Over furry gesprokenquote:
Daarom, win-win. Allebei geen idee wie je bent. Lelijk als een doos aangereden naaktslakken, en toch kezen als een stel konijnen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja er kan iemand in dat leuke zachte pak zitten waar je eigenlijk totaal niet geil van kan worden
Nooit afgevraagt of Loka scheert daar.quote:
Hoe bevalt Far Cry 5?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, win-win. Allebei geen idee wie je bent. Lelijk als een doos aangereden naaktslakken, en toch kezen als een stel konijnen.
Aangezien ze de pil niet wil slikken voor 3x per jaar seks betwijfel ik of ze scheert.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit afgevraagt of Loka scheert daar.
Hahaha dat wel, ach ieder zijn ding, als zij er blij van worden ben ik er ook blij vanquote:Op woensdag 4 april 2018 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, win-win. Allebei geen idee wie je bent. Lelijk als een doos aangereden naaktslakken, en toch kezen als een stel konijnen.
Leuk. Veel cut-scenes. En eerste die ik speel, dus is allemaal sowieso nog nieuw voor mequote:
ik kwam n dode pad tegen vanmorgenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lullig om zo over je man te pratenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kwam n dode pad tegen vanmorgen
De laatste die ik serieus gespeeld heb was Far Cry.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk. Veel cut-scenes. En eerste die ik speel, dus is allemaal sowieso nog nieuw voor me
Doe je dat alleen voor seks dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien ze de pil niet wil slikken voor 3x per jaar seks betwijfel ik of ze scheert.
Ziet er fucking gelikt uit. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste die ik serieus gespeeld heb was Far Cry.
Hmmmm, schaamluizen naast de alen zou een leuke aanvulling zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders gewoon lekker laten woekeren toch?
Soort vanquote:Op woensdag 4 april 2018 17:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kwam deze een tijdje geleden tegen
[ afbeelding ]
Diversiteit van flora en fauna is altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, schaamluizen naast de alen zou een leuke aanvulling zijn
Ja, en wel zo gezellig.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diversiteit van flora en fauna is altijd goed.
Ik weet van wie die advertentie isquote:Op woensdag 4 april 2018 17:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kwam deze een tijdje geleden tegen
[ afbeelding ]
Geheime deur van wijnflesrekkenmuurquote:Op woensdag 4 april 2018 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Is wel een eis voor ons nieuwe huis. Een goede kelder.
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet van wie die advertentie is
Kun je korting voor me regelen?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet van wie die advertentie is
Sjonge kan niet zienquote:Op woensdag 4 april 2018 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Deze OPhttp://forum.fok.nl/topic/2433852
Geen KPD-toegang hebbenquote:
Ze is van suiker?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter mag naar voetbal, die kijkt nu heel blij
Oke dan.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Die paar bliksemflitsen is nog nooit iemand slechter van geworden.quote:
Iemand die je poepertje wekelijks uitwoont en verder niks?quote:
Bedankt voor de vagina's op mijn werkpcquote:Op woensdag 4 april 2018 17:14 schreef MissMSX het volgende:
De kans dat je geraakt wordt is minimaal.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die paar bliksemflitsen is nog nooit iemand slechter van geworden.
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 april 2018 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bedankt voor de vagina's op mijn werkpc
Ik doe het uitwonenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand die je poepertje wekelijks uitwoont en verder niks?
Mijn dochter heeft een zekere luxe dat ze altijd met de taxi naar school en van school word gehaald. Nu denkt ze heel vaak dat mama ook taxi gaat spelen, maar ze heeft een prachtige fiets en daar mag ze zo mee naar voetbal, mag ze lekker trainenquote:
Heel goed, de zweep erover!quote:Op woensdag 4 april 2018 17:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een zekere luxe dat ze altijd met de taxi naar school en van school word gehaald. Nu denkt ze heel vaak dat mama ook taxi gaat spelen, maar ze heeft een prachtige fiets en daar mag ze zo mee naar voetbal, mag ze lekker trainen
Mijn moeder zei altijd, daar krijg je weerstand van, dus hoppa lekker naar sport.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel goed, de zweep erover!
Niet die uit je kelder though...
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoorquote:
Ja, dat is wel zo'n beetje de core business van zo'n dingquote:Op woensdag 4 april 2018 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoor
Ik ben een kuis iemand, ik doe niet aan allemaal die viespeukerij van jullie.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoor
Ondertussen bij de nieuwe opnames van Jambers........quote:Op woensdag 4 april 2018 17:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een kuis iemand, ik doe niet aan allemaal die viespeukerij van jullie.
Heb ik ook zo vaak last van, zonder die regenquote:
Ook regelmatig zonder die onderbroek.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:41 schreef MissMSX het volgende:
Heb ik ook zo vaak last van, zonder die regen
Die mensen kunnen dan ook nog zo lekker verontwaardigd reagerenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen gaat n stel kennissen lunchen, vraag in appgroep: wie gaat er mee?
Paar reacties: ik moet werken.
Reactie van iemand die wel gaat: het zijn ook altijd dezelfden die meedoen!
Ja doos, dat jij nou geen werk hebt
beetje wel jaquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die mensen kunnen dan ook nog zo lekker verontwaardigd reageren
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook regelmatig zonder die onderbroek.
ik weet tquote:
ja mag gewoonquote:Op woensdag 4 april 2018 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag dat al joh?
Wel even lekker zeker?
Oh ja nee laat maarquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve liter bloed voor afgestaan.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Gister ook al. Nu net ook pleisters eraf getrokken want dat moest. Flinke gaten maar mooi gehecht
wij hebben die hier meestal nietquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve liter bloed voor afgestaan.
wel lekker dan idd, douchenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Gister ook al. Nu net ook pleisters eraf getrokken want dat moest. Flinke gaten maar mooi gehecht
Hopelijk snel wat strakker die gatenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Jammer, lekker potentieel stoma gaatjequote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Jij wel ja. Ik net nietquote:
Zolang het niet bij mij ingebracht hoeft te worden dan he.quote:
Echt?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn leuk! En moeilijk te krijgen.
Maar Samzz niet gok ik. Of je noemt haar nu een hond. Wat niet echt aardig is.quote:
Kun je volgens mij overal kopen inderdaadquote:
Mijne niet. En ik ook niet.quote:
Hier ook, ik denk dat we naar dezelfde zon kijken. How romantic <3quote:Op woensdag 4 april 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne niet. En ik ook niet.
Maar de zon schijnt al weer.
Echt he. Ik voel een band.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier ook, ik denk dat we naar dezelfde zon kijken. How romantic <3
Zeker een relatie met een FOK!ker dat je per se een grote, dikke wil hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
die mooie grote dikke wel. kleinere zijn geen probleem.
Minimaal 30cmquote:Op woensdag 4 april 2018 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker een relatie met een FOK!ker dat je per se een grote, dikke wil hebben.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-zit-hem-lachend-uitquote:Hij pleit voor het voeren van de jihad 'in de Benelux', onder meer door 'overvallen te plegen met de intentie een deel van het geld naar Islamitische Staat te sturen'. Ook schrijft hij: "Maak gebruik van de democratie in de Benelux. Democratie is niet het doel, maar een middel om een nieuwe provincie van Islamitische Staat te stichten, zodat de mensen van het boek in vrede kunnen leven onder de wetten van de sharia."
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-zit-hem-lachend-uit
Ja die 6 jaar gevangenisstraf zal hem leren. Als hij die al uit gaat zitten want hij is niet eens in Nederland.
Dit land soms.
Kinky shit.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:05 schreef Lot88 het volgende:
Biotex gekocht en een schrobbezem laat het weekend maar komen
Gewoon voor zorgen dat hij een bom kopt voordat hij terug kan komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-zit-hem-lachend-uit
Ja die 6 jaar gevangenisstraf zal hem leren. Als hij die al uit gaat zitten want hij is niet eens in Nederland.
Dit land soms.
Nu al zin in ons 'landlord and maid' rollenspel dit weekend.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:05 schreef Lot88 het volgende:
Nu alleen nog een zwabber en het feest is compleet.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:05 schreef Lot88 het volgende:
Laat Elvi het maar niet horen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu alleen nog een zwabber en het feest is compleet.
Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.quote:
Maar is Zwabber een van de vier, is de hamvraag.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.
Ben wel benieuwd waar zwabber zijn steel mag laten dan.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is nr 5?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon even oproepje doen in KPD.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoor
Je bent nog steeds welkom hoor.quote:
Het is een lamme eagle.quote:
Als no. 1 tot en met 4 zijn geregeld.quote:
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoor
Elvi wil gewoon pik.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.
Zoek je momenteel een man voor wat losse seks?
Maar elk aanbod slaat ze af. Faxie.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu alleen nog een zwabber en het feest is compleet.
Jij wil Zwabber ook al?quote:
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt jaquote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.
Zoek je momenteel een man voor wat losse seks?
Ze lijkt er vaak een gebbetje van te maken, en ik heb moeite met het herkennen van sommige emoties.quote:
Of jij met een strap-on?quote:
wat is er mis met iemand uit de kroeg plukken?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt ja
Maar ehm.. jaMaar ik wil ook niet zomaar iemand uit de kroeg plukken ofzo
Hey youquote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
nee, zwabber is te jong. Ik heb daddy issues.
Ik ben geen ONS-type. Meer een FWB-typequote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat is er mis met iemand uit de kroeg plukken?
Hoe oud is die zwabber eigenlijk? Veel gebruikt ook?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb ouderdoms issues volgens Weissquote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het enige issue hier is dat je dat serieus neemt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ouderdoms issues volgens Weiss
dat intro smaakte naar meer maar de rest vond ik matigquote:
Wat voor tatoeage laat je zetten?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
o jongens wat ben ik lekker bezig vandaag. NOg ff stofzuigen en de douche en mijzelf schrobben en een afwasje doen dan is huis alweer tip top. Morgen tattoo shop en vrijdag alweer de kroeg in
Als je zoveel enthousiasme in je scriptie zette was je afgestudeerd.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
o jongens wat ben ik lekker bezig vandaag. NOg ff stofzuigen en de douche en mijzelf schrobben en een afwasje doen dan is huis alweer tip top. Morgen tattoo shop en vrijdag alweer de kroeg in
die kan je ook in de kroeg opdoen hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben geen ONS-type. Meer een FWB-type
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zoveel enthousiasme in je scriptie zette was je afgestudeerd.
Hoe'st met jou vandaag?quote:
Had ik jou al verteld hoe oud ik wel niet ben?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ag joh, hij speelt gewoon hard to get om je in bed te lullen. Dat is toch een echt Marokkaans trekje?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ouderdoms issues volgens Weiss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om heel eerlijk te zijn maakte ik dat geluidje bij het lezen van het berichtquote:
Er wordt godverdomme ook niks meer serieus genomen hierquote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige issue hier is dat je dat serieus neemt.
er gaat er een over mijn oude tattoo heen. Komt een bloemetje opquote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat voor tatoeage laat je zetten?
Komt door social media, die leiden tot minder seks las ik laatst.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt godverdomme ook niks meer serieus genomen hier![]()
Ik zou jou serieus nemen als ik de kans had.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
daar ben ik vanochtend al 4 uur mee bezig geweest.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen door Dinoquote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VERTEL MIJ WAT!!!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kudo'squote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daar ben ik vanochtend al 4 uur mee bezig geweest.
Oooh leuk!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er gaat er een over mijn oude tattoo heen. Komt een bloemetje op
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ag joh, hij speelt gewoon hard to get om je in bed te lullen. Dat is toch een echt Marokkaans trekje?psssst meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel een Facebookaccount aanmaken voor Miss voordat ze mijn ballen er definitief afneukt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komt door social media, die leiden tot minder seks las ik laatst.
Ja ik weet niet maar ik heb geen daddy issuesquote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou jou serieus nemen als ik de kans had.
Ik ben wel benieuwd wat Air en Elvi nu aan het afspreken zijn in DM.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben redelijk te pas, ik twijfel allee over 1 ding. Ik heb 1 hoofdstuk van scriptie dus ''af''. Nu moet hij gecheckt worden door school en scriptiebegeleiding. Maar wie laat ik hem eerst checkenquote:
Niks, want ik ben getrouwd en eng.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Air en Elvi nu aan het afspreken zijn in DM.
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt ja
Maar ehm.. jaMaar ik wil ook niet zomaar iemand uit de kroeg plukken ofzo
nee, vertel eens tijgerquote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld hoe oud ik wel niet ben?
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoek liever iemand die me wel bij kan houden.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel een Facebookaccount aanmaken voor Miss voordat ze mijn ballen er definitief afneukt.
jaquote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk!
Spijt van de oude?
Waar moet 't op gecheckt worden?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef Lot88 het volgende:
ik ben redelijk te pas, ik twijfel allee over 1 ding. Ik heb 1 hoofdstuk van scriptie dus ''af''. Nu moet hij gecheckt worden door school en scriptiebegeleiding. Maar wie laat ik hem eerst checken
Welk hoofdstuk?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben redelijk te pas, ik twijfel allee over 1 ding. Ik heb 1 hoofdstuk van scriptie dus ''af''. Nu moet hij gecheckt worden door school en scriptiebegeleiding. Maar wie laat ik hem eerst checken
Ja, beetje jammer wel. Niemand wil je hier.quote:
school wilde checken of ik op ''het goede spoor'' zit... Scriptiebureau checkt alles wat er te checken valt. scriptiebureau is meestal wel sneller met reageren dan school..quote:
Ze durven niet langs jouquote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer wel. Niemand wil je hier.
Ik las dit zonder de contextquote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een beetje minder. Fijn dat er wat overheen kan
De perfecte leeftijd voor iemand van jouw leeftijd met daddy issues!quote:
Snap niet waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De perfecte leeftijd voor iemand van jouw leeftijd met daddy issues!
Wat een zak!quote:
Dat heb ik al een jaar of 5 niet meer gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
theoretisch kader. Juridisch kader is goed.
Maar een scriptiebureau kan toch niet inhoudelijk beoordelen?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
school wilde checken of ik op ''het goede spoor'' zit... Scriptiebureau checkt alles wat er te checken valt. scriptiebureau is meestal wel sneller met reageren dan school..
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.quote:
jawel, mijn scriptiemeneer zit in het lectoraat van hbo rechtenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar een scriptiebureau kan toch niet inhoudelijk beoordelen?
dm danquote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.
Weer stapje in de goede richting danquote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
theoretisch kader. Juridisch kader is goed.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Afscheidscadeautjes ingepakt.
Ik hou niet van afscheid nemen
Misschien daarom juist?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind je wel een lieverd
Wrom.nie?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.
ja als dat af is gaat het best snel opzich (hoop ik)quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weer stapje in de goede richting dan
Kortom, lastig te beoordelen voor een buitenstaander.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
school wilde checken of ik op ''het goede spoor'' zit... Scriptiebureau checkt alles wat er te checken valt. scriptiebureau is meestal wel sneller met reageren dan school..
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen ook heel fijn en broodnodig
Dan weet iedereen dat ik hier tot de fossielen behoor.quote:
Puur toeval?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel, mijn scriptiemeneer zit in het lectoraat van hbo rechten
Te weinig uitdaging. Snap het wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Faxie wijst sowieso alle vrijgezelle vrouwen af.
Tering. Bezige bij.quote:
Voel ik me ook eens jongquote:Op woensdag 4 april 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan weet iedereen dat ik hier tot de fossielen behoor.
Hoeveel nog dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja als dat af is gaat het best snel opzich (hoop ik)
Ik heb ooit (ik was heel erg boos) aan mijn psych gevraagd of iemand haar een goede beurt kon geven en dat we daarna verder zouden praten. Daar plaagt ze me soms nog steeds meequote:
Jij was bijna 40 toch?quote:
Ah. Ik ken het hele concept scriptiebureau niet, vandaarquote:
Thuis modje zijn niet genoeg?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog een keer tot ik een aanbod krijg om modje te worden
veel geld vangen buiten school omquote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Ik ken het hele concept scriptiebureau niet, vandaar
En, heeft ze je advies opgevolgd?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ooit (ik was heel erg boos) aan mijn psych gevraagd of iemand haar een goede beurt kon geven en dat we daarna verder zouden praten. Daar plaagt ze me soms nog steeds mee
VOlgens mij is de term, in jouw geval, filthy casualquote:
Ja suf, moet school toch gewoon doen?quote:
Jonkiequote:
30 was toch wel de hardste hoor. Weet niet hoe ik die overleef.quote:
Ik stuur Air wel langs als cadeautje.quote:
mijn eerste lezer is gewoon geen match met mij, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja suf, moet school toch gewoon doen?
Voor een paar goeie tettenpics wil ik best meelezen hoor.quote:
Ook pas lid sinds 2007quote:Op woensdag 4 april 2018 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ambitie noemen ze dat.. Maar ja haags kwartiertje halen we niet meer in
Maar daar blijf je mee te maken hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn eerste lezer is gewoon geen match met mij, laten we het daar op houden
Hmz, volgens mij zag ik laatst ergens een foto van jou en had ik je daar begin 30 geschat.quote:
ja, is ook nog mijn slb-erquote:Op woensdag 4 april 2018 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar blijf je mee te maken hebben?
Smoothquote:Op woensdag 4 april 2018 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmz, volgens mij zag ik laatst ergens een foto van jou en had ik je daar begin 30 geschat.![]()
ZEKER FOOTEAUXSJOP!1!!
Nee mijn laptop is deaudquote:Op woensdag 4 april 2018 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij zag ik laatst ergens een foto van jou en had ik je daar begin 30 geschat.![]()
ZEKER FOOTEAUXSJOP!1!!
Vrouwen zijn kuthoeren.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja, is ook nog mijn slb-erPas als ik mijn diploma heb ben ik van haar af.
As always toch.quote:
Zeker, je bent zeer consequent in dat opzicht.quote:
Dat kun je soms krijgen uit opluchting.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder die gastquote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: 'k Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Zojuist een Delfts blauw tegeltje besteld met deze tekst.quote:
Alle vrouwen zijn KUTHOEREN!!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
Ik mis hem wel en zou hem in dit stadium nog terug nemen, maar ik voel me ook heel goed (en daar dan weer schuldig om. Eén emoties tegelijk voelen lijkt me en stuk handiger)quote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder die gast
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neukenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zojuist een Delfts blauw tegeltje besteld met deze tekst.
Thnxquote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn KUTHOEREN!!
Ben heel erg blij voor je
Zolang je je nog schuldig voelt over het feit dat je een kuthoer bent, ben je er geen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...volgens mij val ik wel in de categorie k*thoer: 'k Ben net vrijgezel en ik voel me dolgelukkig al de hele dag
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neuken
Klinkt comfortabel t.o.v. de paarszwarte tinten die ze nu hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Zal jouw ballen eens Delfts blauw neuken
Wel ja zeg! Ik doe zo mijn bestquote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je je nog schuldig voelt over het feit dat je een kuthoer bent, ben je er geen.
#kuthoerparadox
Nooit geluk buiten jezelf zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Thnx
Jij bent zeker een van de hoofdoorzaken waardoor ik me goed voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |