Ze durven niet langs jouquote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer wel. Niemand wil je hier.
Ik las dit zonder de contextquote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een beetje minder. Fijn dat er wat overheen kan
De perfecte leeftijd voor iemand van jouw leeftijd met daddy issues!quote:
Snap niet waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De perfecte leeftijd voor iemand van jouw leeftijd met daddy issues!
Wat een zak!quote:
Dat heb ik al een jaar of 5 niet meer gehoord.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
theoretisch kader. Juridisch kader is goed.
Maar een scriptiebureau kan toch niet inhoudelijk beoordelen?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
school wilde checken of ik op ''het goede spoor'' zit... Scriptiebureau checkt alles wat er te checken valt. scriptiebureau is meestal wel sneller met reageren dan school..
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.quote:
jawel, mijn scriptiemeneer zit in het lectoraat van hbo rechtenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar een scriptiebureau kan toch niet inhoudelijk beoordelen?
dm danquote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.
Weer stapje in de goede richting danquote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
theoretisch kader. Juridisch kader is goed.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
Afscheidscadeautjes ingepakt.
Ik hou niet van afscheid nemen
Misschien daarom juist?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind je wel een lieverd
Wrom.nie?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga toch mijn leeftijd niet hier en plein public verkondigen.
ja als dat af is gaat het best snel opzich (hoop ik)quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weer stapje in de goede richting dan
Kortom, lastig te beoordelen voor een buitenstaander.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
school wilde checken of ik op ''het goede spoor'' zit... Scriptiebureau checkt alles wat er te checken valt. scriptiebureau is meestal wel sneller met reageren dan school..
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen ook heel fijn en broodnodig
Dan weet iedereen dat ik hier tot de fossielen behoor.quote:
Puur toeval?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel, mijn scriptiemeneer zit in het lectoraat van hbo rechten
Te weinig uitdaging. Snap het wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Faxie wijst sowieso alle vrijgezelle vrouwen af.
Tering. Bezige bij.quote:
Voel ik me ook eens jongquote:Op woensdag 4 april 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan weet iedereen dat ik hier tot de fossielen behoor.
Hoeveel nog dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja als dat af is gaat het best snel opzich (hoop ik)
Ik heb ooit (ik was heel erg boos) aan mijn psych gevraagd of iemand haar een goede beurt kon geven en dat we daarna verder zouden praten. Daar plaagt ze me soms nog steeds meequote:
Jij was bijna 40 toch?quote:
Ah. Ik ken het hele concept scriptiebureau niet, vandaarquote:
Thuis modje zijn niet genoeg?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog een keer tot ik een aanbod krijg om modje te worden
veel geld vangen buiten school omquote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Ik ken het hele concept scriptiebureau niet, vandaar
En, heeft ze je advies opgevolgd?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ooit (ik was heel erg boos) aan mijn psych gevraagd of iemand haar een goede beurt kon geven en dat we daarna verder zouden praten. Daar plaagt ze me soms nog steeds mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |