Werkte anders prima dus.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gebruiken bij vagijnschimmel.
Ga jij nou maar eens met Air neuken.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ik vond het topic leuker toen het nog over seks ging.
Hoi.neuken?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef Elvi het volgende:
Ja, Geef je toestemming?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens met Air neuken.
Ik zal haar weer es DM'en.quote:
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch nietquote:
Noemen ze het zo tegenwoordig!quote:
Blue waffles ja?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het gaat over vagijnschimmel nu. Gaat dus de goede kant weer op.
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.quote:
Dikke Memmen.quote:
Nee, worden ze wit van.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je bleken met chloor zodat ze weer mooi rosbeefie worden lees ik net.
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al duizenden keren gedaan, maar je durft toch niet
Waarom niet?quote:
Kan morgen ook nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:06 schreef Lot88 het volgende:
goed met tegenzin nu nog ff de badkameer doen dus.
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
quote:
En anders is daarna ook nog wel wwn dagquote:Op woensdag 4 april 2018 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja idd, waarom om 22:06 nog even de badkamer schoonmaken?
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.quote:
Ik heb een aantal ocd trekjes, maar schoonmaak schema's heb ik nooit begrepen. Wat is er mis met schoonmaken als het nodig isquote:Op woensdag 4 april 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders is daarna ook nog wel wwn dag![]()
Vroeger was ik echt wel van de schema's en zo
En nu doe ik waar ik zin in heb
En wat ik kan vooral.
Dat doordringende geluid van een spons die over badkamertegels glijdt.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:21 schreef Techno het volgende:
Leuk voor eventuele buren ook qua geluidsoverlast en zulks. Badkamers zijn doorgaans nogal gehorig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |