Mijn moeder zei altijd, daar krijg je weerstand van, dus hoppa lekker naar sport.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel goed, de zweep erover!
Niet die uit je kelder though...
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoorquote:
Ja, dat is wel zo'n beetje de core business van zo'n dingquote:Op woensdag 4 april 2018 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoor
Ik ben een kuis iemand, ik doe niet aan allemaal die viespeukerij van jullie.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook wel dat het lastig praat met een gagball in je mond hoor
Ondertussen bij de nieuwe opnames van Jambers........quote:Op woensdag 4 april 2018 17:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een kuis iemand, ik doe niet aan allemaal die viespeukerij van jullie.
Heb ik ook zo vaak last van, zonder die regenquote:
Ook regelmatig zonder die onderbroek.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:41 schreef MissMSX het volgende:
Heb ik ook zo vaak last van, zonder die regen
Die mensen kunnen dan ook nog zo lekker verontwaardigd reagerenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen gaat n stel kennissen lunchen, vraag in appgroep: wie gaat er mee?
Paar reacties: ik moet werken.
Reactie van iemand die wel gaat: het zijn ook altijd dezelfden die meedoen!
Ja doos, dat jij nou geen werk hebt
beetje wel jaquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die mensen kunnen dan ook nog zo lekker verontwaardigd reageren
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook regelmatig zonder die onderbroek.
ik weet tquote:
ja mag gewoonquote:Op woensdag 4 april 2018 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag dat al joh?
Wel even lekker zeker?
Oh ja nee laat maarquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve liter bloed voor afgestaan.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Gister ook al. Nu net ook pleisters eraf getrokken want dat moest. Flinke gaten maar mooi gehecht
wij hebben die hier meestal nietquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve liter bloed voor afgestaan.
wel lekker dan idd, douchenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Gister ook al. Nu net ook pleisters eraf getrokken want dat moest. Flinke gaten maar mooi gehecht
Hopelijk snel wat strakker die gatenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Jammer, lekker potentieel stoma gaatjequote:Op woensdag 4 april 2018 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ja mag gewoon
Jij wel ja. Ik net nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |