Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.quote:
Maar is Zwabber een van de vier, is de hamvraag.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was al met vier mannen bezig om een squawking eagle te organiseren begreep ik.
Ben wel benieuwd waar zwabber zijn steel mag laten dan.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is nr 5?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon even oproepje doen in KPD.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoor
Je bent nog steeds welkom hoor.quote:
Het is een lamme eagle.quote:
Als no. 1 tot en met 4 zijn geregeld.quote:
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorlopig is nog niet 1 gat gevuld hoor
Elvi wil gewoon pik.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.
Zoek je momenteel een man voor wat losse seks?
Maar elk aanbod slaat ze af. Faxie.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu alleen nog een zwabber en het feest is compleet.
Jij wil Zwabber ook al?quote:
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt jaquote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, want ik vind het soms moeilijk te zien wanneer je een grapje maakt.
Zoek je momenteel een man voor wat losse seks?
Ze lijkt er vaak een gebbetje van te maken, en ik heb moeite met het herkennen van sommige emoties.quote:
Of jij met een strap-on?quote:
wat is er mis met iemand uit de kroeg plukken?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt ja
Maar ehm.. jaMaar ik wil ook niet zomaar iemand uit de kroeg plukken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |