Hoi dropjequote:
Blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 5 april 2018 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Tentamentraining doen, zo verlopen de dagen snel
Geile neukseks?quote:
Studeren zul jequote:
Hang een camera op!quote:Op donderdag 5 april 2018 08:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff heb het vermoeden dat die gekke cavia's allemaal een schepje in het hok hebben verstopt en dat zodra ik op bed ga ze het hok proberen leeg te scheppen
Nou, dat.quote:
Je kan altijd nog schoonmaakster worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
kleren opruimen, was ophangen, droger aanzetten, beddengoed wassen, rest van het huis nog ff stofzuigen en dweilen
Ik ben nu waarschijnlijk ook druk aan het stofzuigenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
kleren opruimen, was ophangen, droger aanzetten, beddengoed wassen, rest van het huis nog ff stofzuigen en dweilen
O ja, even de grasmaaier over mijn benen smijten.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Lot88 het volgende:
zaterdag 20 graden, dus beentjes en armpjes ook nog ff in de zelfbruiner
Heb zo zin in mooi weer he, lekker in zonnetje zittenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Lot88 het volgende:
zaterdag 20 graden, dus beentjes en armpjes ook nog ff in de zelfbruiner
Krijg je iemand te neuken ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:08 schreef Lot88 het volgende:
Tijd voor het echte leven!quote:Op donderdag 5 april 2018 08:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben er zondag vanaf. Dan scriptie en masterclass. November laatste vak
quote:
Strimmer is voldoende joh.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, even de grasmaaier over mijn benen smijten.
Ja, met matchende fietsen en windjacks.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Bolletoerdersgenotinclappeltaartmetdikketoefslagroomstop?
Aanstellerquote:
Ik ben een luie arbeidsongeschikte jaquote:
Kapottrappenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:17 schreef MCH het volgende:
Overal babyvogeltjes in de weilanden, super schattig <3
Hoeren neuken nooit meer werkequote:Op donderdag 5 april 2018 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben een luie arbeidsongeschikte ja
Mag toch hopen ooit wel weer te werken, anders krijg ik nooit een keer de goede hoeren.quote:
Premiumkuthoerenquote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen ooit wel weer te werken, anders krijg ik nooit een keer de goede hoeren.
Gemiste kans ditquote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik werk thuis, anders waren we wel heel dichtbij elkaar geweest.
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.quote:
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.
Omg! Nee is niet echt handig zo voor de heenreis helaas.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is een pindakaas winkel op schiphol plaza. Als je met je gezicht naar het restaurant 'Leon' staat en dan naar links loopt kom je het aan je linkerhand tegen.
Terugweg, groot inslaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! Nee is niet echt handig zo voor de heenreis helaas.
Klinkt viesquote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.
quote:Op donderdag 5 april 2018 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik werk thuis, anders waren we wel heel dichtbij elkaar geweest.
Hier nietquote:
Kout en nat.quote:
Lactacyd?quote:
Belgische karamel?quote:Op donderdag 5 april 2018 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag nog een potje pindakaas met witte chocola en een potje met Belgische karamel gekocht.
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.quote:
Poe.quote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.
Ik ben al bij die in Amsterdam geweestquote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Belgische karamel?![]()
Net Hier zijn de van Rossums gezien in Gent. Ze hebben een MartelmuseumIets voor jou en Elvi?
Maar maar ze hebben de guillotine staan van de uitvinder die aan zijn uitvinding overleden isquote:Op donderdag 5 april 2018 09:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben al bij die in Amsterdam geweest
Ik zie de angst in je post.quote:
Ja, al twee keerquote:Op donderdag 5 april 2018 09:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben al bij die in Amsterdam geweest
Zal wel een kopie zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 09:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar maar ze hebben de guillotine staan van de uitvinder die aan zijn uitvinding overleden is![]()
Heus nietquote:Op donderdag 5 april 2018 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O jee. Lief doen jongens anders vliegen straks de notes ons om de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |