Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waaaaaarom zijn dildo's zo duur?
(omg.... ik ben blij aseksueel te zijn, scheelt een boel centjes)
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.
Een echte uiteindelijk duurder.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een nepkutje was iets van 90 euro dacht ik.
Zie de dertig posts hierboven.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:38 schreef Elvi het volgende:
Top, krijg weer een klantenservice functie aangebodenHoe kom ik in godsnaam ooit uit die kringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een dagje uit met de vrienden, ze doen best heel veel
Dan vind ik alleen dezequote:Op woensdag 4 april 2018 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK en nu met caviafetish als we toch lekker bezig zijn?
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wel goed voor de gezondheid. Beetje hardlopen, frisse lucht, de natuur in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een dagje uit met de vrienden, ze doen best heel veel🐙
Ja het zijn erg fitte mensen lijkt me, eerst moet je door de wei achter je vrouw aan rennen of met een emmertje haver lokken en daarna optuigen, niet verwarren met aftuigen, en dan begin je gezellig met je ritje van 30 KMquote:Op woensdag 4 april 2018 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel goed voor de gezondheid. Beetje hardlopen, frisse lucht, de natuur in.
Ach, voor de kinky couchpotato is er altijd nog fornifilie. Google op forniphilia.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het zijn erg fitte mensen lijkt me, eerst moet je door de wei achter je vrouw aan rennen of met een emmertje haver lokken en daarna optuigen, niet verwarren met aftuigen, en dan begin je gezellig met je ritje van 30 KM
iemand anders bellen?quote:Op woensdag 4 april 2018 16:45 schreef Elvi het volgende:
Van die mensen die je voicemail inspreken en als je dan 1 minuut later terugbelt ze dan niet opnemenWat doe je na het inspreken dan? Ga je meteen op wereldreis?
Dat is wel handig, ik mag nogal graag meubels verschuivenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, voor de kinky couchpotato is er altijd nog fornifilie. Google op forniphilia.
Heb op beide nummers al geprobeerd. Niemand neemt op. Ik word niet eens doorgeschakeld naar de receptiequote:
Of niet bereikbaar als je wissel uit zetquote:
Schijten.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:45 schreef Elvi het volgende:
Van die mensen die je voicemail inspreken en als je dan 1 minuut later terugbelt ze dan niet opnemenWat doe je na het inspreken dan? Ga je meteen op wereldreis?
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Was er maar een manier om je telefoon mee te nemen!
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.quote:
En dat...quote:
Dat kletst zo lekker op de billen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Snap ik wel. Verdien je dan ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Dit zal ook niet goedkoop zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:51 schreef MissMSX het volgende:
Wij spelen altijd hondenkar. Stuk goedkoper.
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zal ook niet goedkoop zijn.
[ afbeelding ]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik wel. Verdien je dan ook.
Doggy stylequote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.
Ja, al een week hoofdpijnquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jullie zijn allemaal zieke, zieke, zieke mensen.
Ik snap ze wel. Ze willen lekker ongegeneerd anoniem batsen. Snugger als je een kop hebt als een fiat multipla.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf de furries altijd wel grappig vinden
My favouritequote:
I'm speshul!quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb kerkkoor vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?
Klopt die verkoudheid gaat maar niet overquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stiekem onder Loka's rokjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |