nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad gewordenquote:
Brushed, for her pleasure?quote:
Ieuwquote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik heb een schrob bezem gekocht voor mijn balkon en die ga ik zo eerst ff op de douchevloer gebruiken want das n beetje glad geworden
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer dan één keer per jaar je douche schoonmaken is wel aan te raden.
Niet echtquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Uh zelf douche ik elke dagquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douche doe je toch tweemaal per week (minimaal) met een lekkere scheut chloor boenen?
Badkamer staat me ook altijd het meest tegen.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh zelf douche ik elke dag
Mijn douche/bad schoonmaken doe ik 1 x in de 2 weken... Tussendoor spoel ik het wel even globaal af en droog ik het met een handdoek
Maar meestal 1 x in de maand want ik heb echt een godsgruwelijk schijthekel aan badkamer boenen
Waar vul huehue je hem dan meequote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh das n idee!quote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een keer per week tijdens het douchen even met zo'n vulbare afwasborstel schoonmaken
quote:Op woensdag 4 april 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1/3 el cheapo afwasmiddel en 2/3 schoonmaakazijn.
bij action?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:48 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal spul, ook voor de badkamer.
Ik ook al jarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |