Fun4Two is toch bij Moordrecht? Of bedoel je een andere? (Nee ben daar niet geweest)quote:Op woensdag 4 april 2018 16:24 schreef Elvi het volgende:
In Gouda hebben we ook een seksboerderij. Naja, parenclub eigenlijk
Ooohhhh. Ik had een mental image van een soort van bizarre boerderijdieren roleplay.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:24 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft het over roleplay.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooohhhh. Ik had een mental image van een soort van bizarre boerderijdieren roleplay.
Furry's nigga, just call them what whey are.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooohhhh. Ik had een mental image van een soort van bizarre boerderijdieren roleplay.
Ja die. Ligt tussen Gouda en Moordrecht eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fun4Two is toch bij Moordrecht? Of bedoel je een andere? (Nee ben daar niet geweest)
Die in Moordrecht bedoel je? Best een leuke tent.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:24 schreef Elvi het volgende:
Hucows.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Furry's nigga, just call them what whey are.
Volgens mij nogal bdsm gericht. Hij heeft een omheinde tuin aan de rand van het dorp/bos. Veel neon licht, latex pakjes, mogelijkheden om mensen aan het hek vast te binden en spiekgaatjes...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I put on my wizard's robe and hat.
Dat de er mannen en vrouwen op stal staan bedoel jequote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Knights of pen and paperquote:Op woensdag 4 april 2018 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I put on my wizard's robe and hat.
Is net of je gepijpt wordt door Anky van Grunsvenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat de er mannen en vrouwen op stal staan bedoel je
[ afbeelding ]
Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam aan?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die in Moordrecht bedoel je? Best een leuke tent.
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is net of je gepijpt wordt door Anky van Grunsven
Heb er een programma over gezien, het begint wel grappig te worden als een klein mannetje zijn 140 kg wegende merrie uit de wei gaat halen, die luid briesend weglooptquote:Op woensdag 4 april 2018 16:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Behalve als het anorexiameiden zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik shame wat ik wil shamen, groei maar ballen.
Huuuuuuuu pffrrrttttttquote:Op woensdag 4 april 2018 16:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er een programma over gezien, het begint wel grappig te worden als een klein mannetje zijn 140 kg wegende merrie uit de wei gaat halen, die luid briesend wegloopt
Daar krijg je hulp bij, bij wijze van voorspelquote:Op woensdag 4 april 2018 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets in hemelsnaam aan?
Ja ponyplay, hucow gedoe.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik dan ook niet, dat scheelt.quote:
Ow oké... maar ik zie enkel bij het kruis een ritsje, verder niet o.Oquote:Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar krijg je hulp bij, bij wijze van voorspel
Ja is erg grappig, een dagje daar rondlopen is goed voor de buikspieren, je ligt blauw van het lachen constantquote:
Onderweg moeten paarden vaak plassen en poepen, dit is dan wel zo gemakkelijk, ze moeten wel in hun rol blijven he hahahahquote:Op woensdag 4 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow oké... maar ik zie enkel bij het kruis een ritsje, verder niet o.O
(en wat als daar nou net je schaamhaar in komt)
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Onderweg moeten paarden vaak plassen en poepen, dit is dan wel zo gemakkelijk, ze moeten wel in hun rol blijven he hahahah
Nou ja, als een dildo van 40 centimeter van rubber al 60 euro kost, kun je je indenken wat dat allemaal kost. Denk ik. Ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:33 schreef Harmankardon het volgende:
Ziet uit als behoorlijk duur spul ook.
Nieuw speeltje gekocht?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja, als een dildo van 40 centimeter van rubber al 60 euro kost, kun je je indenken wat dat allemaal kost. Denk ik. Ofzo.
Waaaaaarom zijn dildo's zo duur?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja, als een dildo van 40 centimeter van rubber al 60 euro kost, kun je je indenken wat dat allemaal kost. Denk ik. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe naar de Jumbo boodschappen doen!
Zorgt ervoor dat ik op mijn plek blijf zitten als ik aan het werk ben, kan ik het ook nog declareren ook nogquote:
Was weer genoeg internet voor vandaag, toedels kinderenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
(omg.... ik ben blij aseksueel te zijn, scheelt een boel centjes)
Geen idee. Ik had het over dat ding in latex, geen idee of het een meisje is.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij wil toch weg, we versnellen het proces alleen ietwat.
Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waaaaaarom zijn dildo's zo duur?
(omg.... ik ben blij aseksueel te zijn, scheelt een boel centjes)
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.
Een echte uiteindelijk duurder.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.
Zie de dertig posts hierboven.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:38 schreef Elvi het volgende:
Top, krijg weer een klantenservice functie aangebodenHoe kom ik in godsnaam ooit uit die kringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een dagje uit met de vrienden, ze doen best heel veel
Dan vind ik alleen dezequote:Op woensdag 4 april 2018 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK en nu met caviafetish als we toch lekker bezig zijn?
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wel goed voor de gezondheid. Beetje hardlopen, frisse lucht, de natuur in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een dagje uit met de vrienden, ze doen best heel veel🐙
Ja het zijn erg fitte mensen lijkt me, eerst moet je door de wei achter je vrouw aan rennen of met een emmertje haver lokken en daarna optuigen, niet verwarren met aftuigen, en dan begin je gezellig met je ritje van 30 KMquote:Op woensdag 4 april 2018 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel goed voor de gezondheid. Beetje hardlopen, frisse lucht, de natuur in.
Ach, voor de kinky couchpotato is er altijd nog fornifilie. Google op forniphilia.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het zijn erg fitte mensen lijkt me, eerst moet je door de wei achter je vrouw aan rennen of met een emmertje haver lokken en daarna optuigen, niet verwarren met aftuigen, en dan begin je gezellig met je ritje van 30 KM
iemand anders bellen?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:45 schreef Elvi het volgende:
Van die mensen die je voicemail inspreken en als je dan 1 minuut later terugbelt ze dan niet opnemenWat doe je na het inspreken dan? Ga je meteen op wereldreis?
Dat is wel handig, ik mag nogal graag meubels verschuivenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, voor de kinky couchpotato is er altijd nog fornifilie. Google op forniphilia.
Heb op beide nummers al geprobeerd. Niemand neemt op. Ik word niet eens doorgeschakeld naar de receptiequote:
Of niet bereikbaar als je wissel uit zetquote:
Schijten.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:45 schreef Elvi het volgende:
Van die mensen die je voicemail inspreken en als je dan 1 minuut later terugbelt ze dan niet opnemenWat doe je na het inspreken dan? Ga je meteen op wereldreis?
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Was er maar een manier om je telefoon mee te nemen!
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.quote:
En dat...quote:
Dat kletst zo lekker op de billen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Snap ik wel. Verdien je dan ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Dit zal ook niet goedkoop zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:51 schreef MissMSX het volgende:
Wij spelen altijd hondenkar. Stuk goedkoper.
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zal ook niet goedkoop zijn.
[ afbeelding ]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik wel. Verdien je dan ook.
Doggy stylequote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.
Ja, al een week hoofdpijnquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jullie zijn allemaal zieke, zieke, zieke mensen.
Ik snap ze wel. Ze willen lekker ongegeneerd anoniem batsen. Snugger als je een kop hebt als een fiat multipla.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf de furries altijd wel grappig vinden
My favouritequote:
I'm speshul!quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb kerkkoor vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?
Klopt die verkoudheid gaat maar niet overquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stiekem onder Loka's rokjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |