Hey youquote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
nee, zwabber is te jong. Ik heb daddy issues.
Ik ben geen ONS-type. Meer een FWB-typequote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat is er mis met iemand uit de kroeg plukken?
Hoe oud is die zwabber eigenlijk? Veel gebruikt ook?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb ouderdoms issues volgens Weissquote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het enige issue hier is dat je dat serieus neemt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ouderdoms issues volgens Weiss
dat intro smaakte naar meer maar de rest vond ik matigquote:
Wat voor tatoeage laat je zetten?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
o jongens wat ben ik lekker bezig vandaag. NOg ff stofzuigen en de douche en mijzelf schrobben en een afwasje doen dan is huis alweer tip top. Morgen tattoo shop en vrijdag alweer de kroeg in
Als je zoveel enthousiasme in je scriptie zette was je afgestudeerd.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Lot88 het volgende:
o jongens wat ben ik lekker bezig vandaag. NOg ff stofzuigen en de douche en mijzelf schrobben en een afwasje doen dan is huis alweer tip top. Morgen tattoo shop en vrijdag alweer de kroeg in
die kan je ook in de kroeg opdoen hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben geen ONS-type. Meer een FWB-type
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zoveel enthousiasme in je scriptie zette was je afgestudeerd.
Hoe'st met jou vandaag?quote:
Had ik jou al verteld hoe oud ik wel niet ben?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ag joh, hij speelt gewoon hard to get om je in bed te lullen. Dat is toch een echt Marokkaans trekje?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ouderdoms issues volgens Weiss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om heel eerlijk te zijn maakte ik dat geluidje bij het lezen van het berichtquote:
Er wordt godverdomme ook niks meer serieus genomen hierquote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige issue hier is dat je dat serieus neemt.
er gaat er een over mijn oude tattoo heen. Komt een bloemetje opquote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat voor tatoeage laat je zetten?
Komt door social media, die leiden tot minder seks las ik laatst.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt godverdomme ook niks meer serieus genomen hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |