Werkte anders prima dus.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gebruiken bij vagijnschimmel.
Ga jij nou maar eens met Air neuken.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ik vond het topic leuker toen het nog over seks ging.
Hoi.neuken?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ja, Geef je toestemming?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens met Air neuken.
Ik zal haar weer es DM'en.quote:
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch nietquote:
Noemen ze het zo tegenwoordig!quote:
Blue waffles ja?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.quote:
Dikke Memmen.quote:
Nee, worden ze wit van.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch niet
Waarom niet?quote:
Kan morgen ook nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef Lot88 het volgende:
goed met tegenzin nu nog ff de badkameer doen dus.
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
quote:
En anders is daarna ook nog wel wwn dagquote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.quote:
Ik heb een aantal ocd trekjes, maar schoonmaak schema's heb ik nooit begrepen. Wat is er mis met schoonmaken als het nodig isquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders is daarna ook nog wel wwn dag![]()
Vroeger was ik echt wel van de schema's en zo
En nu doe ik waar ik zin in heb
En wat ik kan vooral.
Dat doordringende geluid van een spons die over badkamertegels glijdt.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:21 schreef Techno het volgende:
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.
Goed zo. Strakke schema's zijn leuk voor autisten e.d.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
En wat ik kan vooral.
Een beetje de tegels aaien is niet schoonmaken. Schrobben zal je.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
Dat doordringende geluid van een spons die over badkamertegels glijdt.
Dit ja. Hoeveel herrie kan je badkamer soppen maken?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Dit ja. Hoeveel herrie kan je badkamer soppen maken?
Vroeger, toen de man je nog flink kastijdde als je de kantjes er vanaf liep...quote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat ik kan vooral.
Mwah, hoor eerder de wasmachine van de buren dan een sopje over de muur.quote:
Jij schrobt dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:25 schreef MissMSX het volgende:
Mwah, hoor eerder de wasmachine van de buren dan een sopje over de muur.
Niet nodig met fatsoenlijk schoonmaakmiddel.quote:
Hu watquote:Op woensdag 4 april 2018 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger, toen de man je nog flink kastijdde als je de kantjes er vanaf liep...
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Niet nodig met fatsoenlijk schoonmaakmiddel.
Ja ja...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom praten over het schoonmaken vd badkamer? Dat doet de ingehuurde schoonmaker(ster) toch?
Ik zie hier wat kalkaanslag. Bam, ram voor je hoofd. Dat soort werk.quote:
Dit soort posts helpt niet om te komen tot seks met Elvi.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hier wat kalkaanslag. Bam, ram voor je hoofd. Dat soort werk.
Elviquote:
Is toch een hopeloze zaak.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort posts helpt niet om te komen tot seks met Elvi.
It's complicatedquote:
Jou ontgaat ook weinig he.quote:
je weet dat bij van uitstel afstel komt en hoe extreem dat is bij mijquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat ik kan vooral.
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren zietquote:
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriendquote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren ziet
Word zeker meegenomen in je badkamerpoets schemaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriend
Ik was met de zeem los gegaan op die badkamer dan. Dat piepende geluidquote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet zo bang voor die is namelijk bij dr vriend
Die huilen 96 tranen morgen.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Ja, lach maar. Tot je morgen de wallen onder de ogen van je buren ziet
Wat wil je met zo'n TT.quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga wat anders soppen en dan tukken.
Bedankt voor de topickill.quote:
Nou, Elvi wil nog steeds niet met niemand batsen en je moet je vagijn met chloor bleken als je een schimmeldouche hebt, geloof ik.quote:
Elvi wil dus batsen?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Elvi wil nog steeds niet met niemand batsen en je moet je vagijn met chloor bleken als je een schimmeldouche hebt, geloof ik.
Ja maar dat ligt moeilijk heb ik begrepen, of zo.quote:
Je bent zellufquote:
Alleen vandaag nogquote:Op donderdag 5 april 2018 07:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zelluf
Mogge
Nog maar 2 dagen
Meh, nog 2 dagen overdracht en dan klaarquote:Op donderdag 5 april 2018 07:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog![]()
Wel stomme dag.
Op naar een nieuwe uitdaging toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 07:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meh, nog 2 dagen overdracht en dan klaar
Yup, daar wordt hard aan gewerktquote:Op donderdag 5 april 2018 07:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op naar een nieuwe uitdaging toch?
Voegwerk is klaar, moet alleen nog afgespoten en geïmpregneerd worden. Dan gaat de tuin helemaal op de schopquote:Op donderdag 5 april 2018 07:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naais
hoe is het met je tuin? Voor en na pics![]()
No pain no gainquote:Op donderdag 5 april 2018 02:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mental note: morgen nog maar even niet sporten. Gezien ik vannacht wakker lig van de spierpijn
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weerquote:
Zag het ja. Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 april 2018 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weer
Welke brouwerij is geopend?quote:Op donderdag 5 april 2018 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, ben al een tijdje niet in Den Haag geweest. Jammer hoor maar er is net een nieuwe brouwerij geopend dus binnenkort kom ik weer
Loonslaven unitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |