebleekt met chloor. Niks meer van te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |