Schijten.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:45 schreef Elvi het volgende:
Van die mensen die je voicemail inspreken en als je dan 1 minuut later terugbelt ze dan niet opnemenWat doe je na het inspreken dan? Ga je meteen op wereldreis?
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Was er maar een manier om je telefoon mee te nemen!
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.quote:
En dat...quote:
Dat kletst zo lekker op de billen.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Snap ik wel. Verdien je dan ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal ben ik die laatste ja. En dan krijg ik een pak slaag van Air met die schoen.
Dit zal ook niet goedkoop zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:51 schreef MissMSX het volgende:
Wij spelen altijd hondenkar. Stuk goedkoper.
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zal ook niet goedkoop zijn.
[ afbeelding ]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik wel. Verdien je dan ook.
Doggy stylequote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. Heb al een hondekop van mezelf.
Ja, al een week hoofdpijnquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jullie zijn allemaal zieke, zieke, zieke mensen.
Ik snap ze wel. Ze willen lekker ongegeneerd anoniem batsen. Snugger als je een kop hebt als een fiat multipla.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf de furries altijd wel grappig vinden
My favouritequote:
I'm speshul!quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb kerkkoor vanavond.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinderen vroeg naar bed vanavond en de hond in de bench?
Klopt die verkoudheid gaat maar niet overquote:Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stiekem onder Loka's rokjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |